Suikervrij

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Het schijnt dat je je fitter voelt als je geen geraffineerde suikers meer eet. Ik wil het graag proberen maar vind het zo moeilijk!
    Wie heeft voor mij wat succesverhalen waar ik me aan vast kan houden?
    Voel je je echt beter?

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Verschil van dag en nacht. Echt waar, ongelofelijk. Ik had ineens weer energie, zat beter in mijn vel en voelde me echt veel veel beter! Je kan het op z'n minst proberen toch? Dan voel je zelf hoe het is. Succes!

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dankje Novaa, ik ga het ook proberen,voelde jij je meteen beter of moest je afkicken?

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, je voelt je echt beter! Maar dan moet ik ook van de zuivelproducten af. Want dat werkt bij mij net zo.

Ik vind echt dat het een heel verschil is. Ik ben nu helemaal van de melkporducten af, maar nog niet van de suikers. Was ik wel, maar soms een klein beetje, en dat gaat goed. Vind het moeilijk om mn hele leven vol te houden:) Hoewel ik ook vind, bij mij dan, als je er goed op let en je eet het heel minimaal het ook al werkt.

5. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
  6. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    @mart; nee die kende ik nog niet, Dankje!

Ik gebruik al weinig zuivel,alleen wat margarine op brood en kaas. Melk en toetjes vind ik niet zo lekker..
    Het enige wat ik wil blijven gebruiken is volkorenbrood, en soms wat pasta.
    Ben benieuwd, heb er zin in!

7. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik had wel afkickverschijnselen maar weet niet of dat van de suiker kwam. Ik ben twee jaar geleden begonnen met endometriosedieet. Dus ook geen zuivel, geen gluten en oa geen caffeine meer. Denk dat het afkicken meer van de koffie was.

Sindsdien ben ik weer beter en al een tijd endometriose vrij, dus ik heb er niet zo'n problemen mee om vol te houden want dit is zo veel beter dan een leven met pijn en ellende.

Deel Deze Pagina