Hoe heet dat ophangsysteem van ikea ook al weer waarbij je niet hoeft te boren?? Je hangt zo'n railsje aan de bovenkant van je plafond en dan hang je van die soort visdraadjes naar beneden. Wil het even aan mijn man laten zien, maar kan het nu niet meer terug vinden.
Bedoel je zoiets? Snel en voordelig | Ophangsysteem.nu Kan me niet herinneren het bij de Ikea gezien te hebben.
hoe moet je googlen als je niet weet hoe iets heet. lekker zinnig antwoord zeg!! als ik op google in typ rail een je plafond zonder boren ophang systeem denk ik niet dat ik iets ga vinden wat ik bedoel
nee dat is mij dus ook idd niet gelukt. Ik snap er niks van, heb het pas nog aan iemand laten zien en nu nergens meer te vinden.
daar staan die van ikea niet bij volgens mij, want dat heb ik al geprobeert, maar als jij het kan vinden show me!!
Ja euhh.. Je wilde toch alleen aan je man laten zien welk systeem je bedoelde? Ik zal nog even zoeken...
Nou, volgens mij hebben ze dat daar niet hoor... zouden ze niet zo'n systeem gebruiken van de paneelgordijnen? Dat komt er Ikea-wise volgens mij het dichtst bij in de buurt. Meer kan ik niet voor je vinden, sollie!
bedankt voor het meezoeken, heb even doorgeklikt, maar das een soort plankje om ze op te zetten. Wel mooi trouwens, maar dan moet je alsnog boren helaas.