Ik ben op zoek naar n shirt waarop staat ik wordt grote broer. Is er iemand die weet waar ik die kan vinden in maat 122/128?
Een tijd geleden hadden ze die bij prenatal, maar ik weet niet tot welke maat. Anders kun je er via internet ook één zelf maken.
Sorry ik las je topic titel en moest even reageren. Ik WORD is zonder t erachter..Zou het zo rot vinden als het fout op een shirt staat Ik dacht dat je ze bij ' simply colors' kunt bestellen / zelf maken trouwens.
Kun je bestellen bijv via Simplycolors.nl LET AUB WEL OP JE SPELLING... Het is ' ik word grote broer'. Dus geen 'wordt'
baby,dreumes,peuter,kleuter, t-shirt met tekst, c.q. opdruk,Stoer ik word grote broer Erg leuk shirt van goeie kwaliteit
baby,dreumes,peuter,kleuter, t-shirt met tekst, c.q. opdruk,Stoer ik word grote broer Erg leuk en betaalbaar!
ik heb destijds een shirt gemaakt voor de oudste met textielstift op een witte longsleef. Met deze foute tekst erop whoops
heb zelf laten drukken.. shirt bij babyzaak gehaald.. en bij een shirt drukker zeg maar afgeleverd en volgende dag opgehaald...
Hier nog een link met een kortingscode voor 15% korting bij simply colors! http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/409398-15-korting-simply-colors.html