lievelingspop = Poppe babypop = Baby beer = Beer Annabel hondje = wisselend Rosa of Kiki (ligt aan de dag hahaha) En dan heeft ze er nog een heleboel die ze een naam geeft waar je bij staat en die dus steeds anders heten.
Even kijken... We hebben Papa Wafwaf, Mama Wafwaf en Kindje Wafwaf (je raadt het al, hondjes in 3 formaten). Dan Kindje (een lijspopje), Pommetje het aapje, Henry de draak en dan nog een heleboel andere dieren die gewoon heten zoals ze er uit zien (haai=haai, dolfijn=dolfijn etc). Meneer past zelf nauwelijks meer in zijn bed, haha.
Bij ons hebben 2 poppen een naam: Tobias en Julia. Ze zijn vernoemd naar de tweeling van een vriendin van me, zij waren waarschijnlijk net op bezoek geweest toen mijn dochter haar poppen die namen gaf. Tobias en Julia zijn trouwens allebei een meisje
Ik lig hier helemaal in een deuk, whahaha dat is grappig. Goed van je dat je het lekker laat gaan! Schrijf je het wel in het fotoboek voor later
idd zo denk ik er ook over... je kan haar altijd vragen hoe heet jou pop en dan zal ze zelf wel een keer een naam zeggen... Lijk mij..
Yara haar babyborn pop heet Anneke, deze pop heette al Anneke toen Yara hem kreeg van haar oppas. Dus de naam hebben we erin gehouden. Haar andere pop het Josefien, dat heeft papa gezegd en Yara heeft het overgenomen
Hier heten de poppen van Chris poppedijn en stippedijn. Poppedijn is mijn oude pop nu ruim 36 jaar oud en hangt van ellende aan elkaar. Deze heeft Chris geadopteerd en tot zijn slaapie gemaakt. Het is een ouderwetse lappenpop. Ik heb vorig jaar een getrouwe replica gemaakt met een iets moderner stofje in de hoop dat hij die ook leuk zou gaan vinden en zo het drama minder groot zou zijn mocht poppedijn een keer de geest geven. Helaas is dat niet gelukt....stippedijn is duidelijk minder favoriet. En je raad het vast niet maar stippendijn is gemaakt van ....stippelstof....hoe origineel zijn onze kids he!
Haar eerste popje heet Titi (zo noemde ze 'm al toen ze net 1 was, en nu nog steeds). Ze wil ook nog wel eens over straat toeteren: "heeeeee tiet!" . De reserve Titi (die inmiddels ook in de roulatie is) heet simpel "andere Titi". En de pop die ze voor haar 3e verjaardag heeft gekregen heet Floortje, heeft ze ook zelf bedacht.
Mijn zoon had een knuffelkonijn en die heette al vanaf dat hij kon brabbelen Akido. Geen idee waar dat vandaan komt! Mijn dochter heeft nu sinds een half jaar een pop die eerst ook gewoon Baby heette. (maar dan uitgesproken als Bibi). Maar van't weekend heeft ze opeens besloten dat de pop Emi heet. Toevallig hebben vrienden van ons een paar weken terug een baby gekregen en die heet..... Emi! Haha!
hier heten de knuffels hondje en tuttel. tuttel is zo'n difrax "spookje'' is roze met een paarse muts. en het is de grote vriend van m'n zoontje nu 3 jaar oud hondje is een zwart hondje.
Leuk zeg om te lezen ! Hier een knuffel die heet kwak kwak.. Een pop die heeft vrij consequent Noortje.. I.d. ook vernoemd naar de baby van vrienden. Verder heten haar andere poppen alle 4 baby 2 gewoon baby en 2 kleine baby, maar sinds vanmiddag toevallig werd 1 ineens Sofie..
Mijn dochter verzint de gekste namen: Alles begint sowieso met "baby". Ze heeft: Baby Truus Baby Kim Baby Groefak (geen idee hoe je het schrijft, maar zo spreekt ze het uit) Baby Makara Baby Rampa Baby Limpie Baby Lissi (haar favoriet) Baby Britt (grote pop gekregen van buurmeisje en naar haar vernoemd ) Af en toe denk ik: Hoe KOMT ze erop?!?! Hahaha!
Ik had Koko bedacht (we hadden al een 'Pop') en een dag later heeft dochterlief daar Koen van gemaakt
mijn dochter noemt echt alles rosa dus van pop tot speelgoed paardje etc en mijn andere dochter meestal alles lala.