Hoe hebben jullie je partner ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Within, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    In een discotheek in duitsland 12 jaar geleden, ik was op slag verliefd maar ik had een vriend en hij ging samenwonen, kansloos dacht ik dus .
    Na ong 2 jaar kwam ik m weer tegen ditmaal in amsterdam en weer t gevoel van shit dit is m echt(krijg nu nog kippevel) heb t toen uitgemaakt met mn vriend en ben uiteindelijk met m uit eten geweest , haha wat was ik zenuwachtig voelde me echt zo n pubermeisje:)
    Afin uiteindelijk toen niets gebeurd maar later die maand kwamen we elkaar weer in amsterdam tegen en toen hebben we heerlijk op de danvloer staan zoenen*grijns*
    En nu zijn we alweer 12 jaar samen en verwachten we ons 3e kindje:D

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Grappig om te lezen allemaal!

Wij hebben elkaar in mei 2008 ontmoet in de kroeg.
    Ik was uit met een vriendin en hoefde een keer niet te rijden. Flink aan de zuip, en toen kwam vriendlief ineens bij me op schoot zitten om met haar te praten. Zij kenden elkaar al een poosje.

Tja, nu ruim 3,5 jaar verder, huisje boompje beestjes en een dochter van 2 maanden, en plannen aan het maken om te trouwen:)

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    yep...hier nog een barman :p

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ow, wat leuk om al die verhalen te lezen:D

Ik heb ook een barman aan de haak geslagen:D:D:D
    Ik kende hem al, hij werkte bij de C1000 waar mijn moeder en broertje ook werkten. En vond hem al een hele tijd een lekker ding (met een onwijs lekker kontje;))
    We gingen altijd stappen in de discotheek waar hij barman was, mijn broetje kende hem dus dat was wel makkelijk. En na jaren (zeker 5 jaar was ik heimelijk verliefd) had ik zoiets van, jij kan iedere meid krijgen en mij wil je zeker niet dus ik moet me hier maar over heen zetten en verder gaan met mijn leven...
    Een week later zoenden we voor het eerst:D:D:D Ik nam het nog allemaal niet serieus, hij had zoveel vriendinnetjes voor 1 avond gehad en dacht dat dit ook niets zou worden. Hield het allemaal een beetje af, terwijl hij voor mij echt z'n best heeft gedaan (hij belde mij die week op, had hij nog nooit bij anderen gedaan, dit hoorde ik weer van een ex van 'm waar, zij is nu een van mij beste vriendinnen:D) Maar na een half jaar was het mij wel duidelijk, hij meende het allemaal echt. Weer 3 maand later trok hij bij mij in (hij woonde nog thuis, ik niet meer) en dat is nu 11 jaar geleden.

We zijn nu 3,5 jaar getrouwd en de trotste ouders van het mooiste mannetje ter wereld (hij lijkt op zijn papa;))!!!

En als ik nog weer terug denk aan dat lekkere kontje, grrrrrrrr;)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Yep, ook hier een barman aan de haak geslagen! Werkte in mijn stamkroeg :D

Ondertussen werkt ie al lang niet meer als barman (gelukkig, haha, in het weekend altijd werken en zo laat thuis!)

Maar het contact is vooral begonnen via hyves (daar heb ik hem opgezocht na een erg leuke avond in die kroeg.)
    vervolgens via msn uren lange gesprekken tot midden in de nacht of ochtend gehouden en daarna gaan afspreken en volop verliefd! :D
    Na 3 maanden trok ik bij hem in, haha, en nu inmiddels 3 jaar samen en trotse paps en mams van onze tweeling :D

6. giraf

giraf Niet meer actief

Hier een DJ telt dat ook? :D

Hij kwam net uit een lange relatie, dus ik zei tegen hem dat hij eerst maar eens flink de bloemtjes moest buiten zetten en dat hij daarna terug mocht komen...
    Maar hij stond de volgende dag al op de stoep voor koffie en is nooit meer weggegaan.

7. Samama

Samama Niet meer actief

7 jaar geleden op de sportschool. Ik werkte (als 17 jarige) daar achter de bar en hij trainde daar dagelijks (toentertijd was hij categorie bodybuilder). Hij had een vriendin maar werd verliefd op mij... zes maanden later woonden we samen en nu 1,5 jaar getrouwd en een dochter rijker :D

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

6 jaar geleden op internet loveatlycos.nl (of het nog bestaat weet ik niet)
    ik was op zoek naar gewoon chatten, nieuwe vrienden maken, hij voelde al snel meer na een half jaar echt alleen maar als vrienden te zijn omgegaan sloeg bij mij ook de vonk over en inmiddels zijn we 3 jaar getrouwd en een kleine van 1 jaar :D

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    in de kerk... hmmmmm:) ik heb de hunk die in de kerkbanken zat aan de haak geslagen...
    Moet even terugdenken hoor, weet niet meer in welk jaar. anyway, ik werd smoorverliefd op hem, hij op mijn vriendin. Het ging aan en uit tussen hun, ik nog steeds smoorverliefd, hij niet. Uiteindelijk wel, gezellige paar maanden gehad. Toen maakte hij het uit, er waren te veel verschillen tussen ons. Een jaar later werd hij weer hopeloos verliefd op mij en nu zijn we alweer 6 jaar getrouwd:):)

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hier ook via internet, love@Lycos (volgens mij bestaat het inmiddels niet meer?). We hebben een paar weken flink gemaild, daarna afgesproken en inmiddels zijn we 7,5 jaar samen!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hij zag mij op school voor het eerst, (deeltijd-studie) en kwam me toen tegen op een datingsite waar we allebei ingeschreven stonden. Kreeg ik een berichtje of ik idd diegene van school was.
    Ja dus :) Ik was net van plan me daar uit te schrijven, omdat er alleen maar wanhopige mannen zaten daar, maar op het laatste nippertje dus toch nog de manier geweest om contact te leggen ;)
    En van het een kwam het ander :)

12. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Op het werk...

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mijn man werkte in de cocktailbar bij de discotheek waar ik altijd ging stappen, zo heb ik hem leren kennen. Lekker afgezaagd. :)
    Hij zat ook bij de luchtmacht destijds.

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hier was de eerste date van mij en mijn man. Maar ik ben hem dus tegen gekomen in de cocktaibar van de Steeg in Leunen :D

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Een vriendin van mij had zijn emailadres gekregen,maar ze vond hem niet echt leuk..
    Ik wel dus zo zijn we aan het msnen geslagen,en nu alweer 4,5 jaar bij elkaar met een prachtige dochter!:D

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Whahaha, mijn vriend heeft er jaren gewerkt, hij runde daar 1 van de cafe's zo'n beetje. Grappig!
    Heb hem overigens niet daar leren kennen, maar wel in gemert aangezien ik daar woon ;)

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hij was mijn postbode!!

18. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ohhh jee mijn man is ook postbode :D

Ik heb mijn man leren kennen op de stal waar hij gevaarlijke paarden reed. (had hem al twee jaar eerder een keer ontmoet maar zag toen dat hij getrouwd was) en kwam hem dus twee jaar later weer tegen bij mij op stal waar hij gescheiden was. Dus toen was 't mis. 8)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zijn beste vriend en mijn beste vriendin waren toendertijd een stel.. Ik mocht hem totaaal niet.. (lompe boer enzo;))
    Toen 2 maanden in Italië gezeten en hij toonde meer interesse in me dan in mijn toenmalige vriend.. Maar beide hadden we een relatie dus niks mee gedaan.. Mijn relatie liep al een tijdje niet meer en toen ik weer thuis kwam heb ik er een punt achter gezet..
    Toen hij dat een paar dagen later hoorde heeft hij zijn relatie ook verbroken.. Paar dates in de kroeg gehad en daar kwam ik erachter dat hij toch wel heel leuk was;)

Nu bijna 4.5 jaar samen, inmiddels getrouwd en een pracht van een zoontje:)

20. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Op wintersport! Hij was de beste vriend van iemand met wie wij al jaren samen op wintersport gingen. Het eerste jaar dat hij mee ging wist hij dat ik zijn ware was en het jaar daarop wist ik het ook. ;) Nu alweer 16 jaar bij elkaar, wonen al 14,5 jaar samen, 3,5 jaar getrouwd en een prachtige zoon van 7 maanden.

Deel Deze Pagina