haaaai haaaiiii Mijn zoontje is helemaal gek van de chuggington INTERACTIVE serie... Heel handig.. we hebben een hele grote speelgoedwinkel, maar kunnen hier dus niet aankomen (intertoys en bart smit hebben alleenrecht) Maargoed, voor je kind doe je alles dus ik heb een paar keer wat bij de Bart Smit gekocht.... (vriend smste dat het pijn in zijn hart deed die afschriften waar Bart Smit op stond hahahaha LOL) Maar nu wil ik nog een setje kopen voor hem, alleen NERGENS kan ik het vinden... bart smit hier in omgeving heeft niks meer, intertoys niet... op de webwinkel van intertoys is alles uitverkocht. en ik wil zo graag die uitbreiding met die mijnen kopen voor hem 584795 Chuggington Interactief Mijnbouw Steengroeve die... Nou vroeg ik mij af of iemand hier misschien toevallig nog vandaag in een Bart Smit of Intertoys komt en eens wil kijken of ze hem daar wel hebben????? Ik heb hem beloofd aan Sam maar kan t niet waar maken Ik hoor het wel Liefs Muis
ik werk bij de bart smit en als ik het goed heb heeft ons filiaal er nog wel 1 staan (durf het niet zeker te zeggen)...Enigste nadeel is, dit filaal is in Klazienaveen (Drenthe) Heb net even op de webshop gekeken en bij de bart smit is die ook niet meer leverbaar! Dus sorry ik kan je niet verder helpen....Of je moet al een dagje weg willen en informeer je eerst of die er nog is en dat je dan er een dag tripje van maakt naar het mooie Drenthe
Wij wonen schuin tegenover de Bart Smit, heb alleen géén idee of ik er nog aan toekom om daar vandaag heen te lopen.. Doe m'n best!
Toevallig was mn man gister bij de intertoys hier, daar hadden ze alleen nog maar de startersset, die we dus al hebben. Mag toch niet hopen dat het uit de handel gaat?! We hebben het nog geen 2 maanden.
Hier hadden ze h'm helaas niet meer..... Verzendkosten onder de 10kilo zijn 6,75 via TNT.. Dus dat is volgens mij nog wel te doen toch!
Mvaneenzoon! super!! jeetje dat ik die nou niet gevonden heb......Echt heel erg bedankt!!!! I LOVE YOU
Ik had gisteren ook nog even gekeken voor je hier bij de Intertoys, maar ook hier niet meer aanwezig.