Hoe hebben jullie je vriend/man leren kennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaas, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mijn man en ik maakten allebei voor hetzelfde radiostation een radioprogramma. De eerste keer had ik hem niet eens gezien: stille Willie ;)! Maar daarna is het allemaal nog goed gekomen. Anderhalve maand nadat we een relatie kregen, woonden we al samen, een half jaar daarna kochten we een huis en een half jaar daarna gingen we trouwen.... Stille Willie werd dus Snelle Willie ;)!

2. hihi snellie willie :)

mijn man werd mijn mooie buurman. ik keek steeds of zijn lichten al uit waren, en dan ging ik ook pas slapen! (niet veel later deden we samen de lichten uit)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

Ik heb mij vriend leren kennen via mijn (ex)stiefvader 10 jaar terug toen hij 21 was hij was een collega van mij stiefvader. Toen ik 16 was,
    ging ik met hun mee stappen ook toen was er nog steeds niets behalve een goede vriendschap.Vanaf toen werd er al gezegt hij is gek op jou.
    Ik had toendertijd een vriendje dus schonk er geen aandacht aan.
    Totdat ik in juni 2006 terug keihard na 3 jaar gedumpt werd door mijn ex voor een meisje van 15 (hij was 23) daar dus knap over de .... van.Heb ik hem na 2 weken een sms gestuurd of ik nog eens mee mocht gaan stappen (dit was op maandag).
    Dat mocht hij woonde inmiddels opzichzelf dus ik mocht ook nog blijven slapen zo gezegt zo gedaan ik naar hem toe gegaan (dit was de zelfde week op vrijdag).
    Dat weekend vonden mekaar al erg leuk maar nog niets gedaan.Een week later was hij jarig.
    Ik mocht ook komen als ik daar zin in had (met me vlinders had ik daar zeker zin in)maandags ben ik weer naar huis gegaan.
    Ik kon me hoofd er niet erg bij houden op mijn werk.Toen heel wat over een weer gesms.
    Heb ik die donderdag maar eens gevraagd wat hij nu eigenlijk voelde na een hoop omheen gedraai nog geen antwoord.
    Ben ik die vrijdag 30juni een dag voor zijn verjaardag weer een weekend je over gekomen.
    Die avond na een beetje gerotzooi heb ik hem gewoon gevraagd hoe zie jij mij nu ben en je vriendin of niet en toen was het goed.
    In de eerste week van september zijn we officieel gaan samenwonen en nu dus voor een kindje gestart.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Mijn vader had een keer een digitale camera gewonnen op de tennisvereniging en had deze mee naar zijn werk genomen om wat foto's te maken, hij werkt namelijk in de haven en maakt altijd mooie plaatjes, hij kwam een keertje thuis met foto's dus ik dacht laat ik eens kijken dus ik zit te kijken en ik zie een collega ( nu mijn vriend ;) ) en ik zei WOW die heeft mooie ogen daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten :) niet wetende dat mijn pa dit serieus nam en er dus voor zorgde dat we een afspraakie kregen hihihih ... toen zijn we naar het strand geweest en hebben daar wat gegeten en het was van beide kanten liefde op het eerste gezicht :D ... Ondertussen is dat alweer 4 jaar geleden en inmiddels wonen we een tijdje samen en sinds een jaartje met ze drietjes :D ...

5. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Wij leerden elkaar kennen via het chatprogramma Mirc. In 1999 hadden we elkaar al eens gesproken maar uit het oog verloren en in 2000 weer aan de "chat" geraakt en dan eens afgesproken n het klikte meteen... En nu wonen we al 3jaar samen in ons huisje :D

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb hem besteld op t internet :)
    Voor de gein een dating site ingevuld...kreeg allemaal emailtjes engerds die weet ik t wat met me wilde doen...dus delete de meeste on sight....was ook niet echt op zoek. Vervelende scheiding en vervelende relatie daarna...had t wel gehad met mannen en zou de rest van mn leven wel alleen door brengen...Ging beter als met n man.
    Maar om de een of andere rede delete ik een emailtje van hem niet...en hij klonk verlege en lief...dus maar n "wink" terug gestuurt...Hij geld betaald om met me te kunnen chatten (je kon niet direct mailen ofzo of je mail erin zetten in de mail via de site...werd geblokt) En we raakten aan de babbel...
    En toen deed ik iets wat ik anders ECHT nooit doe...ik nodigde hem uit....en nog iets wat ik ECHT nooit doe...hij zag meteen de eerste x mn kinderen :confused:
    (heb wel de eerste paar keer dat we samen met de kinderen weg gingen zijn naam adres en telefoon nr op mn eet tafel gelegt....just in case)
    Hij is gek op kinderen en we zijn naar n soort mega grote speeltuin gegaan die eerste dag ( heb hem tegen moeten houden alles te betalen voor mij en de kinders). Ging ontzettend goed en gezellig. Hij was extreem leuk met de kids....en bij afscheid probeerde hij niks (hele opluchting :))
    2e x zijn we naar strand gegaan met de kinders...ook weer extreem leuk en ongedwongen gezellig....
    En naja toen hebben we nog 2 weken met elkaar gebabbelt..
    hij klaagde totaal niet dat t om de kinderen draaide dat vond hij juist heel leuk want naja gek op kinderen maar er zelf geen (opluchting 1) en hij probeerde nooit om verder te gaan...me in bed te krijgen of te kussen of wat ook (opluchting 2) Hij stond voor me klaar als er wat nodig was (hij had n auto...ik niet eens n rijbewijs) En toen ik mopperde over dat patje zo'n kleine kamer had zei hij dat we dan maar eens moesten kijken voor een stapelbed... Dus meteen dat weekend zijn we dat gaan doen.
    Bleken dezelfde interesses te hebben en hielden van dezelfde muziek...klikte helemaal totaal. Waren we allebei heel verwondert over want hadden allebei eigenlijk geen vertrouwen gehad in dat daten online...ik deed t uit nieuwschierigheid en voor de grap...kijken hoe zoiets gaat. En hij deed t omdat n vriend zei dat hij dat eens moest proberen...om van t gezeur af te zijn maar gedaan. :)
    Na n weekie of 3 zat hij elke dag bij mij zowat....Hij zat thuis alleen en ik was thuis ivm de kinderen. En t was alsof t nooit anders was geweest dus toen heb ik hem maar gehouden :)
    Zijn nu al bijna 6 jaar bij elkaar, hij behandelt mijn kinders alsof t zijn eigen kinderen zijn en...naja aan niets zou je bemerken dat ze dat niet zijn...kinderen zijn ook dol op hem en zijn biologische kindje is in de maak :)
    Hij voelt nog steeds als n lotje uit de loterij :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    In het zwembad.
    Ik was toen 12, en hij 15 ofzo.
    Daarna nog een jaar vrienden geweest en toen ik 13 was en hij 16 werd het verkering..

En na het verliefd,nu sinds een paar dagen verloofd,en straks getrouwd !

Ik ben zijn eerste vriendinnetje,dus liefde voor het leven haha.

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

In de kroeg via mijn ex :confused: ....nee! ik had geen relatie meer met mijn ex. ;)

9. sim

sim Niet meer actief

hij woonde al twee jaar vlak achter me, nooit gezien, toen zag ik m een keer bij de vriendin van mijn moeder (bleek zijn moeder te zijn) toen hij uiteindelijk ook vrijgezel is geworden zijn we eigenlijk uitgehuwelijkt haha

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Mijn zusje had zijn broertje ontmoet toen we op vakantie waren in spanje en die kregen wat met elkaar. Toen we weer in nederland waren had mijn zusje dus afgesproken met haar vriendje en die nam toen zijn broer en 2 vrienden mee en mijn zusje had mij meegenomen en 2 vriendinnen. Na die dag hebben mijn vriend en ik wat afgesproken en nu zijn we alweer bijna 7 jaar bij elkaar. En wonen 2 jaar samen en we hebben een zoontje van bijna 8 maanden.Mijn zusje en zijn broertje zijn trouwens niet meer bij elkaar.

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Via Ilse chat, inmiddels 8 jaar geleden! :)

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    heel leuk al die verhalen!

Deel Deze Pagina