Ik kijk nu naar een programma dat heet Weird Food Nou het programma doet zijn naam echt eer want de meest rare recepen enz komen er in voor. Die vent eet gewoon echt alles, ingewanden van dieren, krokodillen vlees, knaagdieren zoals eekhoorns en ratten, insecten etc... Dus hier de vraag wat is raaste wat je ooit gegeten hebt? Toen ik klein was at ik eens een Mier.. en ik kan me nog heel goed herinneren hoe het smaakte... ZUUR! bah, denk dat dat het raarste is wat ik ooit gegeten heb en jullie?
krokodillen vlees heb ik wel eens gegeten het werd als een satetje geserveerd en ik moet zeggen dat het erg lekker was!!! net een stuk hele malse kip. daarna nooit meer gedaan hoor, het was wel lekker maar de gedachten eraan neee bah
Ik heb pas geleden bij de Afrikaanse buren geit gegeten. Wat was dat vies zeg! En tevens het raarste want ben niet zo van de rare dingen proberen....
ik heb in Taiwan hele rare dingen gegeten. weet niet eens wat het precies was, want volgens de reisgidsen moet je daar eten waar het druk is, want dat is hygienisch en goed. maar er zullen vreemde dieren (zoals kat) en insecten bij hebben gezeten.
KAT??? wtf.... Haaivlees is het vreemdste dat ik ooit at, wel best lekker, smaakt niet veel naar vis, maar meer naar een steak of zo...
In Maleisie: Gefrituurde kwal Smaakte eigenlijk nergens naar... Leek net rubber waar je op zat te kauwen Mijn broer heeft in China een zeepaardje gegeten, was best lekker zei hij
Zown smerige koeientong.. BRRRRR.. Echt vies wat het niet, maar het idee... En die spikkeltjes die op een tong zitten ieeehh
Ik heb ook gefrituurde krekels en meelworm gegeten. De krekels smaakten heerlijk, maar die worm smaakte melig haha. Serieus, heel rare structuur in je mond. Verder wel eens struisvogelbiefstuk en een biefstuk van een kangoeroe (maar dat wist ik pas achteraf), en dat smaakte een beetje naar een karbonade Ben gek op anders en apart eten
Ik heb ooit een keer kangoeroe gegeten, vond het erg lekker. Verder probeer ik wel vaak dingen uit, maar nog niet echt iets geks tegen gekomen.
kangoeroe is echt superlekker, maar dan wel in Australie en niet hier. vond het daar echt veeeel lekkerder smaken, en het is nog mager ook.
Plurkie, hier moest ik echt hard om lachen. Ik snoepte vroeger wel eens een bouillonblokje bedenk ik me nu (gewoon zonder water, af en toe een heel klein stukje opeten).
haha da's ook helemaaaal niet apart Plurkie Ik ben nogal een trutje, wat deze boerin niet kent vreet ze niet. Dus het gekste is gefrituurd ijs. Maar dat kan niet echt misgaan geloof ik.