ik ben denk lomp maar ik heb een skibroek op mp gekocht en nou wil ik dat ding effe een keer wassen natuurlijk maar staat erin niet centrifugeren. ok best maar hoe doe ik dat? ik bedoel al mijn programmas centrifudingessen en er zit geen knop ofzo van niet centrifugeren. heb al in het boekje gekeken maar staat niks van in. ikke dom wie wil helpen?
Heb je een programma om wol of delicate stoffen te wassen? Deze centrifugere niet en ook om te wassen maken ze enkel gebruik van een schommelbeweging in plaats van helemaal rond te draaien. Als je centrifugeren niet kan uitschakelen in andere programma's zou ik dit gebruiken.
Dat programma gebruiken dan. Mijn moeder deed het ook met 1 van mijn winterjassen. Wat ze ook deed was die nadat ze gewassen was opnieuw behandelen met zo'n waterdichtspray.
ok bedankt voor de tips. met wol kan er eigenlijk nooit echt wat fout gaan natuurlijk. zo ver had ik niet gedacht haha vind het wel raar dat het er niet op zit. tis niet echt een supercheape machine nofzo. gewoon middelmoot en er zit wel een timer en zon uitselprogramma enzo op maar dit dan weer niet. ach je kan niet alles hebben. zal vragen topic te sluiten. weet genoeg bedankt meid
Ik weet niet hoe belangrijk dat niet-centrifugeren is, maar mijn wolprogamma centrifugeert volgens mij wel....wel minder lang en minder snel, maar toch
Ik dacht ook dat het bij ons niet op de wasmachine zat, dat centrifugeren uitschakelen.. Tot ik dus de gebruiksaanwijzing las, kwam ik erachter dat het wel kon. Bij die van ons is het wel lastig te vinden als je het niet weet, misschien bij jou ook? Anders even googlen op je wasmachine!