Ik heb een paar meiden in mijn msn lijst toegevoegd die erg aardig zijn! Dus niet persoonlijk maar wel via msn. Helemaal top!
Ja met Annika1985. ken haar van een andere site maar ze zit hier ook..gaan elkaar zondag voor t eerst echt zien. xxx
Ik heb ook 1 van de site waar ik prive mee email. We zijn nu bezig ( ik vooral, omdat ik het zo druk heb) om een datum te prikken om elkaar een keer te ontmoeten. We wonen in dezelfde stad. Misschien dat er nog wel meer uit Deventer zijn, maar daar email ik nog niet mee. Patroeschka: je bent van harte welkom!
ik ook vriendinnekes om mee te msne en misschien wel te ontmoeten tenminste die een beetje dichtbij woont ... ennuh parioeska... wat wil je ook? msn vriendinnekes... pb me maar hoor! dan kunne we gezellig miepen op msn! In het echt ontmoeten is moeilijker hahaha is zo ver!
Niet van hier , maar wel een ander forum... Onder andere Chantal, de mama van Yeline, die zit hier ook.
Hai ik heb ook iemand waar ik persoonlijk mee mail door hier gekomen echt leuk hoor eigenlijk via de MSM. jennie72
ik heb nog helemaal geen vriendinnen hier maar toch heb ik het onwijs naar me zin hoor hier met de meeste meiden
Ik zit bij de decembermama's en wij zijn nu bezig om een meeting te plannen met straks onze babys voor in 2007!
Heb wel iemand in MSN lijst staan, en ook wel meiden waar ik veel mee pb of gewoon email. Maar heb nog nooit iemand ontmoet van het forum.
Mij lijkt het wel leuk om in contact met mensen uit de omgeving te komen, en een keer wat af te spreken. Is gezellig, samen zwanger zijn en leuke dingen doen! En daarna is het ook leuk om af te spreken, als die kleintjes er eenmaal zijn! Dus mensen uit Limburg, laat jullie horen