Zit regelmatig te kijken op de site van next, en wat een mooie babykleding hebben ze. Ben er zot van! En ook niet te duur. Maar kan er dus niet bestellen... Voor België hebben ze enkel de betaalmethodes mastercard, visa, PayPal, American express en diners. Ik heb geen enkele.... Ik baal er echt van! Geen idee wat ik hiermee wil bereiken hoor met dit topic
Heb ik aangemaakt, maar als ik via next naar de betaalmethode ga en PayPal kies, moet ik eerst kaartnummer ingeven en dan word er gezegd ''ongeldig creditcardtype''
heb je in belgie ook niet die tijdelijke creditcards waar je eerst geld op moet zetten en dat je hem dan kan gebruiken, zoals een pin pas zegmaar..
Geen optie om een eenvoudige Visa of Mastercard aan te vragen, altijd handig om te hebben een creditcard! En anders vragen of een goede vriendin of familie mét een kaart even voorschiet?
Had hier nog nooit van gehoord! Bedankt voor de link. Zou eens willen proberen, maar ergens toch bang dat ik mijn geld kwijt ga raken ofzo. Dat het niet lukt...
Dit! Deze hebben wij en is echt heel makkelijk, je zet er gewoon op wat je nodig hebt Je kunt ze ook bij Belfius enz. halen volgens mij.
Je moet PayPal ook niet koppelen aan een creditcard, maar aan je bankrekening Zo betaal ik ook altijd bij Nextdirect.
Je kunt toch gewoon een creditcard aanschaffen? Altijd handig om te hebben en kost je bijna niets per jaar. Ik heb een die 13 euro per jaar kost, 1e jaar gratis en 50 euro tegoed. Gewoon elke maand het eventuele openstaande bedrag betalen en niets aan de hand.