Niet 😁 Pas toen ik 34 weken zwanger was mijn profiel foto veranderd in m'n zwangere buik... Mensen die t njet wisten waren compleet in shock,vooral omdat ik een week later was bevallen :")
Wij hebben een foto laten maken, maar die kan ik hier nog niet showen. Want we moeten het nog bekend maken. Ik kan wel de foto posten waar ik het idee van heb, dan hebben jullie wel een idee
Mausi, jouw ken ik van een ander forum (hond) . Toen ik op fb schreef dat dochter 2 jaar werd verteld dat ze in juni zus wordt.
Ik had eind december de termijnecho dus heb op oudejaarsavond een foto van mijn man en mij (al proostend met champagne) op Facebook gezet met daarbij zoiets als: gelukkig nieuwjaar. Wij proosten op een heel bijzonder jaar want wij worden vader en moeder. Niet precies, maar in ieder geval iets in die richting. Ik ben een beetje allergisch voor het spammen van echofoto's en houd ook niet zo van gedichtjes, daarom vond ik dit wel een leuke Kwam qua timing gelukkig ook goed uit haha!
Echo van rond de 8/9 weken met een kerstmuts, was toen 9 weken zwanger en dst was rond 8 december. Tekst erbij met: "ons kerstcadeautje is wat verlaat dit jaar" Liefs,
Wij hebben een foto gemaakt van 3 badeendjes (2 grote en een kleine) met de tekst: Hoera, er komt er een(t)dje bij!
Sinterklaas was net in NL aangekomen. Savonds een foto online gezet. Een foto van onze schoenen (incl wortel, opgerolde tekening) voor de kachel met tussen onze schoenen in een set roze mini schoentjes. Over de foto stond in sierlijke letters 'vol verwachting klopt er een hartje'. Heel veel positieve reacties op gehad.
Het is nog zo klein, maar voor ons al zo groots of het nu met een pop zal spelen of met een trein..... wij hopen in ieder geval dat het gezond mag zijn 29 juni zijn we uitgerekend en een foto van de echo erbij zo hebben wij het bekent gemaakt op facebook ouders en schoonouders wisten het al en sommige vriendinnen