Hoe hebben jullie je beste/goeie vriendin lerenn kennen.

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Via school van de kids.

2. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Mijn beste vriendin al 20 jaar is mijn ex schoonzus. Ik ben redelijk goed in vriendschappen onderhouden. Heb een hele goede vriend al meer dan 20 jaar.
    En andere vrienden gaan ook richting de 10 à 15 jaar.
    Ik maak niet veel echte nieuwe vrienden bij, wel mensen waar mijn vriend en ik mee afspreken maar die vallen voor mij dan gevoelsmatig meer onder de noemer kennissen.

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Mijn beste vriendin is eigenlijk mijn 2 jaar jongere zusje! Andere vriendinnen heb ik leren kennen op de basisschool, middelbare school en in de kroeg!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mijn beste vriendin ken ik inmiddels 16 jaar vanaf het moment dat we op het MBO zaten. Verder heb ik nog twee hele goede vrieindinnen, de een ken ik nu 6 jaar (zijn overburen) en de ander 8 jaar (hebben elkaar bij de voetbal van zoon leren kennen toen hij 4 was). Eigenlijk zijn voor de rest alle ouder vriendinnen "verdwenen" en hebben we er een hoop goede kennissen bij gekregen. Mijn twee schoonzusjes (de een ken ik 9 jaar, de ander 3 jaar) zijn ook hele fijne vriendinnen.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mijn beste vriendin heb ik in groep 1 van de basisschool leren kennen. We zijn nog steeds onafscheidelijk en inmiddels ken ik haar al 20 jaar!
    Verder ben ik hele hechte vriendinnen geworden met mijn dispuut van de studentenvereniging en een twee meisjes uit mijn hockeyteam!

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik woonde zo'n 2 jaar in een nieuw dorp. had nog niet veel contacten. (kwam er al wel 5 jaar, dus kende wel mensen).
    Maar mij beste vriendinnetje heb ik leren kennen toen ik liep voor een collecte lijst. Zij was er nieuw komen wonen, en ze woonde er misschien een maand samen met haar man en zoontje, toen heb ik haar gezegt van joh, ik woon 3 huizen verderop, als je eens behoefte hebt aan een bakkie koffie of een gesprek, dan kom je maar.
    Inmiddels 3 jaar verder en we zijn ontzettend dankbaar voor elkaar!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Via hier :)
    We spreken elkaar alleen via whatsapp nog aangezien ze aan de andere kant van NL woont dus elkaar zien doen we niet zo vaak.

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Mijn beste vriendin is het zusje van mijn voormalige vriendin :)

9. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Mijn langstlopende vriendschap schijnt al vanaf geboorte. onze moeders waren vriendinnen en rond de zelfde datum uitgerekend. mijn broer en haar zus zaten ook bij elkaar in de klas. uiteindelijk is mijn vriendin een dag voor mij geboren in hetzelfde zieknhuis een paar kamers verderop ( moeten we ook elk jaar met de verjaardagen horen )
    Altijd alles samen gedaan, lagere school, midelbare schooltijd ( niet dezelfde school maar daarbuiten nog steeds bevriend) en toen MBO zelfde school andere richting.
    samen 18de verjaardag gevierd , samen rijles en theorie examens. en alle andere grote gebeurtenissen in ons leven als trouwerij en geboorte van onze kinderen. Altijd samen geweest.
    We kunnen elkaar ook makkelijk een paar maanden niet spreken als het druk is maar dat maakt ons niet uit. dat weten we van elkaar.

Andere vriendinnen oa vanaf middelbare school.
    En mijn man heeft van kleins af aan al een vrienden groep , de aanhang daarvan kan goed met elkaar overweg . maar met 1 daarvan een hele goede band steunen elkaar bij dik en dun.
    Ik mag gelukkig zeggen dat ik heel blij ben met lieve vriendinnen.

10. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Mijn beste vriendinnetje was de assistent bedrijfsleider bij de winkel waar ik toen der tijd werkte.
    Ze heeft me zelfs een keer ontslagen ;) (mocht na een gesprek wel blijven) we zijn in alles hetzelfde en gek op elkaar. Helaas zien we elkaar niet zovaak als we willen ivm met de afstand maar we hebben wel bijna dagelijks contact. Zijn nu al ruim 10 jaar vriendinnen.

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Anders kijken of je een leuke hobby kunt vinden, buitenhuis? Of eens een workshop volgen bijv. taarten maken. Misschien doe je daar leuke contacten op. Mijn man is huisman, hier is het dus andersom... maar hij heeft in de tijd dat we hier wonen meer contacten gemaakt dan ik.
    Gewoon door een babbeltje te maken met mensen. Nu moet dat natuurlijk wel bij je passen, om zomaar een babbeltje te maken.

12. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Mijn beste vriend is de ex van mijn zusje. Voor werk zitten wij door heel Nederland en Duitsland hij komt vaak zag langs. Zo ook vanavond. Heb er zin in!

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Echt een beste vriendin heb ik niet meer, dat is na school e.d. een beetje verwaterd. Maar de goede vriendinnen die ik heb heb ik allemaal ontmoet op school of de universiteit.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn beste vriendin 'kende' ik al op mijn oude school, ik weet dat ik toen eens met haar heb gepraat over samenwonen enzo;)
    2 jaar later kwam ik haar tegen op mijn stage, zij was daar cursist. Eerst daar veel gepraat, toen eens afgesproken en sindsdien zijn we vriendinnen! Ik kan echt niet meer zonder haar!

Door mij zit ze hier op zp:D mijn lieve schattebol:D

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb mijn beste vriendin leren kennen in de brugklas, dus toen we beide 12 jaar waren. Gaandeweg het eerste jaar begon de vriendschap te ontstaan. Inmiddels zijn we beide bijna 36 en de vriendschap is voor het leven, ruzie hebben we in die 24 jaar nooit gehad.

16. Eriva

Eriva Niet meer actief

Mijn beste vriendin ken ik van jongs af aan, we waren buurmeisjes. We wonen nu 150 km uit elkaar omdat ik verhuisd ben. We zien elkaar ongeveer 1x per 2 maanden. Verder wat vriendinnen opgedaan via het werk en heb vriendinnen via de vriendengroep van m'n man. Ik maak wel vrij makkelijk contact, ook met buren enzo.

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

De ene is mijn collega, en de ander is de vrouw van de beste vriend van mijn man.
    Andere goede vriendin is ook een collega maar die staat nu in een ander filiaal.
    Verder hebben man en ik samen een vriendengroep die bestaat uit buren.

18. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn beste vriendin werd mijn overbuurmeisje toen ik 3 jaar was. Nu 25 jaar geleden.
    Verder heb ik een heel goede vriendinnen van de middelbare school, uit de tijd met mijn ex, van mijn HBO-studie en 1 is een collega geweest. Oh ja, en 1 vriendin is een nichtje van me.

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Middelbare schooltijd, studenten tijd heb ik twee beste vriendinnen en een hoop 'gewone' vrienden/vriendinnen aan overgehouden, nog een paar aantal zeer goede vriendinnen via mijn werk en tenslotte hier in Azië mijn allerbeste vriendinnen op/via de scholen van mijn kinderen! :)

20. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Het valt mij op de meeste meiden hebben hun vriendinnen via hun schooltijd..

Deel Deze Pagina