Hoi, helaas ff geen foto, Maar de beer van onze jongste heet Piepje en die is echt heilig, er is ook een Babypiepje, die zat eerst vast aan Piepje, maar is nu los. De knuffels van onze oudste heten Joep en Flipper en zijn beide twee vissen. Groet Joyce
Gelani zijn knuffel heeft hij zelf NINI genoemd, het is een beer en die beer had ook nog een shirtje aan met naam en geboortedatum maar die ging door het knuffelen steeds uit.
Bijdeze stel ik aan jullie voor, Naanie, het knuffeldoekje van dochter (foto ff van internet geplukt)
Kroelie heet Naomi haar knuffeltje! Het konijntje van bambino Ik heb hem zo genoemd vanaf haar geboorte en nu zegt ze zelf ; koelie
De favoriete 2 zijn leeuwtje en tommy, Leeuwtje en Tommymoeten overal mee naar toe.. Daarnaast heeft ze nog schaap, Woef (grote lobbes hond van ikea :d) aapie(aapje van de apenheul) en juja(julia van julianatoren
hier teletubie po die ze noemt als lala. Ik denk dat ze ze die naam mooier vind want ze weet dat het po is. Nee ze kijkt niet veel teletubies bijna niet eerder bumba of plop waar ze ook een knuffel van heeft maar die moeten altijd slapen in de vensterbank alleen lala mag mee in bed.
Mijn 2 jarige dochter is nogal koeienfreak (heeft ze serieus van mijn moeder, die is dol op koeien ) Bij onze c1000 staan 2 koeien, die altijd heel uitgebreid bekeken en begroet moeten worden: een hele grote delfsblauwe en een kleine knuffelkoe van de beemsterkaas (staat er ook heel groot op) Die kleine knuffelkoe staat al zeker 1,5 jaar naar haar te lonken vanaf de kaas, dus vorige week maar eens gevraagd of ze die nog voor haar konden bestellen, kreeg ik telefoon, ze mocht hem ophalen, ze heeft de hele weg naar huis met die koe in haar armen gelopen en maar zeggen: mij koetje, mij koetje, dolgelukkig met die koe en ze sleept hem nu dus echt de hele week al overal mee naar toe, iedereen moet hem bekijken maar je mag hem niet vasthouden een naam heeft ie nog niet, maar misschien wordt het BEEMSTER.
hier zo'n knuffellapje, het heet "Peppa" maar hij heeft behoefte aan een knuffel met wat meer volume, we zijn nog op zoek.
hihihi liam heeft zo'n blauw nestle knuffeldoek ding. hij kan nog niet zo goed praten maar mijn schoonmoeder die zegt altijd doekedoei en dan geeft ze liam de knuffel en dan knuffelt hij die knuffel plat. weet niet precies wat doekedoei inhoud. ze is gronings en ik ken het woord niet. maar dit deed ze dus best wel vaak en nu begint liam zijn knuffel doekedoei te noemen. hihih. gelukkig mag die knuffel niet uit bed. als iemand hem dan vraagt hoe heet jou knuffeltje en hij zegt doekedoei. hahaha
Hier was dochterlief met nog maar een paar weken oud al helemaal weg van ' Zetje Zebra ', de Oranje zebra-knuffel uit het kraampakket van CZ.
Onze dochter heeft een klein schaapje dat overal mee naartoe gaat. Ik heb het indertijd de naam Paul gegeven en dat heeft ze dus overgenomen.
Kyra heeft hier haar hele bed vol liggen met knuffels en ze hebben allemaal een naam -Witje (zo'n doekje met een konijnenhoofd met lange oren) -Woef (een labradorhond) -Mini-woef (een kleinere versie van Woef) -Vlekkie (een giraffe) -Poesje-mauw (een oranje slungel poes) -Kitty (hello kitty knuffel) -Minneboo (Winnie the pooh knuffel)
mijn zoontje heeft er 2... sinds hij geen speen meer eraan heeft(YES!!) wilt hij alle 2 zn woezel knuffeltjes hebben(1 was reserve) zijn wel 2 verschillende, rode ring is er wel vanaf, dat vond ie maar niks zo'n hard ding bij zn zachte knuffeltje. ze heten beide 'boeboe'