Ik werd naast haar neergezet tijdens een les Duits op de havo. Twee andere goede vriendinnen via mijn studentenhuis, eentje woonde daar en de ander was haar beste vriendin. Toen werden we een trio Eentje was mijn collega bij een tijdelijke baan En de laatste supergoede vriendin was hier een augustus2009 mama, net als ik.
Misschien te off topic (sorry alvast) maar wat vinden jullie van exen als (beste) vrienden? Mijn eerste vriendje, we waren bij elkaar van ons vijftiende tot ons zeventiende, zijn nu erg goede vrienden. We hebben een paar keer per week contact.
1 vriendin ken ik mijn hele leven al. We gingen naar de zelfde kerk, 1 vriendin tijdens groepstherapie traject. 1 vriendin middelbare school. 1 tijdens zwangerschapsfysio. in de kerk waar we nu naar toe gaan veel kennisen en ook een vriendin waarmee we dit jaar naar de zelfde camping gaan. (wel ander veldje zodat je niet op elkaars lip zit)
Hier ook een goede vriendin via de augustus 2009 mama's Mijn allerbeste vriendinnetje ken ik al heel mijn leven. Onze moeders zijn al beste vriendinnen sinds ze 16 zijn. Zij is praktisch mijn zus. Vroeger konden we periodes wel en niet met elkaar overweg, maar uiteindelijk weten we precies wat we aan elkaar hebben.
Wel een aantal leuke vrienden, maar eigenlijk niemand van het kaliber "als het er op aankomt" En ik word daar wel verdrietig van. Zeker als mensen heel hard schreeuwen altijd voor je klaar te staan. Dan ben ik zover dat ik om hulp vraag en dan geeft niemand thuis. Ik kom de deur niet zoveel uit, heb een tweeling van 8 mnd en ben helaas nog steeds werkzoekende dus erg veel nieuwe contacten doe ik niet op.
Mijn beste vriendin ken ik via mijn HBO opleiding en dan heb ik nog 2 meiden met wie ik dagelijks whatsapp en met wie ik een keer in de zoveel tijd afspreekt. Die laatste twee ken ik van zp . Uit een zwanger worden groepje wat van hier overgestapt is naar whatsapp. Misschien is dat ook een idee? Een whatsapp groepje oprichten? Je merkt vanzelf met wie je een klik hebt? Enig nadeel is dat de afstand wellicht groter zou zijn als dat je iemand op het schoolplein ontmoet. Das trouwens ook een idee, heb je geen leuke buren in de straat? Wij hebben een heel aantal stellen in de straat waar we contact mee hebben, ook leuk!
Ik zat samen met haar op de middbare school. in het begin had ik een hekel aan haar.... maar later waren wij 2 handen op 1 buik en nog steeds
Ik heb mijn beste vriendin leren kennen tijdens onze MBO opleiding.Dit was in 1993 en we zijn nog steeds vriendinnen.Alweer bijna 21 jaar.
Twee van de middelbare school, en tijdens onze studie zijn er bij dat groepje 3 bijgekomen. En ander groepje van het studentenhuis en nu een groepje sinds 3-4 jaar van stellen tijdens mijn post-doc studie. Heb met alledrie de groepjes goed en regelmatig contact. Vooral het eerste groepje is heel hecht en we zuin vorig jaar met mannen en mijn kind en lang weekend weg geweest. 11 volwassenen en 1 baby
Mijn beste vriendin heb ik ruim 20 jaar geleden leren kennen toen ik als weekendhulp bij een grote schoenenwinkelketen werkte. Sindsdien kom ik niet meer van d'r af en zijn we de grootste jut en jul die er maar bestaan .
Wat leuk voor jullie allemaal joh! Helaas heb ik geen vriendinnen.. Echt helemaal niks, mis het wel eens hoor..
In de eerste kleuterklas! Dus al zo'n 23 jaar. We zien elkaar wel niet zo vaak meer, maar ik weet dat ik altijd op haar zal kunnen rekenen.
Mijn beste vriendin was altijd mn nichtje... Helaas hebben wij geen contact meer en dat hoeft ook niet meer. Ik heb weer voor de zoveelste keer in haar vergist.. (lang verhaal) Zonde... maarja verder heb ik wel een goede vriendin, maar die woont niet in de buurt. ik mis het hebben van vriendinnen wel... sinds ik kinderen heb wordt dat steeds erger. Herkenbaar?
Heb je nooit leuke mensen leren kennen op school bijvoorbeeld? Of via werk? Buren? Het is nooit te laat om nieuwe contacten te leggen, meid. Of is dat juist je struikelpunt? Mijn zus heeft ook helemaal niemand, behalve onze moeder, mij en de familie dan. Ze wil heel graag een vriendin maar het is heel lastig want ze is verstandelijk beperkt, begrijpt niet alles en met sommige dingen kan ze echt niet omgaan. Vind het erg sneu voor haar, want het is juist zo belangrijk denk ik, om iemand te hebben waar je over van alles en nog wat kunt praten behalve met je familie. Ik hoop dat je toch iemand tegenkomt, want je zit er wel mee merk ik en dat is helemaal niet raar!
Ik heb vier echt goede vriendinnen. Nummer 1 zat ik mee op de basisschool, ken ik al langer dan 20 jaar. Nummer 2 was de vriendin van de beste vriend van mijn ex, ken ik zon 10 jaar. Nummer drie ken ik uit de stapperiode met nummer 2 . En nummer 4 ken ik zon acht jaar, is een oud collegatje. Verder heb ik nog 4 'gewone' vriendinnen (zie ik eens per maand op de kindereboerderij of op verjaardagen) en 1 daarvan ken ik van peutergym.
Met de buren/straat hebben wij geen contact, heel raar maar daar heb ik weer geen behoefte aan. En onze buurvrouw is ook al een vrouw van een jaar of 45 a 50 of zo.. Ergens in die richting! Op mij school nooit echt vriendinnen gemaakt. Ik had er 1tje aan overgehouden, maar ze verzint heel veel verhalen en hele rare dingen ook Wij zijn nu bijv al 15 maanden veder en nog steeds geen kindje en een miskraam veder. En zij zeg dan eventjes doodleuk: ik kan geen kinderen krijgen. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar zij is niet echt 100 % goed in d'r hoofd zeg maar. Zo heeft ze ook al een aantal keren gezegd bijv: m'n vriend is overleden aan k.nker. Maar ik heb al die vriendjes (fantasie dus) nog nooit gezien. Dus uiteindelijk ben ik daar ook klaar mee pff.. Ik ben huisvrouw, dus ik werk niet. Op ene club of zo hou ik ook niet van.
Beste vriendin via het MBO, ze kwam bij mij in de klas.. Beste vriend via mijn partner, hij was de beste vriend van hem en zo hebben wij elkaar ook leren kennen.
Ik had altijd redelijk veel vriendinnen, maar toen ik zwanger bleek en het kindje hield lieten velen mij vallen. Nu weet ik dus op wie ik kan vertrouwen en met wie ik niks meer te maken wil hebben. Mijn beste vriend heeft mij ( toen we elkaar nog niet konden) ontzettend uit de brand geholpen, nu is hij dus mijn beste maatje