De roodharige pop van onze dochter heet Lotte. Ze heeft ook nog een kleine baby-popje en die heet Louise.
hier is alles nog pop en beer is beer, olifant is olifant etc. vroeger heette mijn poppen jessica en roselien
Pien en Roline, maar die namen heeft ze zelf bedacht, dat ging hier helemaal vanzelf dat ze met namen kwam
Annabella - maar dat is inmiddels Bella geworden. Voor de pop van onze jongste (die ze met haar verjaardag krijgt) heeft de oudste, in overleg met mama, de naam Bibi bedacht. Ze had ook een andere naam, maar de voorwaarde was wel dat het een makkelijk uit te spreken naam moest zijn . Dus toen kwam ze ineens met Bibi .
Ik zou niet zelf de naam gaan aandragen. Je dochter verzint zelf wel een naam als die in haar fantasiewereld past. Hier heten de poppen: kleine baby en grote baby
Hier ging het ook vanzelf. Hebben er ook niet naar gevraagd trouwens. Ineens heette ze Laura.. Met de klemtoon op ra trouwens... En oh wee als je het verkeerd zegt En onze grote beer heet bibi.
Hier is het ook (nog) gewoon pop en beer = beer etc. Wel een écht poppenmoedertje hier, want pop moet overal mee naar toe, een pamper aan, flesje drinken etc.
Mijn dochter heeft een knuffel hondje en die heet pielie al bijna elf jaar hahahahaha En ze heeft een paarden kussentje en dat ding heet paardenkussentje ! Vroeger gilde ze altijd moet pielie en paardenkussentje nog hebben!!!! En stinken allebei ! Blegh nu is ze bijna elf maar ze slaapt er nog steeds mee. Vallen bijna uit elkaar van smerigheid maar ja !
Oh vergeet ik bijna Lotje. Dat is d'r slaapknuffel... Die heet zo omdat dat soort popjes gewoon (duime)lotjes heten.... Nooit geweten maar ze heet dus al 5 jaar lotje inmiddels
Haha, hier heten de poppen: Corry, Penbo, Mitchikano en Koela (je raad het al, zelf verzonnen, haha). En wonder boven wonder blijft ze ze ook zo noemen... Zou haar ook gewoon zelf iets laten verzinnen, is toch ook leuk?
Babyborn heet gewoon babyborn En dan heeft ze nog 2 zachte babpopjes de ene heet Isabel en de ander heet Biesj Zelf bedacht nou ja prima hoor