vraag vakantie portugal of griekenland

Discussie in 'De lounge' gestart door babs81, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd naar de prijs voor eten drinken in griekenland en portugal
    We willen graag een vakantie boeken, zoals in spanje vind ik uit eten in een redelijke rest. erg duur
    Ik ben erg benieuwd, ook naar huren van auto/scooter

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kijk eens op www.sunnycars.nl voor info over het huren van een auto .. Deze verhuur maatschappij verkochten wij altijd op het reisbureau waar ik werkte, is niet duur en goed te vertrouwen..

Qua eten en drinken vond ik het persoonlijk in Portugal een beetje te vergelijken met hier, het ligt er ook net aan waar je eet ..

In griekenland vond ik het wel goedkoop maar ook niet extreem, denk dat in de euro landen toch de prijzen wel een beetje het zelfde liggen ...

3. babs81

babs81 Niet meer actief

oke dankje wel!! Ik ga meteen even kijkje nemen!!

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

www.holidaycars.nl is ook een goed verhuur maatschappij .. Ik zou zeker aanraden om hier van te voren al een auto te huren want hier weet je precies wat er in het contract staat ..

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij zijn vorig jaar op Karpathos geweest eiland tussen Kreta en Rhodos en voor minder dan 10 euro at je in super goede eetgelegenheden. Alleen in de hoofdstad was het een stuk duurder maar daar hebben we niet gegeten.

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Vorig jaar naar kreta geweest. Wij waren gemiddeld zo'n 30 á 35 euro kwijt voor het avondeten inclusief drinken en hadden dan voor en hoofdgerecht. Dit voor 2 personen.
    Auto hebben wij daar voor 3 dagen 90 euro betaald. Maar hebben daar eerst goed gekeken, niet bij de 1e de beste gehuurd.

Deel Deze Pagina