Even van me afschrijven hoor, maar heb echt m'n dag niet. Leuk hoor een keer een dagje vrij en voor mezelf. Begon vanochtend zo goed: zoonlief kwam 2 uur later voor z'n voeding als normaal, waardoor ik pas met de wekker m'n bed uit hoefde. Maar toen.... Moest naar nijmegen... File. Bijna een half uur vertraging. Daarna naar de primark, waar ik dus een half uur minder tijd had. Goed geslaagd voor man en zoon, maar voor mezelf minder, helaas. Maar bij de kassa doet m'n (1 week oude!!) pas het niet. Omdat ik ook nog een afspraak bij de tandarts had, had ik geen tijd om langs de bank te gaan, dus heb de spullen achter moeten laten. Zit ik later bij de tandarts, word ik tot 2 keer toe door het kinderdagverblijf gebeld, maar kon niet opnemen. Blijkt later dat zoonlief z'n ontbijt en fruithap eruit heeft gegooid. Gellukkig ging het inmiddels weer wat beter, dus hij kon/mocht blijven. Ik naar de bank om geld op te nemen bij een medewerker. Zijn ze aan her verbouwen, waardoor ze geen binnenautomaat hebben... En toen was het pas half 1 en was ik moe, geirriteerd, heb hoofdpijn en durf bijna de deur niet meer uit omdat het toch "zo'n dag" is. Pfffff.
Dat is dan inderdaad even minder en herken je gevoel pff. Ook weleens gehad.Ik een dagje vrij genomen met allerlei plannen.De jongste gewoon naar de creche,mijn oudste 2 kinderen naar school.Zit ik bij de kapper voor een kleuring en word ik gebeld door creche dat jongste koorts heeft en onder de vlekken zit.Kon gelukkig wel mijn haar nog laten doen maar had toen ook zo'n moment van tjonge jonge het is me echt niet gegund. Ik zou vandaag of gewoon lekker rustig aandoen of nog even lekker erop uit gaan voor jezelf en misschien iets leuks voor jezelf kopen.Een lekker luchtje,mooie make up oid. Gewoon nog even het beste van maken.
oh ik ken het ik werd vanmorgen echt strontchagerijnig wakker,( al een week een virus in huis dus of ik of man of 1 van de kinderen ziek, dus vaak snachts wakker. en vannacht dus weer, en vanaf dat moment zit alles tegen ff gauw stofzuigen zak vol, schoonmaken? schoonmaakmiddel op.. en ga zo maar door.. Pfft vanavond maar op tijd naar bed..
En hoe is het nu? Je zou bijna denken dat het vrijdag de 13e is dan he. Op die dagen kan je beter lekker thuisblijven en zo snel mogelijk terug naar bed.
In iddels met zoonlief bij de huisarts geweest, kreeg toch maar antibiotica voor hem. Uiteraard bij de apotheek ruim een half uur bezig, ondanks dat er maar 1 persoon voor me was. Toen boodschappen doen, gast het regenen terwijl we lopend zijn. En manlief liet net weten dat hij vandaag laat is, maar weet niet hoe laat en krijg hem niet te pakken. Besefte me ook net dat ikde lunch had gemist door alle drukte en dat ik aardig begon te trillen. Snel maar even wat gegeten, gelukkig had ik nog wat over van gister. En on top of it all heb ik een beginnende migraine. Ik heb altijd eind september een rotperiode (sterfdag van m'n moeder deze week) maar vandaag is wel het toppunt. Overweeg serieus om me morgen ziek te melden om even tijd voor mezelf te hebben, maar kan dat eigenlijk niet maken tegenover m'n collega's. Bah, zal blij zijn als deze dag voorbij is.