wieginzet bugaboo cameleon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zomersproetjes, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomersproetjes

Zomersproetjes Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ons zoontje is met zijn 3,5 maandjes echt heel groot. Hij is nu al bijna 70 cm. Wij hebben een mutsy transporter. De wagenbak is voor hem echt te klein geworden. Gisteren bij het CB adviseerde ze een 'wagen' te zoeken met een grote bak of waarvan de wageninzet helemaal plat kan. Nu heb ik net mijn wagen omgebouwd met de wageninzet en de mutsy kan heel ver plat, maar niet helemaal. Zijn lange benen worden aan het einde niet goed ondersteund. Waardoor zijn beentjes in de lucht bengelen. Dat lijkt mij helemaal niet lekker liggen.

Nu heb ik begrepen dat de buggaboe de buggyzit omgebouwd kan worden tot wagenbak? En deze 90 cm is? Ik heb naar info gezocht op het internet, maar kan het niet echt vinden. Wat is jullie ervaring met de bugaboo cameleon? En heeft iemand misschien een foto van hoe dit eruit ziet en hoe een kindje erin ligt?

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik ben heel blij met mijn bugaboo, maar geloof niet dat de wagenbak zo groot is hoor. Zal zo de binnekant van het frame wel even meten (daar hangt de bak in). Heb geloof ik geen foto, maar er is vast wel iets op internet te vinden. Als ik het zo uit mijn hoofd moet zeggen denk ik dat hij 74 cm is. Als jullie mannetje nu al 70 cm is, is het ws niet de moeite waard om zo'n dure wagen aan te schaffen..

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb een bugaboo gehad en nu een Mutsy slider. Ik heb nu het matrasje van de bugaboo in de mutsy liggen en die is te klein voor de bak. Dus de bak van de Mutsy is groter.

4. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    je hebt de mac laren techno XLR of mac laren techno XT

dit is een buggy. wel een hele luxe met vering enz. maar die kan helemaal plat en er zit een bescherming bij voor het hoofdje
    deze kan je de komende jaren doorgebruiken en zit tussen een buggy en wandelwagen in..
    wij hebben hem ook en vinden het een super wagen

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De reiswieg van de Bugaboo is 76cm lang. Bij de Mutsy kinderwagens heb je nog een dikke laag stof rondom in de bak zitten en dat heeft Bugaboo niet dat geeft ook weer extra ruimte. Bugaboo is dus wel degelijk langer.

De wandelwagen van de bugaboo kan niet helemaal plat. Je kindje blijft plat altijd in zit houding zeg maar.

Merken met een grote reiswieg waar je eventueel ook naar kunt kijken: Joolz Day en Teutonia.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    de bak van de mc mura is net zo groot als die van bugaboo. Het voordeel van de buggyzet van de mura is dat deze volledig plat kan en niet de beentjes omhoog liggen net als bij de bugaboo..

Deel Deze Pagina