Nav het topic of je je vriend aantrekkelijk vind, nou, ik hou heel veel van mn man maar knap is ie niet. Is niet erg, maar na een paar jaar zijn de vlinders minder geworden. Heel logisch, maar hoe ga je daar mee om met vrijen enzo?? Heb echt nooit ergens zin in, ja lekker samen in bed liggen dicht tegen elkaar aan, strelen ook prima, maar meer hoeft van mij niet. Heb er gewoon geen zin meer in. Heus probeer ik het wel maar dan ben ik echt net zon houten klaas.. Kom gewoon niet meer in extase En zeker niet als ie direct aan bepaalde plekken zit. Hij zegt dan mag toch wel gewoon wat vrijen/knuffelen. Maar ik zit dan met mn hoofd bij 100 en 1 dingen, heel gek.. Hoe doen jullie dat nou..
Soms als ik geen zin heb maak ik zin! Dan heb ik maar gewoon pech en dat is andersom ook zo.. Daarbij kan afwisseling misschien helpen? verschillende manieren?
Ja, hier is het ook weleens een kwestie van zin maken hoor. Maar als we dan eenmaal bezig zijn geniet ik er toch altijd wel van. Tja en als er sleur in zit... Een keertje op de bank seksen ipv in bed kan al een hele verbetering zijn!
Nou op de bank nee bedankt Zin maken doe ik altijd al maar daar is niets aan. Mijn man merkt dat ook ik ben dan ook gespannen en dan vind hij er niets aan. Hij wil alleen als ik ook geniet, heel lief, maar nooit dus... Echt fijn is het vaak ook maar even, het is eerst een kwartier wringen, dan is het even fijn en dan doet het pijn. Leuk..
en misschien een keer in een hotel ergens anders als thuis.. spanning opzoeken? is dat niet iets? hebben wij ook gedaan dekentje mee en ergens diep in het bos Maar met pijn is zeker niet fijn nee..
Ik heb er wel minder zin in dan voorheen, maar als we het doen dan is het echt geweldig. Moet zeggen dat ik de sex na de bevalling alleen maar beter vindt geworden..... Mij hoor je niet klagen. Sorry geen tips voor je
Pfoe dat lijkt mij moeilijk. Hier ook wel eens een keertje dat ik geen zin heb. Maar dat komt zoooo weinig voor dat ik dan gewoon zin maak. Doet hij andersom ook wel eens. Is het geen optie om er gewoon langer de tijd voor uit te trekken en eerst lekker gaat kletsen/knuffelen en strelen? Of zou dat ook niet helpen? Anders zou ik het zo ook niet weten.
Ik realiseerde me laatst dat wij het eigenlijk alleen s ochtends deden, maar dat kan nu niet meer met een vroege vogel erbij Nee het is niet de spanning of het ergens anders zijn dat merk ik wel.. Vind er ook niets meer aan als hij me wil helpen met uitkleden ofzo, denkik blijf van me af en ga ik naar de douche. (Niet om hem, om de intimiteit.) Ja ik heb sowieso veel tijd nodig en ben erg moe savonds, heb wel vaak gezegd dat hij wat rustiger aan moet beginnen maar hij zegt dat dat heel moeilijk is en ik begrijp het wel.. We proberen ELKAAR te begrijpen dat vind ik heel goed. Maar ik zou het zo fijn vinden om gewoon even naar elkaar te kijken of liefkozen , wat zoenen nzo, dat is veel fijner.. Maar het lijkt wel of hij DAT niet meer kan..
Omdat je niet opgewonden bent en dus te droog bent doet het pijn, wellicht gel een optie maar dan nog geniet jij er niet van....moeilijk hoor. Sterkte want vrijen moet toch iets fijns zijn.
Ja klopt hebben we ook wel maar helpt niet genoeg. Als ik echt zin heb lukt het ook wel dus begrijp dat het een visuele cirkel is.
Hmm ja hier gebeurd het ook minder omdat we allebei toch het liefste sochtends wat doen. Maar ja, nu met 2 kids waarvan de oudste zelf haar bed uit komt en de jongste bij ons op de kamer ligt en natuurlijk gelijk wilt eten als hij wakker wordt is dat toch een beetje onhandig geworden.
Herken het niet echt. Hier ook weleens geen zin of wil dan liever slapen omdat we al zo weinig slaap krijgen met de kleine man maar dan maak ik wel zin. Misschien wat meer tijd voor nemen misschien?beneden al romantisch en gezellig maken, eerst samen douchen, massage oid? Maar met pijn is het waarschijnlijk wat anders. Bij mij was het een hele tijd na de bevalling steeds pijnlijk maar dat wordt gelukkig steeds minder. Was denk ik ook de angst voor de pijn en dan ontspan je niet. Succes!
De angst voor de pijn opzich, ben ik wel kwijt inmiddels. Heeft inderdaad maanden geduurd. We zijn laatst samen in de douche geweest maar dan wordt mijn man gek Het was best fijn hoor maar 1 keer in bed was ik zó moe, ik wilde wel maar het lukte gewoon niet meer.. Uit de douche ben ik altijd bekaf door de warmte ofzo??? En verder, om het nou van te voren te plannen dat vinden we niets.. We deden het niet heel vaak maar nu beperkt het zich wel tot 1 keer per maand..
Misschien een stom idee.. Maar als je nou een inbeeld dat het heel iemand is? Probeer het eens, gewoon je ogen dicht, en vergeet de realiteit Laat je gaan..
Ik vind mijn man ook niet meer zo aantrekkelijk als vroeger hoor. de vlam is uit de pan. en dan heb ik nog een man die niet weet wat knuffelen is. hij wil alleen de daad en verder niets. Dat is al jaren een zwakke plek in ons huwelijk. we hebben dan ook amper sex want van mij hoeft het ook niet meer. Als hij dan opeens achter me staat en zegt wel zin te hebben om "hem er even in te schuiven" dan geef ik hem het liefst een hoek. maar we zijn wel gezellig samen met lekker eten,lachen etc. alleen vlinders? nee die zijn gevlogen.
Oh Mamamadelon, zo is mijn man gelukkig niet!! Dat is toch geen opmerking.. Maar juist omdat mijn man zo niet is, zo lief en ik merk dat hij zo baalt en zich zo inhoud, dat doet me pijn.. Kim, iemand anders bedoelde je?? Moet er net aan denken!! Nooit gedaan met een ander.
het lijkt dan meer alsof je medelijden met hem hebt. dat is ook geen goede basis voor sex. dat bedoel ik helemaal niet ls commentaar overigens. weet je ik zou heeeeeel graag een man willen hebben die af en toe een arm om je heen slaat of je gewoon spontaan een kus geeft. zullen we anders ruilen?
Tsja... lastig hoor. Ik heb ook wel eens geen zin, maar als we bezig zijn, strelen, badje en dat soort dingen, komt de zin vanzelf! Wij knuffelen en strelen ook wel gewoon zonder dat er wat van komt... hmm nu even niet dan, omdat we graag zwanger willen worden, maar voorheen. Daar houden we ook allebei van... Is het nu bij jou misschien ook zo dat je het ervaart als een 'moeten' omdat hij zo graag wil? Misschien remt dat je wel?
Oh haha, ja dan is het lastig. Ik dacht weleens aan een ex als mijn partner er niets van bakte, werkte prima voor mij..
Nee ruilen, dankje ben heel tevreden verder Nou gewoon een arm is hier ook niet zo vaak..MaarjJa als het bij mij niet lukt hebt ik medelijden met hem. Hij zit dan echt ff zn verlangen weg te zuchten en zegt: geeft niet schat. Snik.. 1stexmom, ja ik ervaar het dan als moeten howel hij 1oox zegt iwe kunnen toch wel gewoon wat vrijen? We hoeven niet dat te doen. Maar het is bijna meteen naar mn ()() en dat vind ik vreselijk. En dat is ook niet gewoon vrijen maar dan wil ie al..