hallo, wie is creatief en kan me helpen, mijn vriendin gaat binnenkort trouwen. en daar hoort natuurlijk ook een vrijgezellenfeest bij, nu wilde ik een t-shirt voor haar maken met een tekst, maar mijn inspiratie is ver te zoeken. wie kan mij helpen met een pakkende kreet. Geen seksistische of vulgaire kreet, het moet gewoon leuk zijn. wie o wie helpt mij. groetjes kikker
Wij hebben 1,5 jaar geleden met een club meiden het volgende gedaan: de meiden een wit shirt met op de voorkant "Trouwen?" en dan de achterkant "Wij niet!" En dan bij de vrijgezelle vriendin hetzelfde op de voorkant maar op de achterkant "Ik wel!" En dat in grotere felroze letters gedrukt. Was erg leuk en mensen zagen meteen dat wij bijelkaar hoorden en dat onze vriendin de bruid was! Daarnaast hadden we d'r een kroontje met roze pluche en een toverstafje gegeven. Helemaal geweldig!
De bruid een shirtje met de tekst JA ! En jullie een shirtje met de tekst NEE ! Het feit dat je met een club vrouwen ergens binnenkomt is al reden genoeg om aan te nemen dat er eentje gaat trouwen. Succes! Groet van Kiki
Ik ben nu gelukkig single en vanaf ....... gelukkig getrouwd op de stippellijn dan de datum dat ze gaan trouwen.
Voorkant: Een zoen nu het nog kan.... Achterkant: Straks heb ik mijn eigen man! voorkant: Nog even VRIJ.... achterkant: ......GEZELLIG met mij!
Wij hadden met de vriendinnen allemaal een shirtje aan met BRIDE GUIDE erop. De bruid had op haar shirtje PRIDE TO BE THE BRIDE De shirtjes van de vriendinnen waren allemaal niet opvallend van kleur met in een opvallende kleur de letters. Het shirtje van de bruid was in de kleur van de letters van de vriendinnenshirtjes (snap je het nog ) en de letters van haar shirtje waren in de kleur van de shirtjes van de vriendinnen. Dus net andersom zeg maar. Het waren wel een beetje 'hippe' shirtjes, niet van die losse mega-grote shirts. Was heel leuk!