Hoe hebben jullie je partner leren kennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wij hebben elkaar op vakantie in Benidorm Spanje ontmoet. Vakantieliefde.....ik dacht; ik zie hem nooit meer. Maar een week na thuiskomst belde hij en spraken we weer af.
    Na 3,5 jaar in het weekend op en neer te hebben gereisd zijn we samen gaan wonen. De mooiste dag van mijn leven...eindelijk bij elkaar iedere dag.
    Nu hebben we afgelopen maand alweer de 8 jaar gepasseerd :)

Groetjes Brennie

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mijn inmiddels man gaf slagwerkinstucies bij ons bij de muziekvereniging en ik ging van jeudorkerst naar slagwerkgroep en een praatje over stappen, hij ging stappen in een andere plaats dan ik en we gingen op den duur samen uit, en we hebben het eerst nog een beetje stil gehouden vooral voor de muziek, maar daar hadden ze het al snel door en dat is nu meer dan 7 jaar terug en ondertussen zit ik in een andere muziekvereniging (we zijn verhuist) en daar staat mijn man ook voor dus ik ben zeg maar getrouwd met mijn leraar. (stout he?)

3. alexandrabrink

1 jun 2006
    53
    0
    0
    dordrecht
    Wij hebben elkaar in het uitgaans leven kort ontmoet.
    Mijn vriendin vond een van zijn vrienden erg leuk en wat bleek toen wij weer op weg naar huis waren dat zij mijn nummer aan een vriend van hem had gegeven omdat die mij dus wel zag zitten.
    Ik was eerst erg boos want vond eigenlijk niets aan die jongens.
    Maar de volgende dag volgde dus het eerste sms-je en eigenlijk is dat zo een maand doorgegaagn totdat we elkaar ontmoette.
    En tijdens die sms-jes en telefoongesprekken vond ik hem toch eigenlijk wel leuk.
    En tijdens de echte date zogezegd sprong de vonk toch echt helemaal over en nu zijn we dus alweer een jaar en 7 maanden getrouwd en zwanger van ons eerste kindje.

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Via internet..

5. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Leuk om te lezen allemaal!

Bij mij;

Mijn vriend brengt al heel lang muziek uit (electronisch), en ik had wat platen van hem, en was helemaal onder de indruk van de muziek en begon er een beetje bij te dromen hoe de artiest zelf zou zijn etc.. :) ik was verliefd op zijn muziek. Ik kocht ook al zijn platen enzo

Jaaaren later heb ik hem ontmoet, hem aangesproken op een optreden die hij had gedaan en van het een kwam het ander, precies zoals in mijn fantasie...1 maand later woonden we al samen..haha

best wel romantisch!

6. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ik heb mijn man in de kroeg leren kennen ik was daar met een vriendje en Bart was een collega van dat vriendje , hij en zn ex dus waren ook in de kroeg en het was gezellig ik heb toen een keer met zn ex afgesproken ...maar op een gegevemoment kwam ik Bart dus weer tegen en vroeg he hoe is het met je en hij zei nou het is uit ...dus ik hem die avond opgebeld en gevraagd of hij een wijntje kwam drinken....daarna weer naar de kroeg gegaan en toen zei ik ik breng je wel even thuis hahaha...en sinds dien waren we samen binnen 2 maanden woonden we samen....

7. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ik heb mijn man met uitgaan leren kennen. Het was op een doordeweeksedag. Normaal ging ik dan echt niet stappen omdat ik werkte, maar ik zat op dat moment ziek thuis omdat ik het in mijn rug had. Ik belde een vriendin of ze langs wilde komen. Ze kon niet omdat ze in de stad wat zou gaan drinken. Ik ben meegegaan. Ik was echt van plan maar even te gaan.
    Mijn man had op dat moment ook met haar afgesproken. We zijn aan elkaar voorgesteld en sinds die tijd zijn we samen. Ik ben na een week min of meer bij hem ingetrokken en na een half jaar woonden we officieel samen. Na bijna 2,5 jaar zijn we getrouwd. En dat is volgende week alweer 1,5 jaar geleden. :D

8. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik had mijn arabische volbloed op een stoeterij in Nijkerk gestald. Daar ben ik bevriend geraakt met Mirjam. Ik wist dat zij een broertje had maar die had het contact met zijn ouders verbroken. Na een paar jaar zocht hij toch weer contact met zijn ouders en kwam toen regelmatig met zijn zus mee naar stal. Ik lag toen in scheiding en wij raakten erg close. Hij was erg lief en mijn luisterd oor. Iets wat ik niet kende maar waar ik als een blok voor viel!

We genoten van onze vriendschap die steeds hechter werd. En van het een kwam het ander. Inmiddels zijn we 3,5 jaar samen en ruim een jaar gelukkig getrouwd.

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ken hem van mijn vakantiebaantje. Hij was een vaste kracht daar en ik was weekendhulp. Het is pas echt wat geworden toen hij een andere baan had trouwens. We zijn nu 7 jaar samen, waarvan 1 jaar getrouwd.

10. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    @Moonie: haha, ik dacht dat je ging schrijven Ik had mijn arabische volbloed op een ......leren kennen
    Verwachtte dat te gaan lezen maar er kwam wat anders.

11. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb mijn man in een discotheek leren kennen...Na een relatie van 5jaar had ik besloten t eens lekker te nemen van mijn pas verworven vrijgezelle leventje, en na 2maanden al kwam ik m tegen...en tja t klikte nu zijn we 3jaar verder, getrouwd en trotse ouders van een 10maanden oude zoon.

12. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hahaha leuk zeg dit.

Ik leerde m"n man kennen via een klasgenootje/vriendin en haar vriend. Ik werd uitgenodigd om mee te gaan naar rosmalen (autotron). Ze vertelde me dat er nog een jongen mee zou gaan. Ik vertelde me vriendin dat ik absoluut niet gekoppeld wou worden aangezien ik zelf nog in een relatie zat op dat moment.
    M'n man kwam me voor de deur ophalen samen met m'n vriendin en haar vriend.
    Ik was niet meteen onder de indruk.
    Maar merkte dat tijdens de rit naar rosmalen ik de hele tijd in de spiegel naar z'n ogen zat te staren. Jaja...mooie blauwe ogen hihihi...was daarvan wel onder de indruk. We zijn daarna nog naar de bios geweest (jaaahhh Titanic :D). M'n man was totaal niet romantisch en zat de hele tijd te grappen dat leonardo aan het zinken was ;). Daarna naar de discotheek...waar ook niets gebeurde haha. En het gekke is...dat maakte hem zoooooo onweerstaanbaar! Toen de avond voorbij was vroeg hij aan me vriendin of zij m'n nummer had en of zij die van hem aan mij wou geven.
    Durfde hij zeker niet rechtsstreek aan mij te vragen ;). De volgende dag heb ik m'n oude relatie van 2 jaar de deur uit geschopt. Moet er wel even bij zeggen dat die relatie toch al op de klippen liep. (ex had een beetje losse handjes zeg maar)
    De volgende dag belde ik mijn man om te vragen of hij langs kon komen.
    3 dagen later spraken we af en vroeg ik aan de telefoon wat hij van me vond.
    Dat zou ik nog wel merken zei hij haha. Die avond zoende hij me en sindsdien ben ik in de zevende hemel *zucht van hevige verliefdheid*
    Ondertussen zijn we 8.5 jaar samen waarvan we 6.5 jaar al samenwonen en daarvan nu 2 jaar getrouwd zijn en bijna 3 lieve kinderen verder zijn :D:D

13. Hij heeft een space via msn en ik ook. Ik zag in mijn lijstje met 'bijgwerkte' spaces zijn naam ertussen staan. Geklikt en toen las ik een mooi gedicht op zijn space. Ik heb daar een reactie op gegeven en daar kreeg ik weer een mail over terug van hem. Op die manier is een leuk mailcontact ontstaan. Na een paar weken afgesproken en samen naar de dierentuin, uit eten en de film geweest...op 1 dag :)
    Het klikte...

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    In de stad bij het uitgaan :p

15. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    mijn vriend kwam stage lopen waar ik werkte en toen mochten we elkaar niet zo, later kwamen we bij elkaar in de klas en toen werden we vrienden en we gingen poolen samen met nog iemand en ik vond hem wel erg leuk. op een dag vroeg hij of ik mee ging naar de film en sindsdien zijn we samen nu bijna 5 jaar geleden (vanaf eerste ontmoeting) en we wonen een jaar samen en in april als we echt 5 jaar bij elkaar zijn komt ons eerste kindje

16. Niet meer actief

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen :) Grappig he hoe het allemaal kan lopen..

bij ons is het niet echt op een spectaculaire manier gegaan..
    We hebben elkaar leren kennen in de kroeg, vonk sloeg direct over toen we elkaar zagen en vanaf die dag zijn we onafscheidelijk :)

17. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Mijn vriend heb ik leren kennen via het internet op een spelsite waar je ook kunt chatten. In eerste instantie moest ik hem niet zo want hij was voor ajax las ik en ik als fervent feyenoord-supporter heb het niet zo op ajax :oops: . Op een gegeven moment raakten we aan de praat tijdens een potje poolen en was het toch wel gezellig. Na een tijdje gekletst te hebben gaven we elkaars MSN-adres waar we verder gingen met onze chat. Diezelfde dag had ik met iemand afgesproken die naar mij toe zou komen, maar hij(die persoon) belde mij op dat hij de weg kwijt was. Gedurende die dag heb ik meermaals contact gehad met mijn huidige vriend, die steeds maar weer vroeg of die andere persoon inmiddels gearriveerd was. Toen het op een gegeven ogenblik al bijna avond was en die andere persoon nog niet gearriveerd was zei mijn huidige vriend tegen mij dat die andere persoon waarschijnlijk wel niet zou komen. Ik was op dat moment best wel teleurgesteld. Toen zei mijn huidige vriend zal ik dan komen, maar ik was zo teleurgesteld dat ik daar niet echt zin in had. Later op de avond zei mijn huidige vriend tegen mij, "Als je wilt dat ik kom moet je het me zo laten weten want dan kan ik nog de laatste trein pakken". Ik dacht dat het Amsterdamse bluf was dus ik zei als jij wilt komen dan moet je dat doen. Hij heeft toen de laatste trein van 22.00 uur genomen en om half 1 'snachts stond ik op het station want hij zou op dat moment arriveren met de trein. Sinds die nacht zijn we vriendje en vriendinnetje en dat is vandaag precies 2 jaar geleden.

Groetjes, Astrid

18. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Hij was een wederzijdse kennis van mijn beste vriendin ...na mijn scheiding vroeg ik hoe het met hem ging aan mijn vriendin ...ze heeft zijn nummer gegeven ...en ik heb gebeld om een keer met hem uit te gaan ...uitgaan is er niet meteen van gekomen ;) maar we zijn wel getrouwd en krijgen nu saampies een kindje

19. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Op het barbeque-feestje bij mijn broer, hij was een vriend van hem. Op het feestje is niets gebeurd, maar ik vond hem wel errug leuk. Een paar maanden later heb ik hem weer ontmoet bij mijn broer thuis, mijn interesse was verder gewekt... Vlak daarna gingen we sinterklaas vieren bij hem thuis met dat groepje vrienden van de barbeque. Iedereen bleef slapen, en aan het eind van de avond moesten de bedden verdeeld worden ;) en mijn schoonzus regelde dat ik bij hem in zijn tweepersoonsbed zou moeten slapen (hoe bedoel je koppelen?). Nou ja, verder hoef ik het niet uit te leggen, denk ik... Na een half jaar zijn we gaan samenwonen, we zijn komende sinterklaas 8 jaar samen en hopelijk zijn we sinterklaas 2007 met zijn drieen...

20. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    In de discotheek, zo'n 11 jaar geleden

Deel Deze Pagina