Volgensmij komt hij uit Brabant, dacht ik tenminste. Hij is niet zo heel bekend volgensmij, ik had er althans nog nooit van gehoord maar hij heeft verrassend leuke nummers. En ik kan niet meer op de naam komen Wat weet ik wel... dat ie volgensmij een nummer heeft iets in de trant van Ik Hou Van Jou met daarbij een zwart/wit clip (gezien op Youtube ooit) waarin stelltjes zingen/zeggen dat ze van elkaar houden. Als ik me niet vergis zingt hij het tegen een klein meisje. Wat ik me kan herinneren is dat ie vrij stevig van postuur was. Maar ik weet het allemaal niet eens zeker dus ik hoop zooooo dat iemand me hier kan helpen. M'n man en ik breken allebei ons hoofd er over en ik zit al een uur te zoeken op internet
Rowwen heze misschien? Maar die komt uit Limburg en qua stevigheid in postuur valt dat ook mee. Dus zal hem wel niet zijn haha.
Dirk Meeldijk heeft een nummer ik hou van jou... Twan nog wat heeft ook een clip in het zwart wit, weet alleen zijn achternaam niet meer.. Succes
Ik vind het zo'n mooi nummer. Echt jammer dat ik 'm niet kende toen ik vorig jaar trouwde, dat had ik echt een gaaf nummer voor bij de ceremonie gevonden.