Hoi meiden, ik wil graag een abonnement afsluiten met de nieuwste / en beste blackberry , maar heb er helemaal geen verstand van. Welke is de beste? en waar kan ik een goedkope abbonement afsluiten? wie o wie heeft tipssssss en ik heb deze in gedachten is die wel goed:blackberry 9780bold white
De 9700 bold is niet de nieuwste! Heb hem zelf ook en er enorm veel spijt van. Vind de kwaliteit slecht en als ik hem vergelijk met m'n iPhone, heb ik 1000x liever m'n iPhone. Maar ieder zn ding natuurlijk! Zou wel even kijken wat je precies wilt, want wat ik al zei, de 9700 is niet de nieuwste.
Ik heb nu ruim 1,5 jaar de BB Bold 9700 en ik ben er juist heel tevreden over. Niet veel onzin-apps maar wel supersnel internet en veel handige functies. Maar is inderdaad geen nieuwe telefoon!!
hier ook geen BB fan maar volgens mij is het net wat je gewend bent, ben zelf een iPhone fan (maar sowieso Apple fan dus tja)
De blackberry Torch is nu toch de nieuwste? Is met Touchscreen maar heeft ook gewone toetsen.. Ff kijken bij Phone house ofzo via internet dan kan je zien hoe hij er uit ziet en wat hij kan..
Tourch is momenteel de meest recente, ik heb hem nu enkele maanden en vind m GEWELDIG! Je kunt echt alles met het ding, zelfs bellen Als je dan een beetje hyves/facebook verslaafd bent zoals ik is er geen betere telefoon als een BB....
BlackBerry Torch 9800 - De BlackBerry Torch 9800 NU met extra korting bij The Phone House Hier de link Haha.. Ben in een goeie bui.. dacht ik maak het je makkelijk
ik zou voor de blackberry bold 9780 gaan, het is de verbeterde versie van de 9700 en daar ben ik super tevreden over!!! ik neem over 2maanden ook de 9780 als ik hem in het wit kan krijgen overigens heb ik deze blackberry ook gekozen omdat ik geen touchscreen wou
hallo meiden even een vraagje omdat jullie een BB fan zijn Ik heb voor mijn zoon een BB 9000 gekocht en nu heb ik zijn simkaart erin gedaan en kan gewoon geen internet of wifi erop krijgen iemand advies???
Asjeblieft! Jaaa hij is leuk.. heb hem zelf niet maar een vriendin van mij wel in het wit! Ze is er helemaal blij mee! Mag je al snel verlengen? Veel plezier ermee iig!
Heb je zijn oude simkaart erin gedaan? Of die bij de telefoon zat? er moet namelijk wel een speciale blackberry sim in.