Ik heet officieel Linda, maar vrijwel iedereen noemt mij Lynn.. Ik houd niet van de wijze waarop hier de a wordt uitgesproken aan het eind van de naam, zo boers.. Zal mijn kindjes later dus ook nooit een naam geven die op een a eindigd..
Zo wilde ik een eventuele dochter al jaren Rosanne noemen...nu heb ik een dochter maar zo heet ze niet...hebben Nick en Simon mooi verpest he? Kan je zo'n meisje toch niet aandoen. Maar ja, Jan Smit heeft zijn liedje ook pas gemaakt toen jullie er al langwaren...je weet t nooit he
Anouk. Vroeg mijn ouders vroeger nog waarom. Ze wilden eigenlijk Anne doen maar dat was in die tijd een hele hippe naam. Heel veel meisjes werden ineens zo genoemd en dus besloten ze er Anouk van te maken. En inderdaad, in de kleuterklas zaten er drie Anne's... (jaren later zat ik op de PABO. allemaal leeftijdsgenootjes. drie keer raden welke naam er het meest voorkwam... Anouk dus. Mijn eigen klas bestond uit maar liefst 6(!!) Anouken. Allemaal ouders met hetzelfde idee )
Sacha......vind em in elk geval mooier dan mijn tweede naam...Samantha (vind ik alleen mooi als ie op zijn engels uitgesproken wordt , maar dat doen ze toch niet haha) Mijn naam wordt wel ALTIJD verkeerd geschreven: sasja /sascha......gaat nooit in 1 keer goed, maar ach als ze t dan maar kunnen lezen. Ben zeker wel tevreden met mijn naam, alleen omdat ik een pinda ben verwachten ze die naam nooit bij me @ kimberly: vind ik een mooie naam, wat is daar nou aso of ordi aan? rare mensen die dat denken. hoe kan een naam nou aso zijn? weten ze de betekenis daar wel van hahahahaha @ celina: mijn zusje heet ook zo, mooie naam
Mijn nickname verraadt het al en nee ik heet geen 123 . Ben er op zich wel tevreden mee, ondanks dat ik mezelf nooit die naam had gegeven. En het echt een naam uit de jaren 80 is. Het wordt vaak verkleind met Annetje, omdat ik klein ben.
A..ncherely spreek je uit als Angerellie ben ik er blij mee ? ja je komt de naam nooit tegen en als je hem tegen komt ben ik het Alleen jammer dat het altijd verkracht word door anderen. Ik ga mijn kleintje dus wel een mooie unieke naam geven maar wat hopelijk niet 100 keer opnieuw uitgesproken moet worden. Mijn schoonmoeder schrijft hem na 10 jaar nog steeds fout
Ik hou mn naam graag voor me, beetje te herkenbaar omdat het weinig voor komt! Inmiddels wel blij met mn naam, hij past wel bij me. Pas een keer in mn leven iemand tegen gekomen met dezelfde naam.
Ik kan zowat de mensen die het in 1 keer goed uitspraken, in de ruim 30 jaar bij mij, zowat op 1 hand tellen. Ligt misschien hier aan de omgeving hahaha
Dat is dus mijn naam en ben er super blij mee als ik zelf niet zo had geheten had ik mijn dochter zo genoemd!
mijn dochter heet zo dus errug mooie naam het eerste wat mn zoontje van 9 zei toen ze geboren was en om de naam vroeg heeeeeej das een jongens naam tja kan voor beide inderdaad
Ik heet Janny, opzich niet veel bijzonders. Maar de gedachte erachter wel, ik ben vernoemd naar de zus van mijn moeder, die overleed op 5 jarige leeftijd. En laat nou ook mijn fotos en die van haar tot haar 5e indentiek zijn! Dus vind het wel heel speciaal.
Ik ben nu wel blij met mijn naam, je hoort 'm niet veel. Vroeger vond ik het echt een stomme naam en wilde ik liever een gewonere naam zoals Linda ofzo. Het enige wat ik echt heel irritant vind is dat ik al zooooo vaak de opmerking "Hé, ik ken een hond en die heet ook *mijn naam*" gehoord heb. Pffff, zeg dan gewoon niks zeg .
Renée Vreselijk, ik krijg altijd e-mails en brieven met 'geachte heer..' Iedereen spelt het verkeerd, namelijk met 1 e en vroeger werd ik ermee 'gepest' omdat het een jongensnaam zou zijn.
Mijn naam is roxanne! Ik vind het een leuke naam! Ie hoort hem ook niet zo heel vaak dat is ook wel leuk. Maar moet vaak het liedje van de Police aanhoren haha maar valt de laatste tijd weer mee.
Nou ik heb mijn dochter gewoon Rosanne genoemd hoor! Jammer dan dat er een liedje is waar die naam in voorkomt, dat is met zoveel namen/liedjes. Ik kan me daar echt niet aan storen. Ze is nu ruim een jaar en ik heb nog nooit iemand over dat liedje gehoord.. Dat kan natuurlijk altijd komen als ze op school zit, maar dat zien we dan wel weer. Maar om te zeggen dat je die naam een meisje niet kan aandoen vind ik wel wat ver gaan..