hallo, ben al heel lang op zoek naar de titel van een kindereliedje: gaat over "de olifant met de alle grootste billen van het hele land en de giraffe met de allerlangste nek..." Wie kent de titel? Je maakt ons heel blij! Zeker als je me ook kunt vertellen op welke cd ik dit liefdje kan vinden...
ze kunnen zeggen wat ze willen, maar de olifant, Heeft de aller dikste billen, van het hele land! En de giraffe heeft de allerlangste nek en de Nijlpaard de aller grootste bek bek bek! Geen idee hoe het heet, maar als je het in een download programma zoekt kan je het beste de eerste regel intikken. Ik probeer ook veel kinderliedjes te downloaden, maar moeilijk te vinden, ja die oude liedjes maar bij de nieuwe liedjes krijg ik vaak teksten die ik nu net niet zocht! suc6, kus miek
Ze kunnen zeggen wat ze willen Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant Heeft de allerdikste billen van het hele land De giraf heeft de allerlangste nek, nek, nek En de krokodil de allergrootste bek, bek, bek deze?
heb een dvd waar die op staat de dvd heet in de maanenschijn. het lietje heet ze kunnen zeggen wat ze willen
Jullie zijn geweldig! Vreesde al dat niemand er wijs uit zou kunnen worden.... Dank jullie wel. Ga gauw op zoek!
Ik heb een CD met allemaal van dit soort kleuterliedjes. Ontzettend leuk! Titels: -In de maneschijn -Ze kunnen zeggen wat ze willen -Zevensprong -Tandjes poetsen -De wekker, etc. Stuur me een PB'tje en ik kan hem voor je bestellen.
Hallo Dit liedje staat op een hele leuke cd die heet dierenliedjes en is te koop bij de Bruna voor, ik geloof, 10 euro! Hij is zooooo leuk.... Groetjes Karin
WAUW! Ik ben ook gelijk geholpen! Zat al een ruime tijd te denken hoe het liedje ook al weer begon (eerste regel) maar ik kwam er toch maar niet op!
hahaha lang leve google....als je t nummer intikt en dan op video dan zie je meerdere filmpjes bij t nummer.ik kon m nog niet maar hij is errug leuk!
haha nu ben ik helemaal verslaafd aan het nummer weet iemand hoe ik aan een link kom voor op me dreumessite van alsyia van het liedje vind hem super vooral de zin van olifant dikste billen van het land word namelijk altijd tegen mij gezegd
Ze kunnen zeggen wat ze willen Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant Die heeft de dikste billen van het hele land En de giraf de allerlangste ne-e-ek En het nijlpaard heeft de allergrootste bek bek bek De flamingo heeft de allerdunste poten De palmboom de allerhardste noten De krokodil de allergrootste mo-o-ond En de baviaan de aller roodste kont kont kont Maar ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant Die heeft de dikste billen van het hele land En de giraf de allerlangste ne-e-ek En het nijlpaard heeft de allergrootste bek bek bek De papagaai heeft de allergekleurdste kleren De pauw de allermooiste veren De mier heeft de allersterkste ru-u-ug En de ergste prik komt van de mug mug mug Maar ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant Die heeft de dikste billen van het hele land En de giraf de allerlangste ne-e-ek En het nijlpaard heeft de allergrootste bek bek bek ------------------------- Dansinstructie Olifant nadoen, als op kleuterschool geleerd+ rondje draaien Op je billen wijzen, vervolgens een groot rondje met je armen maken Rechterarm hoog in de lucht, hand naar voren klappen, op en neer bewegen Armen voor je uit, 1 hoog, 1 laag en naar elkaar toe klappen Op 1 been staan, ander been naar je knie brengen, met je armen vliegen Maak grote rondjes met je armen voor je uit in de lucht en vervolgens maak je kleine rondjes (bij die harde noten!) Armen voor je uit, polsen op elkaar en je handen op elkaar klappen Aap imiteren (handen onder oksels) Op je bips klappen Olifant nadoen + rondje draaien Op je billen wijzen, vervolgens een groot rondje met je armen maken Rechterarm hoog in de lucht, hand naar voren klappen, op en neer bewegen Armen voor je uit, 1 hoog, 1 laag en naar elkaar toe klappen Vliegen met je armen, langs je lijf aaien bij de gekleurde kleren Naast je lichaam in de lucht de veren van de pauw tonen Gebukt gaan staan en naar je rug wijzen Met je wijsvinger voor je uit prikken Olifant nadoen + rondje draaien Op je billen wijzen, vervolgens een groot rondje maken met je armen Rechterarm hoog in de lucht, hand naar voren klappen, op en neer bewegen Armen voor je uit, 1 hoog, 1 laag en naar elkaar toe klappen ( http://www.kooskidsclub.nl/zekunnenzeggen )[/b]
Wij hebben de cd van de kooskidsclub , we waren op een park van Roompot toen ik zwanger was, met mijn nichtje en haar 2 dochtertjes van 1 en 3 en die vonden het helemaal geweldig! En wij ook! Over een jaartje kan Eva er lekker op dansen .