Heb gistermorgen mijn haar geverfd ( chocolade bruin) omdat ik weer eens wat anders wilde. Maar nu is het volgende het is bijna tegen het zwarte aan dus veel te donker ( heb van mezelf licht bruin haar) en zeker niet mooi. misschien iemand tips hoe ik het lichter zou kunnen krijgen. groet daphne
Een paar keer achter elkaar wassen met anti-roos shampoo, dat werkt altijd erg goed hier. Of gooi er lichtere highlights door (eventueel bij de kapper laten doen), dan wordt het ook weer erg mooi!
wassen met afwasmiddel is de tip die ik van de kapper kreeg toen ik belde met knalrood geworden haar...
Anti roos shampoo erin, een hadoek erover en dit een poosje laten zitten. Volgens mij moest ik er toen ook met een fohn op om de boel lekker te laten broeien....(weet het laatste niet meer zeker dus voorzichtig proberen) Het hielp bij mij goed!
Ik ben zelf kapster en idd anti roos shampoo en de beste daarvoor die het hardnekkigste werkt is Head & Shoulders daar lukt het gegarandeerd mee
hoi daphne, ik heb zelf 1 maand geleden mijn haar ook chocolade bruin geverfd en het is ook tegen zwart. ik heb het maar zo gelaten, anders moest ik me haar verpesten met blondeer producten etc.. maar het is nu wat lichter geworden iets van bitter chocolade. ik wacht tot het uitgegroeid wordt, maar het duurt zeker lang. Groetjes Nazli