Toen ik nog op school zat, kwam ik in de doe het zelf zaak hier in de buurt, die net verbouwd was en een knaagdierenafdeling had. Ik heb toen gevraagd of ik daar voor de konijnen mocht komen zorgen, dus werkte een paar keer in de week na school of na mn stage daar. In diezelfde periode hadden ze een nieuwe stagair, waar ik vaak mee stond te kletsen. Hij had echter een vaste vriendin en was totaal niet mijn type, en ik had nog helemaal geen belangstelling bij een relatie. Hij heeft daar een aantal jaar gewerkt. Toen ik een jaar in Australie gewoond heb en weer terug kwam in Nederland, stond ik weer met hem te kletsen. Hij vertelde toen per 1 december een andere baan te hebben en weg te gaan uit de winkel. Het was toen oktober. Ik heb hem toen opgezocht op hyves en gevraagd of we elkaar op een andere manier konden zien? Een paar keer afgesproken en 2 jaar geleden kregen we verkering! Een jaar geleden zijn we getrouwd en we verwachten vandaag of morgen ons 1e kindje! Al met al super snel gegaan dus, maar we kennen elkaar al sinds een jaar of 6 inmiddels.
Mijn vriend is vrienden met een neef van mij.. Ik kende hem vaag. Tijdens het stappen hebben we voor het eerst met elkaar gezoend, ik dacht voor de leuk, maar hij bleek al een aantal maanden een oogje op me te hebben. Wist ik veel.. Inmiddels bijna 8 jaar verkering!
Op vakantie in Spanje alweer bijna 10 jaar geleden We stonden naast elkaar op de camping en vanaf dag 1 waren we beiden in LOVE Was een een leeftijdsverschil maar had er voor de vakantie een paar jaar bij gelogen (wist ik veel dat ik de liefde van mijn leven voor me had) Eenmaal thuis verteld hoe oud ik was omdat we beiden verliefd waren. Maar echte liefde...
10 jaar geleden ontmoette ik mijn huidige man... het was ook liefde op het eerste gezicht.. was op het werk waar ik stage liep... en nu hebben we samen 2 prachtdochters en zijn dolgelukkig samen !
7 Jaar geleden werd zijn oma opgenomen op de afdeling in het verpleeghuis waar ik werkte. Zij heeft ons uiteindelijk aan elkaar gekoppeld. Ik vond het ineens niet zo erg meer dat ze iedere 5 minuten aan de bel hing en hij kwam maar wat graag bij zijn oma op bezoek. Toch heeft het nog een half jaar geduurd voor de eerste stap was gezet.... Dankzij oma! Ze is inmiddels overleden.
Toen ik 13 was kwam hij met een vriend in ons dorp op vakantie, tijdens het zwemmen vaarde ze voorbij in een bootje en begonnen te sjansen. we hadden beide een vriendje/vriendinnetje toen dus we schreven met elkaar ( ik woonde vlakbij Amsterdam hij in Nijmegen) 2 jaar met elkaar geschreven en toen kwam hij weer op vakantie en kregen we verkering. Nu inmiddels bijna 10 jaar getrouwd...
Via de moderne snelweg (internet, Relatieplanet) bijna 5 jaar geleden. Eerst via Relatieplanet gemaild en flink veel vragen op elkaar afgevoerd. Daarna privemail uitgewisseld en onze telefoonnummers. En toen een afspraak met elkaar gemaakt, waarbij hij een half uur te vroeg op de afspraak was. Hij was bang mij mis te lopen. Stond hij daar te verkleumen in de kou met zijn bosje bloemen....Gezellige avond gehad in een café waar we heerlijke pittige vlammetjes hebben gegeten (die dingen waren echt pittig!). De week daarop zijn wij uit eten geweest en daarna viel de eerste zoen. Een jaar later zijn wij samen gaan wonen, eerst in zijn huurflat en een half jaar later in onze eengezinswoning (koop) waar we nu nog wonen. Volgend jaar juli hopen wij ons eerste kindje te krijgen.
Hier ook via internet bijna 8,5 jaar geleden. Hij uit Eindhoven en ik uit Noord Holland. (Iedereen zei kansloos, dat houdt toch geen stand) Inmiddels getrouwd en een zoontje en we wonen samen sinds 2005 in Noord Holland.
via een ex vriendje daar had ik toen wat mee en we gingen wat drinken, en er zouden ook vrienden van hem komen toen ik hem zag binnen komen dacht ik wow haha diezelfde week was het nog uit tussen mn ex en mij. mn huidige vriend kwam in de kroeg naar me toe om te vragen of het met me ging dacht huh? bleek mn ex gezegd te hebben dat hij het uit had gemaakt ipv ik nou prima haha vanaf dat moment zijn hij en twee vrienden van hem en ik en mn vriendin heel veel met hun opgetrokken eerst als vrienden omdat we bang waren dat als we wat zouden beginnen en het ging verkeerd de vriendschap in het groepje ook weg was maar op een gegeven moment konden we er niet meer omheen tijdens een weekendje weg met zn alle hebben we voor het eerst gekust en nu wonen we alweer wat jaartjes samen en hebben we een mannetje van bijna anderhalf rond lopen
Via een blind date, geregeld door mijn beste vriendin en één van zijn vrienden. Elkaar ontmoet in de trein en wat gedronken in de stad, en sindsdien bij elkaar nu alweer 7,5 jaar. Tijd vliegt voorbij moet ik zeggen We wonen nu 5 jaar samen en hebben 2 jaar geleden een huis gekocht!
Ik stond achter de bar in de voetbalkantine, had een paar weken gescharreld met een van zijn vrienden maar dat is niks geworden. Hij stapte recht op zijn doel af (ik dus) en vroeg me meteen mee uit, hebben de hele middag aan de bar staan kletsen en drie dagen later voor het eerst naar de bios. Een week later lag zijn tandenborstel bij mij thuis en een paar dagen later de rest. Nu inmiddels 4 jaar geleden, nog geen moment spijt, inmiddels een koophuis, getrouwd, zoon van 1 en de tweede zoon op komst Kan snel gaan dus!