Zijn er zoveel honden die amethist heten dan? Ben heel blij met mijn naam. Hij is klassiek, vrouwelijk en komt heel weinig voor
Ik ben door oud colega's ook wel eens Naatje genoemd, echt vreselijk hoe ze daar zijn opgekomen, maak er dan liever nog Renaatje van. Ik ben wel blij dat mijn naam op een e eindigt en niet op een a die versie vind ik helemaal bagger. dan komt de klemtoon ineens op de laatste 2 letters ipv de middelste. Ik vind Sascha een hele mooie naam, ons buurmeisje heet ook zo maar eigenlijk had ik ook wel zo willen heten. namen in liedjes: Dit is toch best leuk? Mike & Thomas - Renate - YouTube
Ik heet Ma.rloes. Vind t niet zo'n hele leuke naam. Ook niet onaardig. Maar een beetje als Marieke of Linda of Marleen. Wel een beetje burgerlijk......
Oh dat kan nog komen hoor.. Hier niet iedereen die constant een liedje gaat zingen maar veel mensen wel.. Of oh door dat liedje kan ik hem goed onthouden en dan beginnen met zingen. whaaaaaaa
Sanne dus Uit de tijd dat deze naam zeldzaam was (en mijn ouders er zelfs commentaar op kregen). Tegenwoordig kan ik niet in een speeltuin komen omdat "ik" constant door ouders geroepen wordt Vind het een mooie naam.. Helemaal omdat mn ouders mij eerst Nefra zouden noemen *bleeeh*. Das ook niet wat.
A.nnika is mijn naam. Ik ben er altijd wel blij mee geweest. Al maken mensen er soms wel een potje van, voornamelijk met schrijven. Anicka heb ik al eens gezien :/
Oh, ik word ook zó vaak aangeschreven als 'heer' Terwijl... Sanderijn... dat is toch geen jongensnaam... Maar misschien denken ze aan Martijn ofzo?? Ik heb echt geen idee...
Ik ben mijn naam wel op vele manieren tegen gekomen, maar niet op 'mijn' schrijfwijze! En ik vind het wel een hele mooie naam. Mijn naam is Caythy uit spreken als keejtie Het word altijd Katie, cathy, katy.. iedereen 'vergeet' ook altijd de 1e Y in mijn naam!
M.arscha en heb er jaren een hekel aangehad omdat mensen er M.arga van maakten... Iedereen noemt me M.ars en kijk dan ook raar op als ze mn hele naam noemen
Melissa.. Heb m volgens mij nooit lelijk gevonden, en ben er blij mee hoor. 't is vaak Melis wat ze zeggen maar goed, vind t niet vervelend!
Ik heet Manon Zou mijn kind nooit zo willen noemen maarja.. je moet er maar mee leven Absoluut niet mijn keuze haha
Marjolijn. Ik vind het een prima naam, het zou niet mijn eerste keuze zijn, maar ik vind het wel leuk dat het op meerdere manieren af te korten is. Wel irritant: iedereen schrijft altijd Marjolein.
Aparte schrijfwijze! Hier een vrij standaard naam. Ik denk er eigenlijk nooit zo over na wat ik ervan vind. Mijn kinderen zou ik iig niet zo noemen.
Das wel irritant ja, kan ik wel begrijpen. Maar ik zou ook niet weten hoe ik jou naam zou moeten schrijven, Katie zou ik schrijven denk ik.
M.artine (zonder puntje natuurlijk) Mijn ouders hadden het voor Franse namen. Maar hoe vaak het Martiene of Martien of Martin wordt geschreven of uitgesproken wil ik niet eens tellen. En aangezien ik klein ben is het ook voortdurend Martinneke. Vreselijk vind ik dat! (Dan hoor ik liever als verklein Martientje - dat zegt een tante van mij altijd.) En mijn moeder noemt mij heel vaak Tineke. Mijn ouders hebben overigens tot na de geboorte getwijfeld tussen deze en Pacita (of Paqita - geen idee welke schrijfwijze ze gingen gebruiken). Maar mijn moeder vond hem uiteindelijk (half de jaren 80) toch iets te speciaal. En iemand van de familie had haar al uitgelachen met "Ah, Pakske".
Mijn naam is afgeleid van Elizabeth zo heette mijn oma, vind het zelf wel een mooie naam (zet hem alleen niet op het forum )