Als het effe insmeren was ja dan deed ik het ook wel even zelf, echter 5 a 10 minuten masseren op het gewenste gebied (dus paar centimeter naar binnen) lukt me echt niet. Voor degene wiens man/ vriend daar niks te zoeken hebben, hoe zijn jullie in gods naam zwanger geworden dan?
idd dubieus luchtje, ik werd er een beetje naar van. Ik dacht eerst dat het aan mijn hormonen lag, maar ik vind het nu nog steeds stinken :-k
Tja sex hebben, of mijn vriend mijn perineum laten masseren vind ik toch twee verschillende dingen.... Het is (in jou optiek) misschien hetzelfde gebied, maar het doel is toch echt anders en voel me er niet prettig bij... Het feit dat ik er achteraf toch niet echt in geloofde is de voornaamste reden dat ik het niet eens heb geprobeerd, als ik ervan overtuigd was dat het zo werken...nou dan ging ik hoe dan ook echt wel de moeite doen om het zelf 5-10 minuten te masseren. Komt wat mij betreft overeen met me Vjayjay scheren, dat doe ik nu ook nog zelf, en zou ik ook niet door me vriend laten doen. Zal ook liggen aan wat voor type vent je hebt.