Haha, ben nog maar net gestopt met de pil maar natuurlijk al wel naar van alles en nog wat aan het kijken op het gebied van baby 'hebben-dingen'. Nu was ik aan het kijken naar babykamers en persoonlijk vind ik het allemaal maar een beetje saai. Er zitten wel wat leuke tussen (die kosten dan ook gelijk weer een duizendje of twee ), maar over het algemeen.... Kijk ik nu over de leuke/hippe site's heen of zijn ze er gewoon niet? Tips en/of truuks zijn welkom! Zelf lijkt het me anders wel leuk om bijvoorbeeld via marktplaats een tweedehands grenen set te kopen en deze dan zelf te verven in bijvoorbeeld zilver of een ander leuk kleurtje! Edit moderator: topic verplaatst naar babyuitzet
Je berichtje hoort alleen niet in de lounge thuis, dus hij zal zo wel verplaats worden denk ik. Wij hadden het geluk dat we het baby kamertje van de peettante van onze zoon hebben gekregen. Maar als je eens op marktplaats kijkt kom je heel veel leuke tegen voor niet al te veel geld. Je kan ze ook nog eens leuk opknappen. Dit is meestal nog leuk ook om te doen. Veel succes met zwanger raken. Groetjes
Lekker op marktplaats kijken idd . Daar staan zo gigantisch veel kamertjes en er komen er telkens weer zoveel bij... Het aanbod veranderd steeds eigenlijk. En als je een beetje handig bent, is het helemaal leuk om je eigen 'kamertje' te maken op die manier. Wij zijn niet zo handig, maar hebben een zo goed als nieuw uitziende set gekocht op markplaats (commode + bedje) voor 150 euro.. daar kun je gewoon geen miskoop voor doen. Nieuw zijn ze idd vreselijk duur...
hoi bayliss, ik wilde ook graag wat anders dan die standaard prenatal kamers, ook omdat ik dat nogal duur vind, van die bijpassende setjes. een bedje krijg ik van mijn ouders van ons van vroeger en een kastje vind ik niet nodig (past ook nog niet in dit kamertje), maar ik wilde wel graag een mooie aparte commode. ik heb dus ff op internet gezocht en kwam bij 2 sites uit voor een buikcommode: www.dehebberij.nl www.kijkbijfrancine.nl wij hebben nu voor 500 een onbehandelde buikcommode die we zilver gaan schilderen. hoop dat je snel zwanger bent en dan een kamertje helemaal naar je smaak kunt vinden! liefs, lauwie
http://www.babyonline.nl Super service en redelijk betaalbare kamertjes. Wij hadden de kamer binnnen 3 dagen in huis!
Wij kopen gewoon bij Ikea en op een gegeven moment kijken naar het karakter van het kindje en ga ik lekker met verf etc. aan de slag. We weten al wel dat het een meisje wordt, maar nog helemaal niet watvoor meisje. Misschien wordt het een wildebras, misschien wordt het een prinsesje, met een neutraal kamertje kunnen we alle kanten op.
er is hier ook een topic show je babykamer! kun je ook ff rondneuzen en inderdaad op marktplaats kun je genoeg aanbod vinden.. Hier ook alles van marktplaats en opgeknapt zie album! wij hadden de kleur zilver en groen dus..
bwtje wat een super apart kamertje! Heel leuk! Hebben jullie dat gietijzeren ledikantje ook zelf geschilderd? Ik had toevallig zo'n gietijzer bed gezien bij de ikea..maar die hebben ze alleen in het zwart..het is dus mogelijk om dat zelf in een andere kleur te schilderen?
zoiets kun je beter laten spuiten, deze heb ik van mp en is van kids factory! en zover ik weet worden al deze dingen gespoten..dus wie weet kan het met die van de ikea ook ja! dank je voor de complimentjes dametjes ben er ook heel blij mee
We hebben gekozen voor aardig neutrale, tijdloze meubeltjes waarvan die kast en commode er ook niet te baby of kinderachtig uit ziet als ze wat ouder wordt. En het moest stevig zijn (vond 9 op de 10 keer de meubels te gammel). Ik leuk op met een vrolijk behangetje, aankleedkussenhoesje etc. Heb wat foto's van een paar maanden terug in het album gezet. Maar goed, je kunt natuurlijk prima wat op Marktplaats kopen en er helemaal je eigen stijl van maken, scheelt een hoop geld.
Wij hebben ook neutraal en tijdloos, en oerdegelijk! Neutraal vooral omdat we graag nog meer kindjes willen en voor een evt jongetje moet het ook kunnen. Stel dat ik al heel snel zwanger wordt kan ik voor ymke altijd nog meisjes meubels kopen. Vandaar ook dat we het wel nieuw hebben gekocht. 800 euro kostte alles bij elkaar. Bij mijn moeder staat een ikea ledikantje en dat is een prima ledikant! Echt een meisjes ding vind ik het, dus ben best een beetje jaloers
Leuke meubels. Wij hebben ze ook. Alleen een andere uitvoering. Kan alleen nog geen foto laten zien, omdat we de meubels nog niet in huis hebben. Zal dan zeker een par foto's plaatsen.
Wij zijn er ook heel blij mee. Ja, je kon ze geloof ik ook in creme kopen en de kast en commode in andere afmetingen. We hebben ook het ledikantje, die zonder la, maar goed, het verkleinen van de foto's wil maar niet lukken, krijg steeds foutmeldingen, dus die heb ik er niet opstaan.
leuk kamertje hoor die vanons wordt 13 mei geleverd en in elkaar gezet heb wel een foto van de kamer zoals we hem kopen staat in me album
Wij gaan onze kamer kopen op Marktplaats. Daar staan echt heel veel en veel verschillende kamertjes op en voor vaak een mooie prijs, zodat je nog wat overhoudt om wat anders voor te kopen. 2000 euro voor een babykamer vind ik zelf veel te duur!
Mijn vriend en ik zijn NOG niet bezig met zwanger worden maar zal komende maand wel veranderen en we hebben ook al eens hier en daar gekeken naar baby kamers wat wij zoal mooi vinden want mijn vriend wil graag de babykamer zelf maken en we hadden een mooi voorbeeld gezien bij babyplanet een babykamer van sloophout het zag er echt super mooi uit. Dus als ik zwanger ben gaat mijn vriend direct aan de slag met een kamertje maken