Hoe hebben jullie vaderdag ingevuld?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tipp, 20 jun 2021.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tipp

    Tipp Actief lid

    4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Topictitel zegt het al, wat hebben jullie vandaag op vaderdag gedaan?
    Wij zijn gisteravond naar de bonusvader gegaan van mijn vriend. Vanochtend op de koffie bij de vader van mijn vriend en daarna naar het graf geweest van de papa van S. en F. En net weer van het uit eten met mijn ouders. Al met al een drukke dag...
     
  2. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    nr 4 is jarig vandaag. Wij hebben dus vooral zijn verjaardag gevierd.

    Uiteraard hebben we ook mijn man in het zonnetje gezet vandaag. En ook beide opa's toen die op visite kwamen.

    Maar vooral hebben we zijn verjaardag gevierd :D
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  3. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    In quarantaine dus geen bezoek afgelegd.
    De kinderen hebben een cadeautje geknutseld en wij hebben ontbijt laten bezorgen.
    Voor de rest een gewone zondag.
     
  4. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.583
    6.275
    113
    Vanmorgen heeft de oudste ontbijt gemaakt voor m’n man, en de jongste haar knutsels gegeven.
    Man is met jongste naar z’n vader gegaan en daarna door naar een kinderverjaardag.
    Ik moest werken. Mijn ouders zijn op vakantie, zal van de week een bierpakket bij hen op tafel zetten.
     
  5. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    In isolatie voor hem en quarantaine voor ons. Helaas corona, maar gelukkig geen klachten
    Uiteraard wel een mooi ontbijtje met knutsels!
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Vanmorgen mocht ik eens een keer blijven liggen:oops::o: dat was zijn vaderdag cadeau hahah (hij had dit zelf voorgesteld).
    Ons zoontje was nog bij opa&oma, die kwam vanmiddag terug. Toen ook de knutsels uitgepakt van de kinderen..
    Ik heb nog een nieuwe brikettenstarter gekocht voor hem en we hebben gezellig samen Formule 1 gekeken op de bank:cool:
     
  7. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.830
    1.677
    113
    Vrouw
    Beetje uitgeslapen, uitgebreid ontbijtje, even naar het tuincentrum en formule 1 gekeken. (Serieus 10jaar ouder geworden door die race :eek:)

    Dag afgesloten met een bbq.
    Heerlijk dagje geweest!
     
    Spectre vindt dit leuk.
  8. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.830
    1.677
    113
    Vrouw
    Was spannend he???
     
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Wauw echt wel, geweldige race!
     
  10. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    De jongste is jarig !!!
     
    elsie89 vindt dit leuk.
  11. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Vanmorgen eerst cadeautjes gegeven en een mini gebakje met i love papa erop met de kids op bed gegeten. Na de cadeaus ging hij nog even terug z'n bed in en daarna uitgebreid ontbeten. Rond het middageten richting mijn ouders gegaan en daar tot halverwege de middag geweest.
     
  12. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.938
    1.667
    113
    Vrouw
    Kadootjes op bed

    naar mijn vader

    formule 1 gekeken

    Dat was het wel
     
  13. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.938
    1.667
    113
    Vrouw
    Had gewoon zenuwen hahahaha
     
    Spectre vindt dit leuk.
  14. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Wij doen niet echt aan vaderdag, maar aangezien man gisteren jarig was en de jongste vandaag, hebben we dat gevierd. Onze vaders kwamen ook, dus alles in een.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Gisteren langs mijn vader geweest kadotje brengen.
    Vandaag man uit laten slapen, met dochter naar de supermarkt omdat ik spullen voor een uitgebreid ontbijt vergeten was :oops:. Toen met dochter ontbijt gemaakt en met man en kinderen lang aan tafel gezeten.
    Vanmiddag lekker lui geweest samen en vanavond uit eten geweest in man zijn lievelingsrestaurant en als afsluiter bij de lekkerste ijssalon van Amsterdam een ijsje gaan eten met zijn vieren.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  16. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Mijn vader woont op anderhalf uur afstand en ik had vanavond late dienst, dus ik heb hem niet gezien vandaag. Zal sowieso wel een tijd duren voor ik hem weer zie..

    Schoonvader ook niet gezien, vrouw ging daar naar toe toen ik aan het werk was. Wel een beetje jammer allemaal, maar volgende keer beter.
     
  17. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Ontbijt gemaakt met de kinderen en op bed gegeten 3n cadeautjes en knutsels laten geven. Verder een gewone zondag. Mijn ouders vinden dat we vader en moederdag lekker met ons eigen gezin moeten vieren want anders wordt het een een je rot dag dus daar wel cadeau gegeven zaterdag maar verder niet langs geweest en man gaat dinsdag even langs schoonvader. Dus lekkere dag met gezin gehad
     
  18. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wij ook. Wat een wedstrijd! :D
     
    Spectre vindt dit leuk.
  19. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.032
    17.046
    113
    Vrouw
    Juichen toen hij Hamilton voorbij ging hahah, Perez ook nog voorbij Bottas:cool: mooie dag voor Toto Wolff hahahaha
     
  20. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    Mijn oudste heeft ontbijt gemaakt voor mijn man en daarna hebben we de cadeautjes gegeven.
    Toen bij mijn ouders op de koffie, erna door naar de dierentuin en op de terugweg besloten dat we bij mijn schoonouders chinees gingen eten.

    Drukke dag maar wel erg leuk en gezellig!
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina