hoe hebben jullie ritme gevonden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Adnalie, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    tamtam, ok dus dan is hij daarvoor wakker.... ja dat is bij lieke dus niet. Net als nu.... om 16.00 heeft ze voeding gehad en werd pas om 18.15 moe en heb haar toen in bed gedaan. Nu ligt ze dus nog te slapen.... Als ze straks wakker wordt voed ik haar, maar leg haar dan nog maar niet meteen op bed.

Als ze wakker zou zijn voor de voeding van 19.00 is het een ander verhaal... dan is ze al moe. Gaat danian niet slapen na de voeding van voor 19.00?

arja, heeft nova dan geslapen voor die voeding van 18.00/19.00?
    Lieke slaapt dan dus vaak, net als nu.....

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    We laten hem dan beneden en soms valt hij dan in slaap in de wipper, maar dat is een haze slaapje.
    We hebben vorige week 1 keer gehad dat hij om 16.00 uur naar bed ging en toen hebben we hem om 19.00 uur wakker gemaakt en de fles gegeven en beneden gehouden tot de volgende fles, maar ik vindt het dan te laat worden.
    Wil hem het liefst tussen 19.30 uur en 20.00 uur in bed hebben.

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok dus nu slaapt hij meestal niet echt voor die voeding van 19.00?
    Dat zou ik dus ook het liefste hebben........ maar lieke wordt moe na de voeding van 15.30 en valt dan dus in slaap en slaapt dan dus tot de voeding van 19.00....

4. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Wij hebben ritme gevonden door voeden op verzoek te gaan doen. En dan op de volgende manier:
    wakker worden, schone luier, eten, eventueel nog even spelen, slapen. Wij hebben onze dochter nooit wakker gemaakt voor de voeding en nu nog steeds niet. Ze meldt zich vanzelf als ze honger heeft. Het voordeel bij die kleintjes is dan dat ze echt honger hebben en echt goed uitgerust zijn en dus alle kracht hebben om te eten.

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Heb alleen een vaste volgorde van activiteiten, geen vaste tijden. We kiezen ervoor om Yelena te volgend in haar slaapbehoefte. Automatisch heb je dan ook geen vaste eettijden omdat ze eet wanneer ze wakker is.
    Is gewoon zo gegroeid bij ons. Door dingen uit te proberen en dan weer te veranderen als het niet werkte.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Heeft jullie kindje dan altijd honger als hij/ zij wakker wordt?
    Mijn dochter slaapt soms maar 45 minuten en als ik haar dan alweer ga voeden, heeft ze soms geen honger.....
    Maar ik kan het idd eens proberen om het zo te doen.

En hoe doen jullie dat dan savonds? Want overdag heb ik niet zo'n probleem met verschillende tijden, dat is nu toch ook zo, maar savonds slaapt ze soms tot 20.00. Gister bijv. had ze om 15.45 een voeding gehad en om 18.15 naar bed. Om 20.15 heb ik haar toch maar wakker gemaakt, want er zat al 4,5 uur tussen en was bang dat ze haal lange ruk al ging maken....
    Hoe doen jullie dat savonds? Ik wil eigenlijk het liefste dat ze rond 19.00 een voeding krijgt en dan daarna als ze moe is naar bed en eventueel nog wakker maken voor een laatste voeding.
    Ben benieuwd hoe jullie dat savonds doen.

Deel Deze Pagina