Hoe hebben jullie je vriend/man leren kennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaas, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    via een kennis van me hij was een kennis van die jongen. we hebben elkaar 4 jaar geleden voor het eerst gezien en 3 jaar geleden voor het eerst wat met elkaar gekregen helaas ging dat mis en nu zijn we weer een jaar bij elkaar :)

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Op het internet op tmf chat haha! 6 jaar geleden alweer!

3. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Via mijn schoonmoeder.

Mijn zus werkte net als zij bij hetzelfde bedrijf.
    Ik wilde aankomen in gewicht en zij verkocht Herbalife.
    Ik wilde eerst niet maar mijn zus drong aan: ze heeft ook een leuke zoon!

Dus toen ben ik bij haar "op consult" geweest en Maarten ging toevallig naar de wc... Wauw!

Daarna bij hem een dvdtje gekeken, nou ja, kijken, we hebben tot half 5 in de ochtend zitten kletsen.
    Wauw, iemand die hetzelfde denkt en dezelfde humor heeft als ik!

En nu 4,5 jaar samen en 8-8-08 trouwen en in juni beginnen met kindje.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    12 jaar geleden in een dicotheek.

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    :) hier idem dito Mens, kreeg jij ook te horen in het begin dat zo'n relatie geen stand kon houden?

Ikke wel in ieder geval ;) ze zeiden bijna allemaal dat een relatie ontstaan in de kroeg niet voor het leven kon zijn... ;) en vooral ook omdat hij "rustig" is en ik best wel "druk" kon zijn...beetje elkaars tegenpolen...maar nu 12 jaar later nog steeds gelukkig bij elkaar... :)

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Door Manuela ben ik hier op het forum terechtgekomen.

Mijn vriend en ik hebben elkaar voor het eerst ontmoet tijdens het motoruitje van Motor forum (net als Manuela) op 14 maart 2006. We hielden elkaar veel oogcontact.
    2 dagen later op MSN door de foto's mailen.
    2 dagen later op koffiebezoek voordat hij de nachtdienst ging werken.
    zondag 23 maart bij hem gaan eten en blijven slapen. Sindsdien zijn we samen gebleven.

Vorige maand hebben we 2 jaar relatie :)

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    7 jaar geleden op school.

We grappig dat we dat samen hebben meegemaakt. We kunnen er nog uren over praten, dat we op kamp gingen en dat we het niet eerlijk vonden dat we niet bij elkaar mochten slapen. hihi

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ah wat leuk allemaal :D

Ik ken mijn man al sinds ik 12 was, toen was ik ook al verliefd op hem. Hij was 17 en niet verliefd op mij. Soms praatten we wat en uiteindelijk belde ik hem op of hij een keer mee uit wilde. Wilde ie niet. Wat jaren later belde hij mij op dat we nog steeds een keertje uit moesten gaan.

Ik heb hem toen weer gebeld of ie zin had om naar Metropolis te gaan (festival). Dus wij met zijn drieen (ook een vriend van hem) erheen. Die vriend ging toen redelijk vroeg weg en wij hebben de hele dag een beetje biertjes gedronken en relaxed. Daarna nog een paar keer uit geweest (bios, kroeg) en toen kreeg ik een kaartje of ik zijn vriendin wilde worden. En toen hadden we welgeteld 5 dagen verkering, en moest ie weer voor drie maanden varen...

Dat is nu bijna 9 jaar geleden :D

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    heel modern: via internet. we zijn al bijna 4 jaar heel happy samen. wonen nu 2,5 jaar samen.
    veel mensen meenden dat dat toch niet kon werken; een vriend(in) vinden via internet, maar hee: het werkt voor ons prima gelukkig! :)

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn man zat bij mijn broer in de klas in Eindhoven (hij komt uit Gelderland, wij uit Maastricht) En m'n broer had hem mee gevraagd naar Pinkpop. En ik ging ook mee met m'n beste vriendin. Toen hij naar huis ging gaf hij mij zijn ketting (omdat ik had gezegd dat ik hem erg mooi vond) en ik kreeg van mijn broer zijn adres, dus heb een brief geschreven! Een maand later kwam hij (na 3 x per week te schrijven) naar me toe, en hebben we tijdens het uitgaan voor het eerst gezoend. Iedereen zei dat dat nooit goed kon gaan, als je zo ver uit elkaar woont! Maar hij kwam elk weekend en we hebben nog een jaar lang brieven geschreven! Inmiddels zijn we dus bijna 8 jaar samen, vorig jaar getrouwd en hebben we een klein manneke van 10 weken!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    In een kroeg in het dorp bij ons. We kwamen daar beide op zaterdag en de eerste paar jaar waren we gewoon kroegmaatjes, gezellig kletsen enz. Tot ik verliefd werd en dat heb ik toen verteld, hij voelde ook meer voor mij en van het een kwam het ander. We zijn nu al ruim 5 jaar een stel en inmidels 1,5 jaar getrouwd en hard aan het oefenen voor gezinsuitbreiding.

12. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    via het bedrijf waar we beiden in werken:)

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    het is de ex van me vriendin.
    en wat het daar door nog grapig maakt is dat zei hem heeft ontmoet in de kroeg. en dat terwijl we dus eigelijk gewoon 3 jaar op de zelfde school hebben gezeten.en we ook nog een met de hele spw3 en 4 op kamp zijn geweest en hij zat in de spw4 en ik de spw 3 erg grappig. 2 jaar later kregen we pas wat.

14. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    via mijn ex.

15. krientje

krientje Actief lid

6 jan 2007
    181
    0
    0
    in de paardenstal :)

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn vriend is de beste vriend van de moeder van mijn oppaskindjes. Die moeder is gescheiden en heeft een kroeg, dus ik moest daar best vaak oppassen. En mijn vriend ging dan wel eens mee naar haar kroeg. Dus toen ik weer een keer op moest passen, belde die moeder mij op om te vragen of een vriend van haar met mij mee kon rijden naar haar, omdat die bij ons in het dorp woonde en zijn auto in de garage stond. Dus ik hem opgehaald, en was meteen heel gezellig in de auto.
    Maar op dat moment had ik echt nog niet aan zien komen dat we ooit wat zouden krijgen, of dat er uberhaupt maar iets zou gebeuren tussen ons, omdat hij 11 jaar ouder is dan ik. Maar een paar maanden later was het kermis bij ons in het dorp, daar waren wij allebei, en we waren allebei ook redelijk aangeschoten. Was weer supergezellig en van het één kwam het ander ;). En nu zijn we 9 maanden verder, en ben ik 5,5 maand zwanger, en het gaat nog steeds supergoed tussen ons! :)

Mijn vader bleek hem trouwens ook al te kennen, dus dat was wel grappig. We wonen in een redelijk klein dorp, waar heel veel mensen elkaar wel kennen. Ze hadden het blijkbaar ook al een paar keer over mij gehad (in de zin van nieuwe vrienden, blablabla) daarbij niet wetende dat de ander mij ook kende.

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik ga een poging doen t uit te leggen
    - Ik had een relatie met X
    - X had een broer (Y)
    - Y heeft een vrouw (Q)
    - Q heeft een broer
    - En dat is nu al bijna 7 jaar mijn vriend en papa van Tygo :D

Ik heb dus nog steeds dezelfde schoonzus / zwager :( :oops: ;) :D

Hoop dat jullie t nog snappen!

18. Niet meer actief

Op school in de brugklas (1988).
    Toen dat schooljaar met elkaar "gescharreld", maar doordat hij toen naar een andere school ging elkaar uit het oog verloren. :(

Heel wat andere scharrels gehad (zowel hij als ik), maar elkaar in 1994 tijdens het uitgaan in de disco weer tegengekomen.
    Het was meteen weer raak en nu 14 jaar later zijn we getrouwd, hebben we een eigen bedrijf en 3 prachtige dochters. :)

Als ik op schoolbank.nl oude klasgenoten tegenkom die bij ons in de brugklas zaten toendertijd en nu vertel dat wij met elkaar getrouwd zijn is dat altijd weer lachen om de reacties: goh, joh echt? :confused: :confused:

gr. Naja

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

In de kroeg.. Leerde hem kennen via een vriendin van me. Ik heb hem nog een blauwtje laten lopen.. Ik had op dat moment namelijk nog een vriend.. Tijdje een beetje gescharreld, maar daarna had hij een vriendin..
    Dat is uitgegaan in Januari 2001 en eind februari dat jaar kregen wij een relatie..
    3 jaar geleden is het uit geweest tussen ons, door de sleur waar we in zaten was mijn gevoel een heel stuk minder, en een jaar later is het weer aan gegaan.

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    MSN hij stuurde een berichtje dat hij me wel leuk vond..ik vond hem ook superrrr!
    In november 2004 in feb 2005 woonde we samen en in augustus 2005 zijn we getrouwd.
    En nog steeds heeeeeeeeeel gelukkig samen.

Deel Deze Pagina