Er schijnt een soort van geel poeder in een wit potje te zijn die zorgt dat wondjes ala minute dichtgaan. Dus bij een schaafwond, doe je een beetje van dat gele poeder en het is dicht. Ik heb hier naar gezocht maar kan het bij de apotheken niet vinden, ook niet bij de drogisterij in ons dorp. Weet iemand hoe dit heet zodat ik vanavond de stad kan ingaan om die daar te zoeken. Alvast bedankt Groetjes, Krokus
Dutimon (merknaam); daar heb je je '' i' ! Gegoogled, op "dermatol-poeder" dan krijg je wel een hit! bij online-apotheek bik en bik Succes, is idd erg fijn spul voor schaafwonden weet ik nog!
JAAAAAAAA dutimon. Dat moet ik volgens mij hebben. ik ga gelijk kijken bij alle drogisten in de stad of ze ze hebben. Ben benieuwd.
dentinox is voor kinderen die tandjes krijgen haahhaaah en dutimon is idd dat gele poeder voor wondjes
nou ik heb overal gezocht en hier in Limburg is het volgens mij niet te krijgen. Hier ligt ook geen Dirk in de buurt ofzo. misschien dat ik het kan bestellen via internet, weet het anders ook niet.
ik weet van mn moeder dat ze het bij de apotheek heeft gehaald, maar ze zeiden toen wel dat het alleen maar in kleine hoeveelheden verkocht mocht worden. ik weet niet waarom, maar ze zijn er niet zo blij mee. liefs doris