In Frankrijk heeft een honderden kilo's zwaar rotsblok een zwangere vrouw die in een auto zat geplet. De vrouw van 37 zat in de bijrijdersstoel, naast haar man. Zij was op slag dood, haar man bleef ongedeerd. Het ongeluk gebeurde in de Pyreneeën op de weg van de plaats Artouste naar de Col du Pourtalet. De rots van tussen de 300 en 400 kilo viel van een bergwand naar beneden en kwam op de auto terecht. Volgens de wegeninspectiedienst in de regio is het nooit eerder gebeurd dat zo'n groot rotsblok naar beneden komt en een auto raakt. De omgekomen vrouw zou zeven maanden zwanger zijn. Het echtpaar had geskied in de Pyreneeën. Volgens Franse media was de echtgenoot in shock na het ongeluk en heeft hij psychologische hulp gekregen. Bron: NOS.nl - Nieuws, Sport en Evenementen op Radio, TV en Internet | Nederlandse Omroep Stichting
Hoe bizar, hoe onwerkelijk. Die man is in een klap twee familieleden kwijt, hij zat er naast, verschrikkelijk. Die vrouw was gewoon zwanger van een 7 maanden oude baby arm gezinnetje.
Goh vraag mij af of die man daar ooit nog overheen komt...dan ben je toch getraumatiseerd voor het leven??
Word er naar van.. Als ik denk aan mijn man die dat ziet gebeuren bij mij en ons ongeboren kindje, bah word er echt misselijk van!
Ik vind best een schokkend bericht eerlijk gezegd. Misschien kan je de titel wijzigen, en er "schokkend" bijzetten. Vreselijk nieuwsbericht trouwens
Jeetje.. verschrikkelijk. Arme man ook.. Vind het ook best een schokkend bericht en het woordje 'geplet' voelt zo fout in deze context. Ook al is dat wat er gebeurd is, maar toch.
Niet te bevatten, zo erg voor die man!!! Die sluit nooit meer zijn ogen zonder het zien van die gruwelijke beelden
Verschrikkelijk.... overigens denk ik niet dat zij met 7 maanden zwangerschap nog geskied heeft... maar voor die man die nu alleen achterblijft... verschrikkelijk, wat een nachtmerrie.
Getver, hier ben ik altijd zo bang voor als we op van die weggetjes naast rotswanden rijden en er van die borden staan met 'kijk uit voor vallende rotsen'. Ik vind die waarschuwingen ook altijd een beetje vreemd, ik snap wel dat je voor kleine rollende rotsjes kunt uitkijken, maar hoe kun je in hemelsnaam voor dat groffe geschut voor uitkijken . Als zo''n ding op je auto af komt zeilen merk je het pas als het al te laat is. Ik vrees dat ik me dit bericht nog heel lang ga herinneren. Arme, arme man .
Ik hoorde het op de radio, kreeg kippenvel! Jeetje wat vreselijk. Daarom durf ik de laatste tijd haast geen nieuws te kijken/luisteren. ALLEEN maar negatief! Crisis,verhoging van prijzen, dood, natuurrampen..