Hoe heeeel klein kamertje inrichten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Smurf1985, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    wij hebben ook een heeeel klein kamertje. Er past een commode en een ledikantje in en dat is het. Gelukkig zit er wel een inbouwkast in, dus daar kan ook veel in kwijt! Verder komen er nog 2 of 3 planken te hangen, dus daar kan ik ook nog wat dingetjes neerzetten :D

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
  3. mamavansuus

mamavansuus Actief lid

26 jul 2010
    194
    0
    0
    echt een aanrader die hemnes commode. Mijn zoontje is 2,5 jaar en heeft nogsteeds al zijn kleding in de commode liggen. met beddengoed erbij en dikke hoody's word t wel wat krap nu maar als je er toch 2,5 jaar plezier van hebt!

4. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de hemnes kast en gebruiken die ook als kledingkast. Er staat nu een bedje en een hemneskast in. En dan is ie vol. Vind het wel wat hebben zo.

5. Linnies2013

Linnies2013 Actief lid

18 jul 2013
    257
    106
    43
    Vrouw
    Het is babykamer Paris, bij diverse winkels te koop. Als je babykamer Paris intikt in google vindt je 'm zo. Ik heb 'm via marktplaats tweedehands gekocht, stond geen naam bij dus kwam er toevallig op. Er is ook een variant met een grotere kast met twee deuren. Succes!

6. Verox

Verox Niet meer actief

Wij hebben een commode met lades passend gemaakt zodat hij een volledige wand beslaat. Een extra lange commode dus, met extra veel lades.
    Geen staande kast, maar wel enkele haakjes aan de muur om jurkjes op te hangen.

En een ledikantje natuurlijk.

7. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Super fijn al jullie tip!!

Deel Deze Pagina