wij hebben ook een heeeel klein kamertje. Er past een commode en een ledikantje in en dat is het. Gelukkig zit er wel een inbouwkast in, dus daar kan ook veel in kwijt! Verder komen er nog 2 of 3 planken te hangen, dus daar kan ik ook nog wat dingetjes neerzetten
@Smurf1985, Het is deze kamer van Baby-dump met de 1-dearshangkast. Paris White | Holland Happy Baby | Baby-Dump
echt een aanrader die hemnes commode. Mijn zoontje is 2,5 jaar en heeft nogsteeds al zijn kleding in de commode liggen. met beddengoed erbij en dikke hoody's word t wel wat krap nu maar als je er toch 2,5 jaar plezier van hebt!
Wij hebben ook de hemnes kast en gebruiken die ook als kledingkast. Er staat nu een bedje en een hemneskast in. En dan is ie vol. Vind het wel wat hebben zo.
Het is babykamer Paris, bij diverse winkels te koop. Als je babykamer Paris intikt in google vindt je 'm zo. Ik heb 'm via marktplaats tweedehands gekocht, stond geen naam bij dus kwam er toevallig op. Er is ook een variant met een grotere kast met twee deuren. Succes!
Wij hebben een commode met lades passend gemaakt zodat hij een volledige wand beslaat. Een extra lange commode dus, met extra veel lades. Geen staande kast, maar wel enkele haakjes aan de muur om jurkjes op te hangen. En een ledikantje natuurlijk.