Net even naar de supermarkt geweest met Lenn.. Had geen eten voor vanavond.. Wilde naar de snackbar maar ben niet fit, dus broodje frikandel op een onrustige maag lijkt me niet zo verstandig (maar heb er wel zooo'n zin in) Heb dus een magnetronmaaltijd gehaald voor mezelf (boerenkool) en een potje groenten voor Lenn.. Hij zou vanavond courgette eten (vers) maar werd al beroerd als ik er naar keek, dus maar een potje.. Anyway, staat daar in dat gangpad een wat oudere vrouw (jaar of 50?) heel afkeurend te kijken (nog nooit gezien trouwens).. Ze zat gewoon te staren en zo'n 'tss' geluidje te maken.. Ik met mn grote mond vraag wat er is.. Nou ze komt me toch met een verhaal! Wat voor moeder ben je in vredesnaam als je je kind potjes voert.. Zeker te lui om te koken? En ik zie je hier wel vaker in de winkel en altijd zonder man.. Je woont in de ****straat en als ik daar langs loop zie ik ook 's avonds nooit een man in huis..Je bent zeker weer ZO'N alleenstaande moeder die haar kind de vader ontneemt blablabla.. Stond echt met mn bek vol tanden en dat gebeurd niet snel.. En ze schreeuwde ook niet, echt zo'n minachtend toontje erbij.. 1. Ik ben niet fit dus ja, mijn kind krijgt vanavond groente uit een potje.. Gaat hij heus niet dood aan.. En als ze me idd vaker in de winkel ziet, had ze kunnen weten dat ik ALTIJD verse groente meeneem.. Gebeurt zelden dat hij uit een potje krijgt.. 2. Nee ik ben geen alleenstaande moeder en als ze in de weekenden langs zou lopen had ze wel een man gezien (hij is alleen in de weekenden thuis).. 3. En al zou ik wel een alleenstaande moeder zijn.. Wat is daar mis mee? Alsof moeders zonder partner slecht voor hun kind(eren) zorgen? 4. Ooit aan de optie gedacht dat ik weduwe ben? (ben ik niet, maar iemand die wel weduwe is, zal maar zo'n vrouw tegen komen).. Nou zegt ze: "Je bent veel te jong om moeder te zijn." Ze draait zich om en loopt zo weg.. Was echt woest (oke, ben ik nog steeds).. Waar bemoeit ze zich mee? Ik zorg goed voor mijn kind en hij komt zeker niks tekort.. Zeker liefde en aandacht niet.. Nu begreep ik van iemand van het personeel dat ze dit kunstje wel vaker flikt bij (voornamelijk) jonge moeders.. Nou ben je lekker mee, met zo'n vrouw in je winkel.. En NIEMAND van het personeel grijpt in.. Moest het echt even van me af schrijven.. Aangezien ik geen partner heb die om 18.00 uur thuis komt om te eten kan ik het niet aan hem kwijt
Achterlijk wijf. Heeft niks beters te doen in haar leven waarschijnlijk dan anderen de les te lezen. Geen aandacht aan besteden, jij weet wel beter.
nou ja absurd! inderdaad waar bemoeien mensen zich mee. pff ik denk dat ik haar flink de wind van voren gegeven. als ik niet met mijn bek vol tanden zou staan.
Nou jaaaaaaaaaa! Belachelijk, zeg! Welkom in 2010, zou ik zeggen! Al was je alleenstaand; nog steeds jouw zaak en tegenwoordig absoluut niet ongebruikelijk meer, hoor! Ken genoeg alleenstaande moeders die het veel beter doen voor hun kids dan sommige stellen die ik ken, maar goed, dat terzijde Ik hoop dat je de ergste boosheid een beetje kwijt bent door je verhaal te hebben 'opgeschreven'... Probeer het naast je neer te leggen. Waarschijnlijk heeft ze simpelweg een schroefje los
Nou normaal staat mijn antwoord al wel klaar, maar stond hier toch wel heel raar van te kijken.. Kom vreemde mensen tegen hier in het dorp en ze staan hier heel asociaal naar binnen te kijken, dus hier gaat het rolluik naar beneden zodra Lenn op bed ligt..
Oh.....my.....god..... Dat wijf is gestoord. Eerlijk gezegd dacht ik toen ik de titel van je topic las dat het weer eens over schoonmoeders ging of iemand die eens een keer wat tegen je zegt over je kind haha. En dan denk ik soms ook van; pfffff, mens trek je toch niet zoveel aan van je omgeving en maak je niet zo druk! Maar dit is werkelijk ongelooflijk. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit durft te zeggen tegen iemand zeg. En heb je nog wat terug kunnen zeggen? Ik zou ook met mn mond vol tanden staan hoor... rare mensen heb je toch!
Nou ik vind het knap dat je met je mond vol tanden stond Mijn eerste reactie zou zijn dat ze een potje tegen dr stomme kop aan kreeg. Achterlijk mokkel. Zo had ik vanochtend een aanvaring met 1 of andere ouwe zak. Die liet zijn hond uit voor het KDV en ik haalde de kinderen net uit de auto ( gingen voor het eerst 2 uurtjes naar het KDV ... ). Begint hij toch tegen mij te zeiken. Waar ik mee bezig ben om mijn kinderen daar te dumpen, belachelijk, slechte moeder, arme kinderen blablabla. Ik heb gezegd dat hij rap moest doorlopen, anders zou ik hem wel even laten voelen hoe een slechte moeder ik ben. Hij had echt een draai om zijn oren gekregen als hij niet weg was gelopen. 80 of 3 jaar, maar zo brutaal en asociaal tegen mij doen dan vráág je er bij mij om.
Ik heb hier echt geen woorden voor, waar gaat het heen met deze wereld! Dat zijn nou typisch mensen die zelf geen leven hebben dus die zich dan maar met dat van een ander bemoeien. Ik snap dat je boos bent maar probeer erboven te staan!! En bedankt voor puntje 3, ik ben namelijk wél een alleenstaande moeder
uh nou ja zeg!! Zulke vrouwen moeten zeker weten hun moeten tegen mij houden...wat aso zeg!! Wij hebben ook zo'n persoontje op school, zij is de oma van een klasgenootje van mijn dochter. Bemoeit zich overal mee...bah wat heb ik een hekel aan dat soort mensen, beste is tot 10 tellen en negeren. Is moeilijk, voor mij ook, maar beter geen aandacht aan geven joh. Enne als potjes zo ongezond waren, bestonden ze niet in de winkel en een keer makkelijk eten doen we zelf toch ook wel eens? Maak je niet druk meid, je kind krijgt liefde van jullie en dat telt!
Pffff ik zou denk ik ter plekke tranen in mijn ogen krijgen als iemand dit me zou zeggen... Inderdaad waar bemoeit dat mens zich mee? En ik vind het behoorlijk kwetsend wat ze allemaal tegen je zei. Zo'n iemand zou je toch het liefst een ram voor haar smoel verkopen. Achterlijk wijf! Als ik in jouw schoenen stond dan had ik niks over mijn thuissituatie verteld, hoe het wél zat... Want dat gaat haar geen ene reet aan. Dat mens is vast niet helemaal 100% dat ze zo doet.
Haha, nee hoor, over mijn schoonmoeder heb ik niks te klagen.. onwijs lief mens haha (ws. één van de weinigen) Aszz Ja snap het zelf ook niet eigenlijk.. Heb mn mond op de juiste plaats zitten en weet het ook goed te gebruiken.. Maar dit sloeg werkelijk waar alles.. Had gister ook al een aanvaring in die supermarkt (als ze niet de helft goedkoper waren dan de C1000 kwam ik daar allang niet meer).. Een moeder met een kindje en kregen het ineens over werken.. Het was allemaal zooo ouderwets, moeder MOETEN werken blablabla. Zegt ze: Wat doe jij eigenlijk voor werk? Ik: Ik ben moeder.. toen liep ze weg met een rood hoofd. Maar dit? Nee nog nooit meegemaakt.
naajaa?? jeetje wat raar zeg niks van aan trekken die spoort niet helemaal. mischien wel een vrouw wie zelf nooit kinderen heeft kunnen krijgen omdat ze mischien wel te laat begonnen is met zwanger willen worden en nu boos is op alle jonge moeders die kinderen hebben en dat ze dan ziet dat ze potjes geven denkt zij mischien wel hoe kunnen ze, ik had dat veel beter gedaan en ik kon geen kinderen krijgen en dus boos is en psychische niet goed meer is daardoor ofzo je weet maar nooit. ik vind het wel raar maarja je hebt veel rare mensen in de wereld he haha.
Pfff, dat mens in inderdaad niet goed wijs!! Als je haar volgende keer weer ziet, moet je er achteraan lopen en op ELK artikel dat ze in haar karretje doet commentaar geven. Kijken hoe snel zij het beu is. (Niet echt natuurlijk, maar wel een leuk fantasietje )
Jeeej waar bemoeit die oma zich mee zeg? Net of zij nooit eens een keertje makkelijk maakt voor zich zelf kwa eten. En ook nog eens nieuwsgierig ook nog omdat ze bij jou naar binnen zit te loeren:x! Pfff mens get a life! Je hebt goed gehandeld hoor!