Hallo, Ik heb een vraag over een juiste speen. Mijn dochtertje is nu bijna 3 maanden. Ik gebruik de Avent fles met speen nr 2. Maar bij deze speen duurt het heel lang, zeker 30 min voordat de fles leeg is, maar vaak valt ze al halverwege de fles in slaap en drinkt ze de fles niet meer leeg. Nu heb ik de 3 standenspeen van avent maar op stand 1 gaat het weer te snel, in 5 min heeft ze de fles al leeg. Weten jullie een goede speen die tussen nr 2 en de 3standenspeen in zit? Ik heb eventueel ook een difrax fles. Groetjes
tja, geen idee. ik dacht dat ie misschien een te groot gat zou hebben en de 3standenspeeen daar juist tussenin zou zitten omdat je het kunt regelen. Ga straks idd nr 3 kopen en kijken of ie beter is.
De 123 speen heeft juist een heel groot gat, is m.i beter geschikt als papspeen als als melkspeen. Ik zou idd ook een 3 speen proberen.
Speen 3 heeft 3 gaatjes ipv 2. Hier maakte t niks uit.. Ik ben overgegaan op Difrax M maar dan ingedikt met nutriton anders gaat dat ook weer veel te snel en de s weer te langzaam..
wat grappig, hier doet nog steeds speen 2 van avent het goed (en hij is al 6,5mnd)...met nr 3 druipt er super veel melk langs zn mond..
Wat ik in de tijd deed als de ene te langzaam ging en de volgende (inderdaad is de 123 voor pap flessen en dus geen opvolger na de 2 dus moet je de 3 hebben) dan prikte ik met een dikke naald een gat er naast bij speen 2 zo heb ik twee of drie weken flessen gegeven en daarna ben ik overgestapt op speen nr 3. Hoop dat je er wat aan hebt. Successs
wij hadden precies hetzelfde probleem en hebben met een naaldje de nr twee speen iets groter gemaakt (naald verhitten en heel voorzichtig prikken)
Ik zou dan eerder een gewone maat 3 nemen dan heb je 3 gaatjes ipv de 2 gaatjes die je nu hebt. De 3 standen speen is meer bedoeld voor dikkere voedingen en pap. Deze speen heeft een grote spleet ipv gaatjes.
hier toen ook die problemen gehad en 3 ging weer veelste snel ik maakte dus speen 2 t gaatje ook wat groter en ben daarna over gestapt op de bibi 1,2,3 ( zat toen ook in een pakket) mischien heb je die en kan je dat testen
avent heeft idd meerdere tussenmaten je hebt maat 1,2,3 en zelf 4 daarna komt de 3 standen-speen. hier drinkt liam zijn gewone melk met speen 3 en zijn papfles met de 3 standen-speen en dan stand 1 maar dit gaat dan nog best snel. liam had voorheen altijd met pap, speen 4 gehad en als hij vermoeider werd over op de 3 standen-speen en dit ging perfect