Ik heb m'n mannetje leren kennen dankzij zijn zusje. Zij is namelijk een vriendin van mij en nu dus m'n schoonzusje. In het begin liepen we straal langs elkaar heen, ik zag hem totaal niet zitten, maar hij mij wel. Hij had al de hoop opgegeven en toen hapte ik vorig jaar toe. Nu zijn we twee maanden getrouwd. Zo zie je maar dat je elkaar eerst niet ziet staan en een aantal jaren later wanneer je elkaar beter leert kennen dan klikt het opeens........
In de discotheek, ik stapte op hem af, om hem te vertellen dat ik hem leuk vond, die avond kusten we al. De week erop heb ik z'n tel.nr opgezocht in het telefoonboek, en naar hem toe gereden, hij was erg verbaasd. (wist alleen z'n straatnaam) Dit is 10 jaar geleden, en heb nog steeds geen spijt, dat ik dit heb gedaan
ik had verkering met een jongen, en mijn vriend was weer een vriend van die jongen die nu me ex is. heb het om bepaalde redenen uit gemaakt met mijn ex (niet om mijn vriend nu), en het contat met mijn vriend bleef en dat werd steeds iets meer. en me ex is nu nog steeds een goede vriend van ons. we hebben nu ruim 4 jaar verkering en wonen in januarie alweer 3 jaar samen, en ons eerste wonder is in aantocht
leuk onderwerp Nou mijn zusje heeft me lid gemaakt van een datingsite "one hello" dacht zelf ach ja waarom ook niet Maar op die site reageerde van die rare figuren, echt van die vieze oude mannetje gewoon brrrrrrrrrrrrrr jek hihi Toen heb ik mezelf via een andere datingsite aagemeld (RSVP) en binnen 1 maand zat ik te chatten met mijn toemalige man! Ik woonde toen nog in Zoetermeer en hij in spijkenisse, dus een stukje verder van huis! Zo eind maart 2004 waren wij aan het chatten en bellen en eind mei hebben wij afgesproken, alleen had hij iedere keer wat te doen, waardoor ons afpraak werd verzet grrrrrrrrrrrrrr. Toen ben ik heel slim gewoon naar hem toegegaan (was bij een kennis in spijkenisse), wist dat hij thuis was. Dus ik stond ineens voor zijn deur beneden en ik moest nog op de bel drukken (flat) met een hart die er zowat uit mijn lichaam bonkte. Hij stond toen boven al in de deuropening en dacht oooooooh wat een lieverd hihi ja en van het een kwam het ander, we zijn in oktober dat zelfde jaar gaan samen wonen. Dit omdat het heen en weer gereis tussen zoetermeer en spijkenisse iets te veel werd, ik werk er nog wel! In Juli 2005 zijn wij getrouwd en nu afgelopen augustus 2006 is ons zoontje geboren en dat allemaal in ruim 2 jaar hihi goed he?
Mijn vriend was bevriend met mijn zus, ik kwam hem een keer tegen in een feesttent, toen vroeg hij me of ik soms de zus was van... En vanaf die avond is de boel in werking gezet, maar pas na een half jaar kwam ik hem weer tegen, allebei vaak aan elkaar gedacht , hij in een relatie met iemand waar die zo gauw niet van af kon, ik vrijgezel. Ik heb toen dus een plannetje gesmeed, en dat is gelukt, en na 6 weken woonden we samen, en nu na 15 jaar nog steeds maar nu met zijn 3tjes een pracht van een dochter erbij. hihi als ik nog aan mijn snode plannetje denk hij tuinde er zo in hihi, maar het was voor een goed doel zullen we maar zeggen. hielkje
Kimkivits schreef: Ik vind dat echt geen groot verschil hoor! Mijn vriend is (niet schrikken haha) 15 jaar ouder Je kiest nou eenmaal niet op wie je verliefd wordt Zo leuk om al jullie verhalen te lezen! Mijn vriend doet aan hardlopen en kwam tijdens een van zijn loopjes mij onderweg tegen (ik liep samen met een vriendin naar het huis van een andere vriendin toe). Hij heeft me toen gegroet en ik groette terug. Later bleek dat hij, zoals hij het zelf zei, de laatste kilometers zwevend had afgelegd Hij is toen elke dag voor 2 maanden langs hetzelfde pad gelopen in de hoop mij weer tegen te komen maar helaas zonder resultaat. Totdat hij 2 maanden later ineens voor mijn neus stond in een bar/restaurant waar ik werkte. Hij was echt met stomheid geslagen. Hij had alle hoop opgegeven en dacht op een gegeven moment dat ik hier op vakantie was en dat hij me daardoor nooit meer zou zien. Nadat hij al zijn lef bij elkaar had verzameld, heeft hij me mee uit gevraagd voor een dineetje en een film. Da's inmiddels 8 jaar geleden.
We zaten allebei op de tuinbouwschool. Ik zat in de tweede klas van mijn opleiding. Had een nare relatie achter de rug ( mijn allereerste relatie), en had moeite om daar over heen te komen. Ik kreeg een nieuw vriendje maar nouja geweldig was het niet. Toen was er een jongen op school die achter me aan zat, en dat telkens deed terwijl zijn klasgenoten in de buurt waren, en die begonnen dat joch dus te helpen( nee niet mijn vriend en ook nooit geweest) . ( erg irritant ik was 17 en die jongens van die klas minimaal 19 a 20, dus vond het erg irritant maar goed). Mijn "vriendje" des tijds hielp ook mee grrr ( wat overriggens niet verder gegaan is dan een bioscoopje) Op den duur leerde ik jongens kennen die ook altijd meehielpen met dat gejoel. En kon er op den duur goed mee om gaan. Maar bij die jongens was ook altijd een jongen, die ik wel errug leuk begon te vinden. We gingen na school vaak naar een plas om te zwemmen en te ouwehoeren, en telkens was ik de klos bij die jongen. Wat ik eigenlijk helemaal niet erg vond Een week of twee later hadden we een beachparty in de soos ( studenten vereniging). Daar versierde hij me letterlijk met slingers hahaha. Hmm ik was op een leeftijd dat ik toch nog wel door mijn ouders opgehaald werd aangezien ik anders alleen door het bos moest om thuis te komen en ze dat niet vertrouwd vonden. Dus wij ( nu dus mijn vriend en ik) naar buiten, en daar zoende we voor het eerst, alleen durfde ik het niet goed, ik had op dat moment toch iets van een vriend ( nouja die ene keer bios pfff) Toen mijn ouders er aan kwamen ben ik naar huis gegaan, maar was helemaal hoteldebotel, en heb dat weekend een punt achter , wat het ook was, met die andere jongen gezet. Ongeveer twee weekenden later gaf de jongen waar ik hotel op was, een feestje, nouja hij wou een gezellige avond met een vriend van hem, en ik nodigde mijn vriendin uit. We hadden het rijk allen voor ons vieren, op een grote boerderij, want Stephan ( mijn vriend) huurde een kamer in een boerderij via school, maar de rest van de kamers werden op dat moment niet verhuurt. Dus we hadden twee badkamers met ligbad een enorme keuken en zijn eigen kamer ter beschikking. Het werd een hele gezellige avond, mijn vriendin vond de vriend van stephan wel erg leuk, en stephan was maar zenuwachtig aan het doen van hoe hij het nou allemaal moest aanpakken. Maar het is goed uitgepakt die avond....beter gezegt nacht. Stephan en ik zijn vanaf die avond bij elkaar, en onze vrienden heel toevallig ook. Dat is nu bijna 8,5 jaar. Wij kregen december 2002 een dochter, en drie maanden later kregen onze vrienden ook een dochter ( en inmiddels hebben ze er ook een zoon bij mogen krijgen) en onze tweede kan zich met zes weken aankondigen. Heel verhaal, maar vind het wel bijzonder dat onze beste vrienden uit die tijd precies op de zelfde dag en op de zelfde plek en net zoals wij nog steeds gelukkig bij en met elkaar zijn
mij man is een blijvend vakantievriendje. in'97 op de camping in spanje ontmoet, heeft 6jr bij de marine gezeten ( elk jaar gem 6-7 maanden van huis), weekend relatie. 3jr geleden samenwonen , weg bij marine 19 mei 05 getrouwd 28 juni jl naar echt huis verhuisd ?-?-? ons 1e kindje zo dat even in het heel kort zijn nog steeds erg gelukkig na 9 jaar en een beetje
Dit is een leuk onderwerp zeg ! Leuk om al die verhalen te lezen. In 1997 verhuisde ik van Rotterdam naar Zeewolde ... wat een stom dorp dacht ik toen nog Ik zat op de hogeschool in Rotterdan en reisde door de weeks lekker heen en weer. Mijn moeder zijn op een gegeven moment tegen me: meid, waarom zoek je niet weer een bijbaantje voor de weekenden leer je gelijk wat mensen kennen hier Zo gezegd zo gedaan ging ik naar het uitzendbureau. Daar hadden ze een baan voor mij in een restaurant. Ik had het nog nooit gedaan maar de horeca leek mij erg leuk. Ik zou het gesprek hebben met een mevrouw en haar zoon was de kok van het restaurant. Ik zag het al helemaal voor me. Zo'n uitgezakte dikke zoon die samen met zijn ouders een restaurant runde. Hahahaha nou dat was even anders ... Ik had mijn sollicitatie met de moeder en haar zoon. Hij zei tegen mij: wat wil je drinken ... ik zei: doe maar een cola. Hij zei: pffff ze willen allemaal cola. Ik ging door de grond en dacht: owwwww waarom heb ik nou niet cassis gezegd ... #-o :-# Ik werd aangenomen en binnen een week was het "aan" met Jeroen (de kok) .... het was echt wel liefde op het eerste gezicht . Inmiddels zijn we al ruim 9,5 jaar bij elkaar ... zijn we ruim 6 jaar getrouwd. We wonen nog steeds in dat "stomme" dorp en ik zou er nooit meer weg willen. Samen met de honden en misschien in de toekomst met een kindje ... het is er heerlijk. Hij werkt niet meer als kok maar kookt nog regelmatig ... lekker hoor ... we hebben trouwens ook nog wel een jaar of 3 dagelijks met elkaar gewerkt samen met zijn moeder. -X-
ik kon man sjattie al hij was de vriend van mijn nicht,en raar maar waar ik had relatie problemen met mijn man nu ex,en min sjattie had ook elatie problemen, kortom we hebben partner ruil gedaan, aleen het rare is mijn nicht is nu ook alweer gescheiden van mijn ex, en hij is nu voor de vierde keer getrouwd. veel liefs mariska
Toen ik in Zuid-Amerika ging studeren stelde een vriendin voor om in haar huis te wonen zodat ik geen guesthouse hoefde te zoeken. Na een week of wat werd er op de deur geklopt door een wel erg leuke vent. Ik keek hem aan zo van 'wie ben jij dan wel niet' en hij vertelde dat hij mede-eigenaar was van het huis, hij was dus een broer van mijn vriendin. Ik had al wel een vriendje maar ik kon het ook goed met hem vinden, helaas was hij getrouwd. Dat duurde niet lang, want al snel kregen we wat met elkaar! Uiteindelijk besloten we (tijdelijk) in Nederland te gaan wonen!
Ik heb mijn mannetje leren kennen in een DramaTeam. Ik had dat team samen met een andere meid opgestart en bij het eerste optreden was er een vacature voor meer leden. Mijn mannetje had ook iets gewoon tijdens dat optreden en ik moest helpen de prijzen uit te reiken, dus toen had ik 'em al ff gezien. Maar twee weken later bleek dat hij ook had gereageert op de vacature en kwam hij bij ons in het team met nog twee anderen. We trokken samen op, want we woonden vlak bij elkaar. Dus gingen we samen naar Drama enzo. En ja, toen sloeg de vonk ineens over (naar mij). En wat later ook naar hem, maar dat duurde ff.
Ik kan mijn mannetje van het internet... Ik zag zijn foto en dacht meteen: Dat is hem! Ik heb hem een bericht gestuurd en hij zag mij ook wel zitten. Een week later hebben we afgesproken en hij is nooit meer weggegaan!
ik heb mijn man leren kennen via de EHBO vereniging. Die avond deden we een soort caroussel waarbij we om de beurt helper en slachtoffer speelden. Ik speelde een 3 jarig kind dat een chemisch goedje had gedronken. Blijkbaar deed ik dit zeer overtuigend, want in de pauze werd ik aangesproken door mijn man en toen raakten we in gesprek. Vervolgens zag ik hem vaker bij de EHBO en zetten we samen een jeugdcursus op. Aangezien ik net een relatie achter de rug had, was ik niet meteen enthousiast om een nieuwe relatie te beginnen. Na zo'n 11 maanden heb ik eindelijk echt ja gezegd en kregen we verkering. Voor die tijd al wel wat gerommeld met elkaar en gezoend, maar wou mij vrijheid nog niet opgeven. Tja de aanhouder heeft gewonnen..... Karin
via internet (relatieplanet geloof ik). we bleken 1 km bij elkaar vandaan te wonen. het klikte en vervolgens waren we onafscheidelijk. dat is nu alweer zo'n 4 jaar geleden.
via internet na 1,5 jaar heen en weer reizen woonden 120 km uit elkaar hij reed 1000 km in deweek naar mij en aar huis(lief he? ) ben ik naar zijn woonplaats verhuisd huisje gekocht daar dat is nu 2 jaar terug en nu in verwachting van van ons eerste beebje
Ook hier een internetliefde.. Heb mijn man (wow al 1 dag mijn man ) leren kennen via One Hello. Grappig site maar niet echt voor serieuze relaties, want de meeste mannen willen daar echt iets anders. Maar voor de lol leuk tijdverdrijf. Hij kwam toevallig op de site en zag mijn profiel en wilde met me chatten, hij had gratis account en ik was ziek dus ik heb meteen mijn msn adres gegeven (moest echt slapen toen). Bleek dat zijn vader net was overleden (crematie moest nog plaatsvinden). Hij kwam 3 weken laten even op de koffie, puur vriendschappelijk. Hij is om 17 uur gekomen en om 5 uur weer gegaan... Alleen maar gekletst die avond. Langzaam trok hij bij mij in en hebben we huisje gekocht. En gisteren dus getrouwd (gisteren 3,5 jaar samen) en in februari verwachten wij ons eerste kindje.... Gekke wereld, maar wel mooi! Groetjes Daphne
Wij hebben elkaar leren kennen tijdens mijn stage in Suriname. Het voelt soms nog net als uit een verhaaltjesboek. Ik was daar voor vijf maanden. Tijdens die periode ging ik vaak naar salsa/merenque lessen en daar raakten een vriendin en ik bevriend met mijn vriend zijn neef. Deze neef nam ons wel eens mee naar feestjes of andere dingen; gewoon voor de gezelligheid. Twee weken voor het eind van mijn stage nam hij ons mee 'zwemmen'. We gingen met een groep van 20 personen (nog meer stagiaires en een deel van zijn familie, javaans surinaams, en vrienden) naar een kreek; waar we konden zwemmen en (op z'n Surinaams) eten. Dit was gewoon erg leuk. Op de heenweg met een groep achterin een pickup. Het was een fijne dag; erg relaxt. Ik ben niet zo'n zonaanbidster, dus ik ging lekker rustig in de schaduw zitten, boekje lezen, kletsen en af en toe met die jongens mee volleyballen. Ik was helemaal niet bezig met het mannelijk schoon , zo ver weg in een ander land, bijna naar huis, verlegen, etc etc. En juist, bleek achteraf, was het dat wat mijn vriend aan mij zo leuk vond. Maar ja hij ook super verlegen, hij en ik anders.....dus er gebeurde niets. Toen werd het tijd om weer richting de stad te gaan; halverwege stopten we weer om nog ergens te gaan zwemmen. En daar viel hij mij opeens wel op toen hij iets aan mij vroeg (bibber bibber). Toen echt terug naar de stad achterin de pickup met z'n 10én. Mijn vriend kwam even kijken en ik wenkte dat er naast mij nog wel een plekje was (10 bij 10 cm volgens mij); hij ging hier op in en kwam naast me zitten. Elke keer als ik even naar hem keek zag ik zijn mooie bruine ogen op mij gericht. En op een gegeven moment voelde ik zijn vinger heel zacht op mijn huid van mijn arm. Allemaal erg spannend en eng voor allebei. De vonk was er echt. Niemand had iets door en voor ons had die rit wel uren mogen duren.......maar na een uurtje waren we op plaats van bestemming. Het werd tijd om afscheid te nemen. Ik heel stoer zeggen; als je nog wil afspreken dan kan je je neef vragen om mijn telefoonnummer. En promp de volgende dag ging de telefoon. Gesprek een beetje over koetjes en kalfjes (voor ons allebei toch wel eng). Prompt werd ook nog halverwege de verbinding verbroken. (even dacht hij dat ik had opgehangen), maar na een kwartier belde hij toch weer terug. We spraken af dat ik hem na afloop van dansles zou ontmoeten. Ja en toen... ging het allemaal erg snel Dit was ik ook niet van mezelf gewend, maar het was goed. Het was een heerlijke tijd zo op het einde van een bewogen stage. Maar ja....ik moest ook weer naar huis. Thuis in Nederland bleven we heel veel contact houden en toen werd het duidelijk dat het meer was dan een vakantieliefde. Dit zouden we alleen meer ontdekken als we elkaar weer zouden zien. In heb meteen een ticket geboekt voor in de zomer. Eerst afstuderen.... Drie maanden later was ik weer in Suriname. Bij hem, zijn broers en zus, en zijn ouders in huis. En het was zo goed.........Afscheid was een drama. Na een paar keer heen weer gevlogen te hebben ( hij en ik) besloten we dat we samen wilden zijn. Onze relatie was na 1,5 jaar aan de volgende stap toe. Het was zo rot om steeds maar afscheid te moeten nemen en zo ver weg van elkaar te zijn. We hebben een MVV aangevraagd en nu wonen we al drie jaar samen hier in Nederland. Dit was in het begin soms moeilijk, maar we zijn samen..... Alles gaat nu beter en is stabiel. We gaan 1 keer per jaar terug voor vakantie en ooit misschien wel daarheen voor wat langer................... We willen nu heel graag een kindje en daar wachten we op. (En wat zijn we nieuwsgierig hoe hij/zij eruit komt te zien; welke genen zijn het dominanst) We hebben het nog wel eens over; het voelt alsof we bij elkaar horen. Dit terwijl je toch zo'n 7500 km van elkaar vandaan geboren bent. Het heeft zo moeten zijn; erg bijzonder (sorry verhaal is toch wel lang geworden, maar als ik eenmaal begin ) gr Alies