Miljoenenjacht --> Weer een kans uitnodiging

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Een tijd terug hebben er hier een hoop mensen een uitnodiging gekregen om KANS te maken op een plaats bij miljoenenjacht.... Ik zelf heb die toen ook gehad en geactiveerd, uiteraard werd ik niet uitgenodigd (tja wat wil je als je 1000den mensen die uitnodiging stuurt)

Maar vandaag kreeg ik WEER een uitnodiging om kans te maken op een plaats...
    Mijn vraag aan jullie is: Wie nog meer???? Zijn er weer 1000den verstuurd? ;)
    Mijn vriend heeft hem (nog) niet gehad....

Overigens zat er dit keer niet zo'n ding bij om meer loten te bestellen.... Maar gewoon alleen een brief en wederom met uitrijkaart....

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    nog niemand?

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb niets gehad, de vorige keer ook niet trouwens ;)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Nou vorige keer liep het topic helemaal storm nu (nog) niet dus misschien heeft toch niet half Nederland zo'n brief gehad ;)

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

De vorige keer had ik hem ook, misschien dit keer ook maar nog niet ontvangen? Of ik heb hem allang in de prullenbak gegooit dat kan ook nog :p

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nee nog geen uitnodiging maar wel dit:

Mijn zus had die uitnodiging destijds ook gehad en aangemeld, niks gehoord natuurlijk. Een poosje later had ze 1 van haar 2 loten opgezegd. Belden ze haar op, dat er weer nieuwe opnames voor Miljoenenjacht waren en dat ze naar de studio mocht komen.......................................................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    Tenminste als ze weer een nieuw lot kocht;). Idioot toch:(

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier niks ontvangen maar als ik wel dat soort dingen ontvang dan gaat het meteen bij het oud papier :)

8. Wij mogen 31 maart naar de studio komen voor de opname!!
    Heb er zin in, ben erg benieuwd hoe het gaat..
    Gewoon leuk om een keertje mee te maken!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    einad: moest jij toen ook je brief activeren of gewoon uitgenodigd?

10. Wij keken altijd op de internetsite van de postcode loterij naar de uitslagen op postcode (staat ook ijsprijs enz. op) Daar stond op dat we een miljoenenjacht ticket hadden gewonnen. Later per post een brief gehad die we moesten activeren.

11. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    Ik heb ook die brief gehad. Ook gelijk aangemeld op de site. En ja hoor na een aantal weken ging mijn telefoon. Ik mocht naar de studio komen......MAAR ik moest wel een lot extra kopen. Nou ja dus mooi niet!! Ik heb nu 1 lot en dat vind ik genoeg. Nou dat mens bleef een poos aan de lijn hangen om mij over te halen. En dan krijg ik al jeuk!! Dus volgehouden dat ik dat niet wilde en dat ze maar echt iemand anders gelukkig moest gaan maken die wel een extra lot wilde kopen.

12. Wat raar want bij ons is helemaal niks gezegd over een extra lot... Dat zou ik ook niet doen..

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Nou als ze mij gaan bellen dat ik een extra lot moet kopen om in de uitzending te komen dan zeg ik per direct mijn lot op!!!
    Dat vind ik gewoon chanteren!

14. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ja ik vond/vind het ook achterlijk!!

Maar opzeggen durf ik niet. Stel je voor dat jouw straat wint en jij bent geen lid meer!! PFFFFF zou ik echt niet prettig vinden, dat is ook de reden dat ik lid ben geworden hahahahaha

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ja dat is ook chantage. Mijn zus zat zich al helemaal te verheugen, totdat ze dus zeiden dat als ze naar de opnames wilde wel weer een extra lot moest kopen.

@Einad, misschien hoefde jij geen lot te kopen omdat het als prijs op jouw postcode is gevallen? Dat denk ik dan.

16. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wij hebben ook weer een uitnodiging ontvangen. Aantal maanden terug ook al.

17. @saskia, ja denk dat je daar gelijk in hebt.

vind die chantage wel een beetje jammer...

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik ben zelf overigens al eens als reserve kandidaat naar de uitzending geweest (en uiteindelijk ook in de studio beland) dus ik verwacht niet dat ik nu alweer zou mogen (alhoewel ik ben naar een andere plaats verhuisd misschien dat ze dan niet in de gaten hebben dat ik 1,5 jaar terug al eens ben geweest ;) ) maar toen hoefde ik ook geen extra lot ofzo erbij te kopen werd ik gewoon uitgenodigd....

19. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,135
    0
    36
    Tukkerland
    wij hebben vandaag ook een brief gekregen met een uitrijkaart erbij, heb hem maar geactiveert je weet maar nooit he?
    de opname is dan voor 22 april.

20. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik gooi al dat soort troep direct zonder open te maken in de kliko heb er zooooo'n hekel aan. je wint als het aan hun ligt elke dag 3 auto's en een miljoen of 7. whatever... het zal allemaal wel. op de pc krijg je ook steeds meer van die shit.

Share This Page