Hoe heet het knuffeltje van jullie kindje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier het roze bambam tutje!
    Haar naam is; Froettie :D
    Mira en Froettie zijn onafscheidelijk.. Haha :D
    De hele dag loopt ze met haar knuffeltje door huis.

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Hier heten in principe alle slaapknuffels; Piet. Heeft mijn oudste ooit bedacht, maar nu mijn middelste heeft tegenwoordig ook een piet nona en een piet luukje. Heeft ze zelf bedacht en waarvan geen idee...

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Froettie! hahahha!

4. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Mijn zoontje heeft deze knuffeldoek.
    Hij heeft hem FoeFoe genoemd. FoeFoe gaat echt over mee naar toe, zelf kleddernat mee het bed in..

De jongste heeft een muis knuffeldoek (even geen foto van) die noemt hij Foef, dat neemt hij over van zijn broer maar wij zeggen altijd muis haha

Bijgevoegde bestanden:

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha, ja iedereen vind me altijd heel komisch :p
    Ze had een speen koord waar haar tutdoekje en speen aan zaten.
    Dus ik had dat speenkoordje Toettie genoemd en het tutdoekje Froettie :D
    :p :p :p :p
    Ze zegt het zelf natuurlijk nog niet, maar kent 'm wel bij zn naam :D

Dit is dus onze Froettie;

6. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Dennis heeft het tutdoekje van Woezel (is daarin niet de enige geloof ik) en hij heet 'gewoon' maar wel op z'n Fries; Woezeltsje. :D

Zoooo schattig als ie dat zelf zegt... 'oeseltsie' of zoiets. :p

7. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    z_2931613_001.jpg

Dit is Yanick zijn knuffie en hij heeft hem sinds een paar weken Toetoe genoemd, voorheen noemden wij hem paartie (hij heeft namelijk ook nog een grote versie hiervan)
    Tegenwoordig valt hij in slaap met 1 van de 4 uiteindes van het doekje in zijn mond, is dan ook zeiknat maar hij vindt het heerlijk.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahahhaa mijn zoontje gebruikt 1 kussensloop als knuffel :S en het heet...KNUFFEL hahahaaa

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ben wel benieuwd; hebben jullie van de favoriete knuffel ook een tweede exemplaar voor als het vies wordt / kwijtraakt of iets dergelijks?

Ik heb dit op een gegeven moment wel gedaan omdat Woezeltsje ook mee gaat naar de gastouder en die nog wel eens vergeetachtig is en 'm vergeet terug te stoppen in de tas. Dan ligt er thuis nog een in elk geval.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jazeker. maar sinds zn speen van zn woezeldoekje af is wil hij zn reserve woezel ook hebben. dus hij sleept met 2 woezeltjes rond :p beide heten 'boeboe' Hij noemt over t algemeen woezel ook gewoon boeboe. Ligt ook een 'boeboe' bij opa en oma thuis waar hij om de week een nachtje slaapt. scheelt weer knuffels vergeten en drama als ie zn bed in moet :p opa en oma(mijn vader) die hebben zelf alles in huis van flesvoeding tot onderbroek. bedden voor beide kids, flesjes, bekers, speelhoek, box enz enz. echt alles. dus kan kids daar zo 'dumpen' en hoef niks mee te nemen

11. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

ik heb een reserve maar echt niet dat mijn zoontje die wil :cool:

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij hebben ook een reserve (2 zelfs!) het verschil merkt ze gelukkig (nog?) niet haha! Ze slaapt echt niet zonder!

13. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik heb nooit een reserve knuffel aangeschaft, puur omdat ik geen zin heb om moeilijk te doen voor het geval hij kwijt raakt.

Mijn dochter heeft verschillende knuffels waar ze allemaal even gek mee is, en ik bof denk ik, want toen ze een van haar knuffels op vakantie kwijt was, pakte ze gewoon de andere....

Namen zijn: Spookie, bunny, krakie, en de rest noemt ze gewoon bij soort...

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Onze dochter heeft een roze konijntje van de C&A. We hádden er twee, maar ééntje is kwijt geraakt bij opa en oma.

Na een jaar had het knuffeltje nog steeds geen naam, en toen heeft de middelste er één verzonnen, Floorie. Zo heet het knuffeltje nu dus, Floorie.

En ze is er héél erg aan gehecht. Zonder gaat ze echt niet slapen, en voor het slapengaan moet Floorie evenveel kusjes krijgen als Liesbeth.

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hebben 5 Meneren Beer :D Er ligt er 1 standaard in zijn bed, 1 op het kastje op de overloop voor noodgevallen 's nachts, 1 in zijn tasje voor mee naar KDV, 1 in de kast beneden voor verdrietjes overdag, en 1 zwerft overal tussenin ;)

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft een schaap knuffel doekje van happy horse.. Hij heet: tuttie ;)
    Heb twee reserve knuffelde, maar die wil hij echt niet... Zijn veel te schoon. Echt een drama als we dat ding kwijt zijn.

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier een hele verzameling, en de namen zijn;

* Hondje
    * Beertje
    * Meer Beertje
    * Konijntje

Het hondje moet overal mee naar toe, Beertje (die blauwe beertjes van Nestle), blijven op bed liggen en konijn ook.

Hoe ze nou komt bij Beertje en Meer Beertje is me een vraag, maar ze houd ze beide ook echt uit elkaar.

18. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoonlief heeft een pluche paard en een hond (genaamd wolf, was een husky maar afgeknuffeld naar maat tekkel :D). Die twee wisselt hij af dus geen reserves in huis. Dochterlief heeft een popje van sussekind genaamd Totje en een kip. Totje veruit favoriet, denk dat we binnenkort toch alvast een reserve kopen omdat ze nergens zonder dat ding heen gaat en hij echt een keer gewassen moet worden (en dat met slechterwordende naden)

19. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.888
    404
    83
    Hier aap, grote tut doek van primark

had er al vrij vlot 3 en die wissel ik af, gevolg hij accepteerd ze allemaal en heeft er soms opeens 2 tegelijk te pakken haha

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    En dit is de knuffel van Kaan, hij heet LOLLiE:D
    Hij neemt hem overal mee naar toe:D
    En Kaan is er gek op ♥

Deel Deze Pagina