Nieuwe steigerhout tuinset gekocht alleen nu nog kussens

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik ben dus helemaal gelukkig, wij hebben eindelijk een nieuw tuinset gekocht van steigerhout, een bank en een tafel.
    We hebben niet zo'n hele grote overkapping dus onze bank is 1meter40.
    Nu ben ik op zoek naar een kussen voor op die bank en dan een geheel.
    Maar de standaard maat is 1meter50 dus kan geen een kussen vinden op internet en in de winkels.
    Opzich kan mijn moeder wel heel erg goed naaien, maar op dit moment heeft ze helemaal geen tijd omdat ze het heel erg druk heeft.
    En zelf iets maken is geen optie, ik ben namelijk niet echt handig met een naaimachine ;)
    Weet iemand toevallig een internetsite waar ze zo'n kussens verkopen? En dat je dan de maat zelf kan bepalen?

2. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Abcd bedankt :)
    Ik heb de maat daar ingevult maar ik ben dan bijna 100 euro kwijt voor 1 kussen, vindt ik een beetje duur.
    Maar toch bedankt.

4. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
  5. Female

Female Niet meer actief

Is er niemand die een kussenhoes voor je kan naaien? Is zo simpel.
    Dan koop je een stuk schuimrubber op de markt...

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Een klant van mij vertelde laatst dat ze een steigerhouten bank had gekocht en de kussens had laten maken via internet bij een webwinkel die eigenlijk die kussens maakt voor honden. Volgens mij had zij ook 1.40m en was ongeveer 65 euro kwijt. Mocht je echt die site willen weten kan ik wel contact met haar opnemen, maar misschien kom je nu bij google al een heel stuk verder.

Deel Deze Pagina