Hoi hoi, wat ik me ineens afvroeg...hoe lang gebruik je een babyfoon eigenlijk? Wanneer hebben jullie de babyfoon in de kast gezet? Hier is het waarschijnlijk nog lang niet aan de orde, maar ik vroeg het me opeens af.
Hier vrij lang........ Toen mijn oudste zoon 2 was stond hij iedere avond aan. Ik draag de babyfoon zelfs bij me Zelfs als ik iets uit de auto moet pakken. Wij hebben een vrij groot huis(moet ook wel met zoveel kinderen ),maar wij horen beneden de kinderen dus echt niet.
Mijn zoontje is 18 maanden en ik gebruik de babyfoon ook nog steeds, is eigenlijk een gewoonte van me om dat ding aan te zetten zodra ukkie een tukkie gaat doen.
Giovanna is 2 jaar en 3 maanden en hier gaat die ook nog altijd aan als ze boven is. Je hoort haar beneden niet als ze boven is en de babyfoon staat niet aan. Ik denk dat die voorlopig nog wel nodig is!
hoi Ik heb hem 3 dagen al weer ingepakt, werd er gek van. Bij ieder piepje of als er iets ging knipperen sprong ik op.. heb het al die tijd zonder gedaan en gek maar waar... onze meid ligt boven in haar kamertje met de deur dicht en wij horen haar altijd!
Wij hebben hem rond haar eerste verjaardag opgeruimd, maar dat hadden we veel eerder moeten doen! In het begin hoorden we haar beneden echt niet, maar op een gegeven moment gaan ze toch wat meer geluid maken. Via de babyfoon hoor je elke zucht en dat vond ik (achteraf) toch wel erg onrustig. Gebruik hem nu dus alleen op vakantie of met een verjaardag ofzo. Ik denk dat we bij de tweede straks al na een paar weken op ons eigen gehoor af zullen gaan
Nog nooit gebruikt bij ons thuis eerlijk gezegd. Met de deuren dicht horen we het nog steeds wel als hij weer wakker is. Als ik twijfel ga ik gewoon even kijken.
Wij wonen in nieuwbouw huis en als je in een kamer staat met de deur dicht kan je bijna niks horen van de andere kamers. Dus als de slaapkamer deur en de huiskamerdeur dicht zijn, dan hoor ik hem dus niet. Dus nog steeds een babyfoon hier. Gister vergeet ik de babyfoon.. en ja hoor huilen... het is dat ik de deur open deed voor de kat anders had ik hem niet gehoord
Wij gebruiken hem nog altijd, omdat we vanaf de zolder niet kunnen horen wat er beneen gebeurd. Dus hangt van de constructie van je huis af.
Ik gebruik m nog. Ik zou wel zonder kunnen, want ik kan voorspellen hoelaat madam wakker wordt. Een daarbij heeft ze inmiddels ook wel zoveel volume dat ik haar hoor. Maar vooral als ze koortsig is vind ik het wel fijn om haar in de gaten te houden (we hebben babyfoon met camera)
Hier staat hij er ook nog... Kan ook nog niet zonde... Vind het gewoon wel fijn dat ik af en toe via de babyfoon kan kijken (we hebben er met camera) en dat geeft me een gerust gevoel.
Hier staat de babyfoon ook nog standaard aan naast de bank. Wij horen Jelina ook niet als de deuren dicht zijn.
Hier ook nog steeds,ik hoor haar wel maar dan moet ik heel de tijd mijn oren spitsen en dat vind ik maar niks...plus dat ze nu iedere keer zo hoest en soms tot spugen toe,dan wil ik wel optijd bij haar zijn! Binnenkort hebben we er twee staan
Wij hebben hem de eerste 2 maanden altijd gebruikt, maar nu niet meer. Onze constructie van het huis, het trapgat is bij ons in de woonkamer (kelderkast), zorgt ervoor dat wij hem toch wel horen. Nu horen we precies wat we moeten horen. Niet ieder kreuntje, wat hij zogal veel doet, maar we horen hem als hij huilt. Nu heeft onze zoon veel temprament, dus laat hij zich over en duidelijk horen. Gr Karin
Hier hebben we er ook 2 staan! Ook omdat ik niets hoor als ik beneden ben en de kindjes liggen te huilen. Of ze moeten echt al heel hard huilen, maar dan nog is moeilijk te horen. Dus ze blijven voorlopig ook nog wel staan.