Hoe heet het knuffeltje van jullie kindje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ooh, Ollie is echt een schatje haha!

Dennis accepteert z'n twee Woezeltsjes ook want ik wissel ze af. En hij fliebert er snel genoeg z'n eigen geur weer aan als er één in de was heeft gezeten dus daar merkt hij niet zoveel van denk ik. ;)

Knuffels zat voor de rest ook trouwens maar er is maar 1 Woezeltsje en die alleen reist mee en troost 'm af en toe, lol.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#62 Be Happy, 8 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2012
    Aiden heeft een blauwe berentutdoek van Nestle.
    Hij heet Beer, alhoewel mijn ouders het ding Tuttel noemen.
    Aiden en Beer zijn onafscheidelijk. Waar Aiden gaat, gaat Beer ook.
    Wij hebben er inmiddels 8 stuks, zodat ik ze vaak kan wassen aangezien hij graag op de pootjes mag sabbelen.

Bijgevoegde bestanden:

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier hebben we KAKA! hij heeft 3 bij hm te slapen en ze heten allmaal Kaka ;) de kaka's dus haha. Kaka was mijn zoons 1e woordje en alle dieren waren Kaka's (afgeleid van kwakkwak) alleen de knuffels heten nog kaka. het is een lappenmuisje, 2 grijze en 1 witte, heb nog 1 op reserve liggen. kruitvat heeft ze helaas niet meer... want er zijn veel kinderen die kaka als knuffel hebben weet ik ;)

4. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft een wit tijgertje (nou ja ooit was tie wit nu grijs) We noemen hm ook gewoon tijgertje. Ze sleept het overal mee naar toe. Slaapt er mee, kroelt ermee. Ze heeft niet alleen 2 armpjes en 10 vingertjes maar dus ook een tijgertje in dr handje.

Het leuke hiervan vind ik wel dat mijn zoon het tijgertje voor haar in de Efteling uitgekozen heeft toen ze nog maar een paar maanden was.

5. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Onze zoon heeft een rubs ( komt slaapliedje uit als je hem uittrekt.
    Moet zeggen dat hij nu wel wat valse noten geeft.
    Hij noemt hem res hahahhah

Waarschijnlijk vanaf onze hond die heeft namelijk rex;)

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ons dochtertje heeft n wit tutdoekje met n berenkop van IKKS. Hij heet Pip.
    Heb m op de dag dat ik wist zwanger te zijn gehaald. Helaas is nummer 1 al kwijt, maar nummer 2 is een goede opvolger.
    Wel toen direct 2 extra gekocht (hebben dus 3 look-a-likes) maar ze wil echt alleen maar deze.

Voor dochter 2 hebben we ook al n knuffel vanaf de dag dat ik positief teste. Nu wel 2 identieke. Het bruine konijn-tut-lapje van de C&A.. Het heeft alleen nog geen naam, maar wss word het Flap of Pluis. (zo noemt dochter 1 het beestje)

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hebben 4 tutdoekjes van de Hans Textiel, allemaal witte giraffes. Simone noemt ze 'bees' en 'okebees' (ook een beest) want meestal liggen er 2 in bed :)

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

zappie een hele foute zebra achtige en tata een grote hond die vernoemd is naar onze echt hond!

9. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Mijn zoontje heeft een schaapje van happy horse. Kunnen niet zonder de deur uit. Hij noemt hem aapie!

10. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Mijn dochter heeft hetzelfde knuffeltje als ts, en ze noemt 'm boeffie..

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hier is al vanaf zijn geboorte Moeh zijn favoriet, Moet overal mee naar toe, zonder Moeh slaapt hij niet

12. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Doekedoei betekent knuffelen :D

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier heet zijn knuffel: Tata

14. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Gewoon "olifant" zodat er geen verwarring ontstaat over hoe dat dier nou heet.

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    De uitverkoren superknuffel is bij ons helaas een paars konijngeval van de Carrefour uit Frankrijk geworden. Kraamcadeautje van mijn ouders.
    Het gevalletje is Fluffy gedoopt en we hebben inmiddels 2 soortgelijke knuffels gevonden die fluffy2 en 3 heten.
    Maar helaas blijft fluffy 1 onvervangbaar al is het niet een probleem als hij 1of 2 dagen in de " was" zit . (kwijt is)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hahaha, Aiden loopt af en toe precies zo rond met zijn Beer in zijn mond en zijn beide handjes vrij.

Op elke foto die ik van hem maak, staat trouwens ook vaak (een stukje van) Beer.

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Koetje :)

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Bekijk bijlage 272867 Bekijk bijlage 272868

Dit is Tutti mijn zoontje is helemaal gek op em en kan echt niet zonder slapen en Tutti moet em ook troosten als ie is gevallen en moet mee in zijn bak van de driewieler,soms zelf mee in bad!
    Hij komt van de Ikea,uit de collectie helaas maar gelukkig heeft ie er 6 :D

19. Storm

Storm Niet meer actief

Van de oudste: heel simpel Kikker. Maar natuurlijk wel met een hoofdletter ;)
    Van de jongste: Tuttel (meestal, omdat het zo'n tuttelding is).

Deel Deze Pagina