Hallo dames, Kom net van de verlos en gehoord dat mn kleine diva al ingedaald is...ben 32 wkn...nu ben ik vergeten te vragen of ze nog kan draaien, en dan bedoel ik niet met dr hoofd uit je bekken...maar met dr kont van rechterkant buik naar links. Want ze ligt met dr kontje rechts boven mijn navel.
ik dacht dat ze nog wel konden draaien maar ik weet het ook niet heel zeker. uit je bekken zal het inderdaad niet meer lukken.
Ik heb dit gisteren toevallig nog aan de gynaecoloog gevraagd. Ze kunnen zelfs nog draaien tijdens de bevalling. (En dan bedoel ik om de lengte as)
ja de lengte as kan wel ja. die van ons ligt hetzelfde. ook rechtsboven met dr kont en ook gisteren gehoord dat ze is ingedaald
Ik ga maandag voor de 36 weken controle en krijg dan te horen of ze ligt ingedaald. Tot nu toe laatste controle en die daarvoor lag ze op dezelfde positie. Met dr billen onder me linker ribbenkast, dat voel ik ook altijd haha dus weet precies waar die dikke billen zitten Maar idd baby's kunnen zelfs vlak voor en tijdens de bevalling nog draaien. Mijn dochter was een sterrenkijker en zij draaide niet terug maar veel kids nog wel
Het kan nog alle kanten op draaien. Ik was zwanger van de eerste en het was al ingedaald met 36 weken maar 37 weken totaal weer eruit! Lag helemaal dwars. Dus ook na draaipoging niet gelukt. Er stond een keizersnee gepland maar meneer heeft zich met bijna 38 weken (weer terug gedraaid en ben toen direct ingeleid. Dus kan alle kanten op.
Ja, om z'n as jan je kleintje in elk geval nog draaien. Mijn dochter is op het eind van de bevalling nog gedraaid naar sterrenkijkertje.
Volgens mij kan dit wel ja. ik had in ieder geval tijdens de bevalling dat de kleine een sterrenkijker was. Dit is opgelost door op mijn zij te liggen met de weeen en zo is ze zelf gaan draaien. Ook in de laatste weken (rond 35) lagen haar voeten ineens links ipv rechts... hoe ze dat voor elkaar had gekregen geen idee😂 ze was bij mij ook al rond 30 ingedaald.