Wie weet waar ik een shirtje maat 80/86 kan kopen met een tekst in de trant van: stoer, ik word grote broer?
Kun je die niet ergens laten drukken? Volgens mij verkopen ze die bij de prenatal.. (weet niet zeker hoor)
Je kunt ze sowieso laten drukken bij bv simply colors. Maar prenatal verkoopt shirts met grote zus dus die zullen ook wel iets met grote broer etc hebben.
prenatal heeft ze idd standaard. En bij kidsers kun je hem laten drukken. Goedkoper dan simply colors
Stomtoevallig zo'n shirt vanmiddag gezien, is dit wat je zoekt? Kleine Rebel family shirts Het is trouwens de een na laatste op de eerste pagina.
Volgens mij heb ik er eentje liggen, denk ook in die maat. Zal ik morgen even voor je kijken? Kun je zo wel krijgen, twee keer gedragen.
ik wou al zeggen die van mij mag je wel, maar heb hem al verkocht volgens mij, zal zo wel even kijken
ik ga binnenkort die van mij op mp zetten. Mijn zoon heeft hem 2 keer aangehad. (schaam). Dus eigelijk nieuw. Die van mij is erg leuk vind ik zelf hiihihi en van rbb. mail me mocht je interesse hebben, dan stuur ik je vrijblijvend een foto.