Jason heeft: Bumba = Dat gele clowntje Moddertje = varken van Frans Bauer voor Kika Koda = beer uit Brother Bear
Sophie heeft een bruin hondje en die noemt ze Woefer...en hij moet echt overal mee naar toe....ik heb er maar vast wat extra van ingeslagen!
Tijn heeft een badstoffen muis met tuinbroek. Precies dezelfde als mama had toen ze klein was. Hij sabbelt graag op de staart. En hij heet tot nu toe nog gewoon muis.
demy heeft een hondje en die noemen we woefwoef en ze heeft een tutlapje met tijgertje er aan en die heet gewoon tijgertje
Jesse heeft vier dezelfde knuffelleeuwtjes met manen. We noemen ze allemaal nog gewoon `beestje`. Geen idee hoe hij hem straks zelf gaat noemen. Misschien ook wel beesje.
Keano heeft de indianenknuffel van Noukie. Hij noemt ook gewoon Noukie. Helaas hangt hij er volledig aan vast! Dag en nacht, maar als hij speelt vraagt hij er totaal niet naar. Alleen als hij moe is of verdriet heeft hij hem nodig. We moeten hem wel overal mee naartoe nemen. Anders is het grote paniek. We hebben die gekocht toen Keano een 7 maand was. We hadden al andere knuffels van Noukies maar die zegden hem ni veel. Toen liepen we in de winkel en hij vroeg voor die knuffel. Zijn broek is rood en dat is Keano zijn kleur. Hij hed hem in zijn handen en heeft hem nooit meer gelost! Nu haalt hij telkens zijn pootje door zijn vingers en valt zo in slaap. Echt heel schattig!
Hugo heeft meerdere knuffels (als ze na een paar keer in de was belanden, wat stinken die dingen, zeg) waarmee hij slaapt (hij stopt ze in zijn mond en kauwt erop...) Ze heette allemaal 'knuf'... Heel simpel, maar zo is 't gewoon! Niki
Daan heeft een beer die heeft nooit met een beer geslapen en heeft die ineens gepakt in een speelgoed winkel en nooit meer losgelaten. Hij heeft geen naam gewoon beer. Roos heeft een kikker mett een speeldoosje erin we leggen hem bij haar en die wilt ze tegen haar hooft hebben liggen deze kikker heeft ook nog geen naam
Mijn oudste dochter heeft altijd dr kleine lollifantje bij dr. En hij heet Ollie-lollie... ze heeft er nog 1 (als back-up) maar ze weet precies met welke zij al vanaf geboorte slaapt.. En onze jongste is helemaal verzot van dr knorretje tutdoekje...
http://fotoverkleinen.nl/uploads/1233570559N_7B04214016_7832_425D_AA7D_7683BD2D0CCA_7D_ dit is het knuffeldoekje van mijn dochter! Wij hebben hem 'Amchum' genoemd dat betekend vlerk/vlegel
Hugo heeft een heleboel knuffels in zijn bed liggen. Ze hebben allemaal een eigen naam (die hij zelf bedacht heeft), maar als groep heten ze: kuffels. De smurf van de AH actie noemt hij bijv Mu, een grote giraffe heet Wui, een klein schaapje heet Pipoom. Zijn 2 favorieten heten Boei en Kikah. Zonder Boei en Kikah wordt er niet geslapen. Boei is een pittenzakknuffel die in de magnetron kan (http://www.muizenshop.nl/layout/media/4 ... _image.jpg) en Kikah is een blauw zwarte kikker. Boei en Kikah vallen niet in de categorie "kuffels". Ja, het is lekker ingewikkeld, maar hij snapt het zelf gelukkig wel
akeesh heeft een vast knuffeldoekje. geel met oranje haren. komt uit de wereldwinkel en ze kan niet zonder. we hebben er 2, maar hij ziet er al heel smoezelig uit. ben opzoek naar nog 1, maar kan ze nergens vinden. deze hadden ze gekregen. zij noemt het nana. emani heeft geen vaste knuffel. ze moet er opkunnen zuigen dan is het best
onze zoon heeft een knuffel gekregen in zijn geboortemand (die mijn zusje had samengesteld) een hondje met een rode neus van het merk pericles, hij is er al vanag dag 1 helemaal kapot van, echt paniek zonder dus zit me wezenloos te zoeken ernaar, winkels afgeweest, gebeld en zelfs de fabrikant gemaild (die laten gewoon niets horen!) en geen resultaat helaas.. Eerst had ie geen naam op den duur wees ie ernaar en brabbelde hij "oena" dus hebben we hem Luna genoemd (gedoopt haha) we kunnen nergens heen zonder, hij heeft ook een extra favoriet (maar KAN ie wel zonder) dat is een rode kater knuffel van happy horse geloof ik en die heet "binkie" naar de kat van mijn moeder (ook een rode kater)
Ilse heeft vanaf d'r geboorte een Beertje Bert, inmiddels is Bert al vervangen door een nieuwe omdat de oude is eh... doodgeknuffeld Leo heeft 2 blauwe daatjes van de DA, op de pootjes zit de naam Momo geborduurd, dus die knuffels heten Momo. Elke avond voor het slapen gaan: kussie, ook de Momo's Thom heeft ook daatjes van DA, de groene en die heten Tata. Verder hebben alle andere knuffels een naam, vaak de naam van de gever.
Mijn dochter heeft pino(van sesamstraat) als knuffel.Hij moet op haar hoofd liggen als ze gaat slapen. Hij stinkt verschrikkelijk,elke keer als ik bij een speelgoed winkel ga kijken zijn de pino's op...dus nog even door zoeken.