Ik ga het helemaal anders doen.

Discussion in 'De lounge' started by Revit, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Revit

Revit Niet meer actief

Hallo dames & heren,

Ik ga vanaf vandaag m’n leven veranderen. Ik heb een k*tjaar achter de rug en nog steeds loopt niet alles op rolletjes, maar ik trek het niet meer. Ik denk aan alles en iedereen, behalve aan mezelf. En dat ga ik nu toch maar eens doen.

September begin ik weer met een opleiding en daar wil ik me helemaal op gaan focussen.
    Vanaf vandaag begin ik met hardlopen. Ik weet niet of het gaat met mijn knieën, heb er een syndroom in zitten, maar ik ga het zeker proberen en langzaam opbouwen. Uiteindelijk wil ik zo’n 15 kilo afvallen. Ik ben 1.88 en weeg nu 92,1 kilo. Ben niet dik, maar dat eeuwige buikje, hihi.
    Word dus vanmiddag hardlopen, als het goed gaat morgen ook nog even en uiteindelijk wil ik om de dag. Ik ga dit samen met een vriendin doen, dus het hoeft gelukkig niet alleen, anders houd ik het nooit vol.
    Daarbij ga ik zo snel mogelijk opzoek naar andere woonruimte. Ik woon met mijn zusje samen en zoals sommige al wel weten van eerdere posts, gaat dat niet heel heftig. Het is verbeterd voor 1 a 2 weken, maar het gaat weer net zo slecht als voorheen. Als ik weet ik welke stad ik ga studeren (Arnhem of Utrecht) ga ik verhuizen naar Arnhem, op kamers.

Ik zie altijd overal het negatieve van in; stel dat er dit of dat gebeurt!
    In plaats van het negatieve, wil ik nu gaan proberen de dingen positief in te gaan zien. Ik wil er dit keer echt voor gaan en ik heb goede hoop dat het gaan lukken, want eigenlijk ben ik nog nooit zo standvastig geweest. Heb vannacht de hele nacht wakker gelegen, omdat ik allemaal dingen aan het bedenken was die ik wil gaan doen en hoe ik het aan wil pakken :p

Een hele verandering voor mijn doen, maar ik heb goede hoop!
    Wou het even hier neer zetten, lukt het dan niet, heb ik dit om terug te lezen en ook jullie reacties (als die komen :p)

Liefs.

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

You go girl!

3. ceylon

ceylon Actief lid

Feb 19, 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Topper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt helemaal gelijk! Het wordt jouw jaar, het gaat je lukken! Een tip: schrijf elke dag in een positief dagboek op wat je die dag goed hebt gedaan. Als je je eens even prut voelt, ga je even teruglezen wat er allemaal wel goed gaat. Werkte bij mij super, krijg je een hele hoop eigenwaarde van.

dikke pakkerd!

4. Female

Female Niet meer actief

Wat een goed voornemen! Alleen het voornemen geeft je waarschijnlijk al een flinke boost.
    Goed dat je voor jezelf gaat en ervoor zorgt dat je er niet aan onder door gaat, zeker nu het allemaal voor geen meter loopt met je zusje. Je mag niet vergeten dat jij niet verantwoordelijk bent voor je zusje!

Veel geluk en succes, het gaat vast en zeker lukken!

5. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Succes meis!

VOLHOUDEN!

Liefs

6. Revit

Revit Niet meer actief

Bedankt meiden

@ceylon; bedankt voor je tip, die ga ik zeker gebruiken. :D

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ja, en in de spiegel kijken en zeggen.. ik ben best leuk!
    Lekker arrogant klinkt dat en vreemd, maar het helpt!

Schrijf op een papiertje ik hou van mezelf en hang dit op de spiegel.

Zijn tips van mijn maatschappelijk werkster...

En die tip van het dagboek is ideaal!

8. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Girlpowerrrrrr!

9. Revit

Revit Niet meer actief

Ik ga dat papiertje ook ophangen.'M'n zusje zal wel denken; waar heeft die dan last van, haha.
    Gelukkig ben ik niet negatief over hoe ik er uit zie, alleen het buikje moet van mezelf weg, maar bedankt voor de tips! Mocht het fout gaan ga ik hier zeker aan denken.

Fijn dat jullie zulke positieve reacties geven.
    Moet nu opeens denken aan die reclame; DANOONTJE POWERRRRRRRRRR hihihi

10. Revit

Revit Niet meer actief

Zoooo, de iPod is opgeladen en gevuld met goede muziek. Ga nu oortjes kopen voor dat ding, vriendin van school halen en dan gaat mijn avontuur beginnen! :D
    Zal vanavond even updaten hoe het is gegaan en of mijn knieën het aankunnen!

11. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Neem ook even adempauze!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    top dat je het zo positeief kan bekijken, ik lees mee en hoop ook mijn positieviteit er wat mee op te krikken, want dat kan ikw el gebruiken

13. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel veel succes! :)

Knap dat je die klik kan maken, nou doorzetten meid!
    Je kunt het! :)

(Neem niet te veel hooi op je vork in één keer he. ;))

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Goed zo meid! Als je verandering wil moet je daar zelf voor zorgen!
    Heb het vorig jaar augustus ook gedaan. En als je ineens die knop vind en hem om kan draaien dan geeft dat zo'n kick heh!
    En die moet je onthouden voor als t even tegen zit. Want als je dan toch je best doet dan komt die kick weer terug. Want dat heb je dan toch maar even mooi gedaan ondanks <vul tegen zitter in>.
    Zet 'm op! :D

15. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    heel veel succes! het gaat je lukken!

16. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Daar hou ik nou van! Mensen die van aanpakken houden, i.p.v. er over klagen en de dingen zo laten zoals ze zijn. Jij bent de enige die er verandering in kan brengen en met zijn positieve houding moet dat zeker lukken!

You go girl!!!

17. ceylon

ceylon Actief lid

Feb 19, 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Ben heel benieuwd hoe het hardlopen is gegaan. Daar maak je endorphines mee vrij, zo'n heerlijk geluksstofje. Ik hoop dat je knieën het een beetje trekken. Ik check je vanavond weer even.

18. Revit

Revit Niet meer actief

Nou ik ben weer terug.
    Vol goede moed en een fles water gingen we er tegen aan. Vriendin loopt al langer hard, maar deed het op mijn tempo. Hebben eerst een flink stuk gelopen zon 20 minuten. Toen ongevoor 300 meter hardgelopen. Toen weer een stuk gelopen van ongeveer 700 meter en toen weer 300 meter hardgelopen. Daarna hebben we nog 40 minuten stevig doorgewandeld. Ik merk het heel erg aan mijn knieen, ze trekken het nog niet, maar vorig jaar kon ik absoluut niet rennen en nu kan ik iig al weer rennen, dus verbetering zit er zeker in.
    Ik ben blij dat ik het geprobeerd heb en ga er ook zeker mee door. Langzaam opbouwen en zelf ook kleine rondjes proberen in mijn uppie. 2 bracen aanschaffen voor mijn knieen en dan moet het goed komen. Ik ga er helemaal voor dit keer.

Heel fijn dat jullie zulke positieve berichtjes posten. Doet me goed en geeft me meer doorzettingsvermogen! Dankjulliewel!

Liefs.

19. Revit

Revit Niet meer actief

Nou dames,
    ik merk wel dat ik goed bezig ben geweest, heb spierpijn als een idioot :p

20. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heel goed van je!
    Ik ga mijn leven ook drastisch veranderen!!

Share This Page