Haha hier ook! Nu al meer dan 8 jaar geleden Na 2 jaar ben ik bij hem en zijn ouders ingetrokken (was 17 jaar) en 2 jaar later zijn we gaan samenwonen.
via internet, daarna ben ik bij hem thuis langs gegaan en toen was het gelijk goed. nu bijna 2 jaar samen.
We kenden elkaar al, want we wonen in dezelfde stad. Tijdens een stapvakantie (Hij met vrienden, ik met vriendinnen) in Kreta kwamen we elkaar tegen en daar is de vonk (echt/opnieuw) overgeslagen. Vroeger toen we klein waren (10 jaar ofzo) hebben we al een keer "verkering" gehad. Zo schattig.
Inmiddels alweer 9,5 jaar geleden (we waren 16 ) Hij had een vriendinnetje en ik een vriendje. Die 2 konden elkaar en daardoor konden wij elkaar ook weer. Tussen hem en zijn vriendinnetje ging het uit en bij mij ging het ook uit. Mijn oma lag toen op sterven en ik zat op msn hele avonden met hem te msn-en. Vond het fijn mijn verhaal kwijt te kunnen aan iemand die ik niet al te goed kende. Toen mijn oma overleden was wilde ik hem bedanken voor het luisteren en zijn we naar de bioscoop gegaan. Daarna nooit meer bij hem weggegaan. Na 5 jaar gingen we samenwonen en na 2,5 jaar zijn we naar een koophuis verhuisd. Inmiddels wonen we hier alweer een tijdje en verwachten we ons 1e frummeltje. Leuk detail: zijn ex en mijn ex hebben ook nog wat gehad, al is dat inmiddels alweer over.
haha geinig mijn vriend en ik ook ontmoette elkaar via internet msn en telefoonnummers uitgewisseld, toen ontmoet inmiddels 4 jaar bij elkaar met een kleintje van 7 maanden
4 jaar geleden op het strand hihihiihhiii. nog niet getrouwd maar wel gelukkig samen met ons zoontje en straks dochtertje.
Hier ook Best bijzonder, want mijn vriend zit amper achter de computer. En ik was net klaar met RP, want na een aantal dates wilde ik ermee stoppen en toen kwam hij met een reactie en ik dacht ach ik geef het nog één kans Maar goed ook dus
in 1983 op de Mavo.. na school elkaar uit het oog verloren en in 2007 via schoolbank.nl weer in contact gekomen met elkaar.. even gemaild, sms en msn.. elkaar ontmoet en eigenlijk niet meer bij elkaar weggegaan.. net voor ik beviel van onze eerste dochter zijn we getrouwd en gaan samenwonen
Ruim 9 jaar geleden kwam ik hem regelmatig tegen tijdens het stappen. Iets in hem trok telkens weer mijn aandacht, maar omdat het een enorme versierder was, bleef ik wel uit zijn buurt. Ik durfde zelfs niet in de winkel te komen waar hij toen werkte... Doordat we steeds meer met dezelfde vriendengroep optrokken, leerden we elkaar beter kennen. Hij probeerde mij eerst nog aan een vriend van hem te koppelen, maar ineens ging hij zelf heel hard zijn best voor me doen. Na wat getwijfel van mijn kant of hij het wel echt meende en wat overredingskracht van zijn kant, kregen we wat. Inmiddels zijn we al bijna 9 jaar samen en nog steeds stapel op elkaar!
Mijn man is schilder en was het huis van m'n buren aan het schilderen. Ik liep langs met m'n hond en dacht: "héé, das een leuke schilder." We zijn aan de praat geraakt en nooit meer van elkaars zijde geweken.
Ik heb mijn man leren kennen via het internet, de datingsite van Lycos. Na 2 weken over en weer kletsen via de msn en mail de telefoonnummers uitgewisseld. Niet gebeld met elkaar, maar 2 sms-jes gestuurd. Hij kwam langs op een zondag en we zijn nooit meer bij elkaar weggegaan. Dat is nu ruim 5 jaar geleden
In 2003 in de kroeg via een oude vriend van mij. Hij is ook bevriend met mijn man. Toen ik hem eerst zag vond ik hem niks na 2 weken vond ik hem wat. Het heeft hem 6 weken gekost voor ik met hem naar de bios ging. Onze vriend plaagt hem daar nog steeds mee dat hij er zo veel werk aan had,haha. Na 4 maanden vroeg hij of ik wilde samenwonen dus meubels gekocht en toen 2 maanden later samen gaan wonen. We gaan 10-06-2011 trouwen dus word we officieel man en vrouw. Soms als ik nu naar hem kijk denk hoe is het mogelijk we zijn echt heel verschillend maar zo gelukkig samen.
Via een wederzijdse goede vriend, die nu helaas is overleden Het was een vriend van mij uit 'de vriendengroep', waar we ieder weekend mee gingen stappen. Hij was een studievriend van mijn man. We hebben elkaar ontmoet toen ik bij die vriend op zijn studentenkamer was en mijn man langs kwam. Voor mij was het liefde op het eerste gezicht. Hij heeft er iets langer over gedaan. We hebben ons zoontje naar die vriend vernoemd.
We kennen elkaar nu zo'n 7 á 8 jaar. Hij had een behoorlijk lange relatie van 4,5 jaar en was de beste vriend van mijn broer.. Kwam dus geregelt bij ons over de vloer. Stapelverlieft was ik op hem! Maar hij had natuurlijk al een vriendin. Toen hij het uit kreeg, had ik een vriend , maar nog steeds vond ik hem geweldig. Ik had het uit... en ja hoor., Hij had weer een vriendin! Toch won ik het van haar .. Maar........ nu hij bereikbaar was, vond ik het helemaal niet meer leuk en spannend. Hij vroeg mij op een gegeven moment 'verkering' en toen heb ik maar ja gezegd..... Achteraf de beste beslissing ooit!!! Het gevoel kwam gewoon iets later en is er nog steeds!!! We zijn nu al 5 jaar samen en hebben een prachtig dochtertje..
Op hyves. Ik had net motorrijlessen en zag p de motoren hyves iemand uit omgeving rheden ( waar ik veel kwam nog ivm mn ex vriend die daar woonde) Aan de praat geraakt, en tot diep in de nacht op msn gezeten. Op zn verjaardag hem wakker gesmst wat erg in de smaak viel. Kwamen elkaar 2 dagen toevallig tegen ( ik herkende zijn motor bij de snackbar) en ik wist dat hij die maandag naar utrecht moest voor werk, en ik moest naar leiden. Heb ik hem om 5 uur gesmst of ik met hem mee kon rijden, zo gebeurd zo gedaan, 2 dagen later echt gedate.. ik de stromende regen op de motor gereden haha. Ben blijven slapen tot eind van de week, ging 1 dag naar huis, en weer trg en NOOIT meer weggegaan Dit jaar 3 jaar bij elkaar en in april een inseminatie voor ons eerste kindje! Hou elke dag meer van hem! ( oh ja en heb zn naam op mijn schouder staan en hij mijn naam op zijn linkerarm/spierbal)